Facebook

 
Гласувайте за нас в .: BGtop.net :.

Проблем с бензинова помпа

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Правила на форума
===============
Неспазването на ПРАВИЛАТА във форума може да доведе до заключване и/или изтриване на теми и мнения. Полезно е да прочетете и КАК ДА ЗАДАВАМЕ ВЪПРОСИ, ТАКА ЧЕ ДА ПОЛУЧИМ ОТГОВОР

Проблем с бензинова помпа

Мнениеот joni_i на Сря 20 Юни, 2007 21:30

Имам Форд Орион 1.6i 1989г.От известно време бензиновата помпа имаше по-силен звук.Вчера запали,минах 3-4м и спря.Помислих че няма бензин защото беше на резерва,затова налях но не запали.Дърпах я с кола но не стана.Иначе като подадеш контакт се чува звук от нея но е по режещ.
Мисля че е от бензиновата помпа но дали е така.Мога ли и как да проверя дали работи и как.И евентуално къде и за колко мога да я намеря.


joni_i
потребител
потребител
 
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 20 Май, 2006 19:06
Местоположение: Бургас
Модел на автомобила: ford orion 1.6i

Мнениеот cocoff на Сря 20 Юни, 2007 21:49

Има манометри за мерене налягането на горивото. Вероятно има и друг начин, да установиш работи ли помпата, ама аз не го знам :(
Най-грубият, за който предполагам, е да разкачиш някъде бензинопровода и да дадеш контакт.


cocoff
потребител
потребител
 
Мнения: 1557
Регистриран на: Вто 17 Окт, 2006 18:30
Местоположение: София
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V

Мнениеот kEFi на Сря 20 Юни, 2007 21:54

...има, вади се, потапя се в легенче и се подава напрежение (пушенето околовръст се забранява тотално).

Това става на Брава (фиат), предполагам че и на Ескорта става...


Аватар
kEFi
потребител
потребител
 
Мнения: 2878
Регистриран на: Пон 17 Яну, 2005 14:19
Местоположение: София
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi

Мнениеот dimbatami на Сря 20 Юни, 2007 22:10

ми маи споделям мнението на колегите че си е отишла но я измакни някоя връзка към дюзите и подаи контакт трябва да подкочи гориво и да изтече виж в края на горивопровода до последната дюза може да има едно капаче като винтил на гума отвиго и натисни иглата като си подал контакт в това време треба да та окъпи ако ли не си смени горивния филтар пробваи пак и ако нямя ефект търси нова помпа


Аватар
dimbatami
потребител
потребител
 
Мнения: 388
Регистриран на: Сря 31 Яну, 2007 21:38
Местоположение: ПЛЕВЕН
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе

Мнениеот kEFi на Чет 21 Юни, 2007 11:59

dimbatami написа:ми маи споделям мнението на колегите че си е отишла но я измакни някоя връзка към дюзите и подаи контакт трябва да подкочи гориво и да изтече виж в края на горивопровода до последната дюза може да има едно капаче като винтил на гума отвиго и натисни иглата като си подал контакт в това време треба да та окъпи ако ли не си смени горивния филтар пробваи пак и ако нямя ефект търси нова помпа

....това го прави, но на загасен и студен мотор (само на контакт) и без цигари наблизо, че да не пламнеш!


Аватар
kEFi
потребител
потребител
 
Мнения: 2878
Регистриран на: Пон 17 Яну, 2005 14:19
Местоположение: София
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi

Мнениеот joni_i на Чет 21 Юни, 2007 19:25

Разбрах обаче че и да потече бензин помпата трябвало да нагнетява на по високо налягане за да работи инжекциона,т.е. уж работи но не варши работа :(


joni_i
потребител
потребител
 
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 20 Май, 2006 19:06
Местоположение: Бургас
Модел на автомобила: ford orion 1.6i

Мнениеот nikolovvd на Чет 21 Юни, 2007 20:23

Днес научих нещо любопитно.
Комшията, който е автомонтьор ми каза, че бензиновите филтри, които се продават в БГ били големи боклуци.
Преди месец два са сменили изгоряла бензинова помпа на Сиера и Рено заради сменен преди половин година бензинов филтър.


Думите му бяха следните:

Оригиналния филтър е с мрежички в алуминиев корпус, а тези от магазина с хартия и са от стомана. След време хартията се разпада и запушва филтъра. Помпата остава без бензин (а бензина минава през нея и я охлажда) и тя гори. Корпуса корозира и ако се отдели люспа попада в помпата и я сасипва. По-добре си карай с оригиналния филтър докато ти докарам от Австрия оригинален.

Направо се втрещих. Какво щях да направя на горкия Хенри.


Аватар
nikolovvd
Потребител
Потребител
 
Мнения: 4982
Регистриран на: Пон 15 Май, 2006 16:18
Местоположение: Видин
Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer Sport Sedan

Мнениеот dimbatami на Чет 21 Юни, 2007 21:06

това не е много обедително доста време е минало та да се твърди че е от това филтара се сменя на определени километри не се знае този човек колко е изминал за половин година виж да бе станало за седмица или максимум месец да но така не сам съгласен моят за четири години сам го сменял веднъж но си карам на газ


Аватар
dimbatami
потребител
потребител
 
Мнения: 388
Регистриран на: Сря 31 Яну, 2007 21:38
Местоположение: ПЛЕВЕН
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе

Мнениеот cocoff на Чет 21 Юни, 2007 23:28

joni_i написа:...Помислих че няма бензин защото беше на резерва...

Това каране на резерва или докато свърши бензина евава мамата на помпите...
Май съм виждал хартиен горивен филтър на моторкрафт, но вероятно има много видове хартия :)


cocoff
потребител
потребител
 
Мнения: 1557
Регистриран на: Вто 17 Окт, 2006 18:30
Местоположение: София
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V

Мнениеот nikolovvd на Пет 22 Юни, 2007 8:31

Моя горивен филтър не е сменян никога от както съм взел колата 2001.
Усещам, че ускорението не е същото като преди 5-6 години, но пък колата е по-икономична. Дет се вика всяко зло за добро! :lol:


Аватар
nikolovvd
Потребител
Потребител
 
Мнения: 4982
Регистриран на: Пон 15 Май, 2006 16:18
Местоположение: Видин
Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer Sport Sedan


Назад към ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 госта

 
cron