Колко ремонта има 2.0L DOHC 8V?
- tomny
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 25 юли 2006, 09:09
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колко ремонта има 2.0L DOHC 8V?
Привет
След една година търсене на двигател почти се отказах от този вариант, ще опитам да поправя моя. (http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... highlight=)
Въпроса ми е колко ремонтни комплекта основни и биелни лагери има за този мотор? Коляновия вал е доста надраскан от счупената биела и при грубо мерене отива към трети ремонт шлайфане. Има ли лагери за четвърти, в случай че положението се окаже по-лошо?
След една година търсене на двигател почти се отказах от този вариант, ще опитам да поправя моя. (http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... highlight=)
Въпроса ми е колко ремонтни комплекта основни и биелни лагери има за този мотор? Коляновия вал е доста надраскан от счупената биела и при грубо мерене отива към трети ремонт шлайфане. Има ли лагери за четвърти, в случай че положението се окаже по-лошо?
- tomny
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 25 юли 2006, 09:09
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
N8x са DOHC - карбуратор, N9x - DOHC EFI. SOHC май бяха NRx и N4x. Не би трябвало да стане, имат и различен обем. Ама провери и ти, ако не те затрудняваnikolovvd написа:ОНС се намират по-лесно по моргите. Мисля че модификациите N9.. са еднакви като колянов вал, бутала и т.н., но трябва да провера в книгата.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Различният обем може да дойде от различен диаметър на буталата или различен ход. В първия случай хода е еднакъв и най вероятно коляновия вал е еднакъв.
Така че не гадай а провери. Горивната система няма значение стига да е с еднакво гориво.
Така че не гадай а провери. Горивната система няма значение стига да е с еднакво гориво.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- tomny
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 25 юли 2006, 09:09
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Според тези документи:
http://tco.data.bg/ford/Haynes%20manual ... ngines.pdf
http://tco.data.bg/ford/Haynes%20manual ... engine.pdf
валовете са различни. Не знам дали са взаимозаменяеми. Според мен - не. Моля някой да погледне данните и да сподели. И все пак въпроса беше има ли ремонтни комплекти основни и биелни лагери за четвърти ремонт?
http://tco.data.bg/ford/Haynes%20manual ... ngines.pdf
http://tco.data.bg/ford/Haynes%20manual ... engine.pdf
валовете са различни. Не знам дали са взаимозаменяеми. Според мен - не. Моля някой да погледне данните и да сподели. И все пак въпроса беше има ли ремонтни комплекти основни и биелни лагери за четвърти ремонт?
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Не е вярно ,че буталата са еднакви!То на ОНС има различни модели бутала па камоли на двувалката .. Трябва да вземеш двата вала и да ги занесеш в шлайф база да ти ги премерят... Друг вариант не виждам.. К. вал от ОНС лесно ще намериш..
Ако ти трябва ще говоря с един комшия да ти свали .. той има такъв мотор от гренада самоче.. но той си е същия.. ако искаш разбирасе...
Ако ти трябва ще говоря с един комшия да ти свали .. той има такъв мотор от гренада самоче.. но той си е същия.. ако искаш разбирасе...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта