Колко ремонта има 2.0L DOHC 8V?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
tomny
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 25 юли 2006, 09:09
Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Колко ремонта има 2.0L DOHC 8V?

Мнение от tomny » 19 юни 2007, 10:45

Привет
След една година търсене на двигател почти се отказах от този вариант, ще опитам да поправя моя. (http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... highlight=)
Въпроса ми е колко ремонтни комплекта основни и биелни лагери има за този мотор? Коляновия вал е доста надраскан от счупената биела и при грубо мерене отива към трети ремонт шлайфане. Има ли лагери за четвърти, в случай че положението се окаже по-лошо?

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 19 юни 2007, 11:38

Не е ли еднакъв с коляновия вал на OHC мотора?

Потребителски аватар
tomny
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 25 юли 2006, 09:09
Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от tomny » 20 юни 2007, 09:24

nikolovvd написа:Не е ли еднакъв с коляновия вал на OHC мотора?
Така като чета в Хайнеса май не е еднакъв, какво имаш предвид?

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 20 юни 2007, 09:48

ОНС се намират по-лесно по моргите. Мисля че модификациите N9.. са еднакви като колянов вал, бутала и т.н., но трябва да провера в книгата.

Потребителски аватар
tomny
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 25 юли 2006, 09:09
Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от tomny » 20 юни 2007, 11:07

nikolovvd написа:ОНС се намират по-лесно по моргите. Мисля че модификациите N9.. са еднакви като колянов вал, бутала и т.н., но трябва да провера в книгата.
N8x са DOHC - карбуратор, N9x - DOHC EFI. SOHC май бяха NRx и N4x. Не би трябвало да стане, имат и различен обем. Ама провери и ти, ако не те затруднява :)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 20 юни 2007, 21:57

Различният обем може да дойде от различен диаметър на буталата или различен ход. В първия случай хода е еднакъв и най вероятно коляновия вал е еднакъв.
Така че не гадай а провери. Горивната система няма значение стига да е с еднакво гориво.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
tomny
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 25 юли 2006, 09:09
Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от tomny » 22 юни 2007, 18:37

Според тези документи:
http://tco.data.bg/ford/Haynes%20manual ... ngines.pdf
http://tco.data.bg/ford/Haynes%20manual ... engine.pdf
валовете са различни. Не знам дали са взаимозаменяеми. Според мен - не. Моля някой да погледне данните и да сподели. И все пак въпроса беше има ли ремонтни комплекти основни и биелни лагери за четвърти ремонт?

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 23 юни 2007, 21:20

Не е вярно ,че буталата са еднакви!То на ОНС има различни модели бутала па камоли на двувалката .. Трябва да вземеш двата вала и да ги занесеш в шлайф база да ти ги премерят... Друг вариант не виждам.. К. вал от ОНС лесно ще намериш..
Ако ти трябва ще говоря с един комшия да ти свали .. той има такъв мотор от гренада самоче.. но той си е същия.. ако искаш разбирасе...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта