...За оборотомера

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

...За оборотомера

Мнение от doctordre » 15 юни 2007, 12:45

Колеги, някой знае ли какви точно кабели излизат от купето за оборотомера? Бях при един селски майстор :lol: и ми показа една доста голяма букса но каза че не можело да се върже защото щяло да изгори :shock: Има ли значение че мотора е от сиера мк1, а оборотомера си е от мк2 :roll: И въобще някой има ли идея как да стане номера

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 15 юни 2007, 22:58

Начи няма значение мотора от каква е... няма големи разлики в моторите на Сиера 1 и 2 .. при мен на жилото на километража има някаф датчик който влиза с две жици вътре.. Няма логика да се зима от жилото според мен и то никаква най вероятно да е вързан към алтернатора .. Но нека някой който си е имал проблеми с оборотомела да каже...

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 15 юни 2007, 23:29

ами не е вързан към жилото, не съм казал така :? имах впредвид че от купето излиза една огромна букса и май там някъде е жицата за оборотомера... принципно оборотомер на бензинова кола взима сигнал от бобината :roll: много ми липсва оборотомера, някой ако има идея..

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта