Карбуратор - въпрос

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Карбуратор - въпрос

Мнение от EscortMK51.3 » 12 юни 2007, 00:01

така, имам едно жъпросче за Ескорта (ще го правq състезател :D )
към капака на карбуратора е закрепена една тръба (ако мойе така да се нарече) през коqто засмуква въздух, а също така е сжързана с друга тръбичка към изпускателните колектори, и искам да запитам как да махна цялта таq пластмаса, да смуче поBече Bъздух, и да не смучи топлите газове от колекторите, също така да ги запуша за по-голqмо налягане B системата.
забелязах че като оставиш малък отвор се вдигат оборотите - следожателно смуче пожече газ и се опитва да засмуче повече Bъздух за да не изгасне, както и като махна съединителната тръбичка с колекторите оборотите падат, следователно има по-голям приток на въздух - повече мошност при настъпване.

та в краина сметка целта ми е да запуша колекторите и да увелича всмукването чрез премахването на тази "тръба". Как да q махна, ще навреди ли и с какжо да запуша колекторите :D

п.п. надqBам се да сте ме разбрали :oops: :)

извинявам се много за правописните грешки ама вградения кирилизатор нещо не ме радва :|


не може ли да се направи като на тунинг.бг-то..

п.п. 2 между другото без музика и без рез. гума и крик (около 50-60kg общо) разликата е много голяма при малък двигател като моя
Последна промяна от EscortMK51.3 на 12 юни 2007, 00:09, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 12 юни 2007, 00:03

Разбрах, че не ползваш клавиатурата по предназначение!! :wink: :wink:

На теория няма смисъл от това да се вдигне мощността. :wink:
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 12 юни 2007, 00:30

До колкото схващам искаш да запушиш всмукателя за да работи по стабилно на газ. Отговорът е не можеш да навредиш повече от слагането на газова уредба.
По принцип се намаля сечението на смукателя за да работи газовата уредба, което игнорира всякаква възможност за работа на Бензин.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 12 юни 2007, 00:39

ако всмукателя е тръбата коята е свързана към кутията на карбуратора - искам да я махна, та да смуче повече въздух, и да спра притока на топъл въздух от колекторите

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 12 юни 2007, 00:57

На газ по-големия приток на въздух ще влоши работата. Трудно ще пали, става много тромава, склонна към огасване по кръстовищата при потегляне. Единствено при висока скорост като че ли върви по-добре, обаче докато я достигне е скръб.
За бензин по-добре да си стои. Топъл въздух постъпва само когато д-ля е студен, което способства за по-бързо постигане на работна температура.
Когато махнеш смукателя работата на бензин се подобрява най-вероятно защото при монтиране на газовата у-ба по някакъв начин са ограничили пропускливоста на тръбата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 12 юни 2007, 01:01

HACKO написа:На газ по-големия приток на въздух ще влоши работата. Трудно ще пали, става много тромава, склонна към огасване по кръстовищата при потегляне. Единствено при висока скорост като че ли върви по-добре, обаче докато я достигне е скръб.
За бензин по-добре да си стои. Топъл въздух постъпва само когато д-ля е студен, което способства за по-бързо постигане на работна температура.
Когато махнеш смукателя работата на бензин се подобрява най-вероятно защото при монтиране на газовата у-ба по някакъв начин са ограничили пропускливоста на тръбата.
Не знам наско, как ги монтирам тези уредби но газ бензин няма разлика, който е от варна да дойде и да провери ако не вярва. :oops: :oops:
не че се хваля, просто чета :))
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 12 юни 2007, 01:09

Ако си постигнал това, браво. Аз вече не искам и да чуя за газ, с изключение на инджекционите, обаче не стават за моно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 12 юни 2007, 01:16

Който не вярва да дойде да направи кръгче с моята кола.

Единственият минус, е че мъкнеш една бутилка навсякъде с теб.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 12 юни 2007, 01:49

бас ловя че има разлика, и ако не си убеден - пробвай - вземи някои със себе си и върви на някои як баир, спри и потегли на газ и ускори до 60-70 да кажем, после повтори на бензин, ще забележиш че тръгването е по-лесно и ускорява по бързо (макар и 50-60 коня да не ускоряват кой знае колко бързо :) ) поне при мен тогава се забелязва разликата :)

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 12 юни 2007, 09:06

escort, значи казваш че ако се намали отвора за въздух ще има ефект, така ли :roll: ако е така ще го пробвам, отворен съм за всякакви идеи за колата :D

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 12 юни 2007, 10:24

нееее аз точно обратното пробвам, нали попринцип газ-та е много взискателна към въздуха, точно и затова се сменя по-често филтър, и си мисля че ако има повече въздух ще върви повече, затова искам да сваля тая приставка към капака на филтъра, дето ти я нямаш, а може би и тогава точно на тоя елипсовиден отвор (на които се прикача приставката) да си сложа със скоба конусовиден филтър (нали имали по-голяма пропускливост).
А и разхода би-трябвало да не се увеличи, точно обратно - когато не и достига въздух смуче повече газ - пробвайте да запушите дупката и ще видите че се качват оборотите и колата се мъчи да засмучи повече въздух и компенсира с газ.
нещо такова се получава :)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 77 госта