Имам масло, РЕШЕН
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Имам масло, РЕШЕН
ТАкаа.. любимата ми сиера започва да ми трови нервите вече..от Време на време когато паря колата студена ми свени маслото.. но не всеки път..маслото е ново.. на МАХ-а е.. Датчика е свързан.. Махнах капака на клапаните и изчистих тръбичката дето маже разпределителния вал защото на сиерите там се запушва... свети и това е.. иначе горе си качваше .. Датчика ли е шит или ? Маслената помпа си прави когато си поиска каквото си поиска налягане? Айде ,че много започва да ми писва от този автомобил вече...
Последна промяна от venom4o на 23 юни 2007, 21:43, променено общо 1 път.
- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ъъъъ нещо помпата да прави мизерии?
Така е като се чете по диагонал
Колегата milenskior е прав, проблемчето е от клапана на филтъра
Така е като се чете по диагонал
Колегата milenskior е прав, проблемчето е от клапана на филтъра
Последна промяна от Атанас на 21 юни 2007, 15:23, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
- Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
- Местоположение: Оряхово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Според мен проблема ти е в клапана на филтъра.
Той не държи и маслото се връщаобратно и така магистралата се изпразва.
След като запалиш докато се напълни магистралата няма налягане и се чува тракане наистина.
Като се напълни магистралата с масло тогава лампата огасва и тракането изчезва.
Ако е от клапана на филтъра, то би трябвало като угасиш мотора и го забалиш след няколко минути или веднага не би трябвало да има такъв проблем с лампата и тракането, защото маслото още не се е върнало.
Той не държи и маслото се връщаобратно и така магистралата се изпразва.
След като запалиш докато се напълни магистралата няма налягане и се чува тракане наистина.
Като се напълни магистралата с масло тогава лампата огасва и тракането изчезва.
Ако е от клапана на филтъра, то би трябвало като угасиш мотора и го забалиш след няколко минути или веднага не би трябвало да има такъв проблем с лампата и тракането, защото маслото още не се е върнало.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
мм преди смяната го правеше пак това но каточили по рядко.. Ще видя да не е от филтъра ,че много е съмнителен...Champion е марката ,но все пак колата е след пълен основен ремонт.. ии нищо чудно да е от него. ако не е.. ще проверя датчика ,ако не помпата ако не НЕЗНАМ...И стария беше някав смотан.. същия.. май тия чемпиън не са качествени..
eдит: Преди малко я запалих студена.. Светеше и се ядосах и я изфорсирах до 6000 и загасна.. явно подкачва по бавно.. най вероятно е от филтъра..Мотора е след основен ремонт все пак и всички канали и маслени магистрали се излъскани...
eдит: Преди малко я запалих студена.. Светеше и се ядосах и я изфорсирах до 6000 и загасна.. явно подкачва по бавно.. най вероятно е от филтъра..Мотора е след основен ремонт все пак и всички канали и маслени магистрали се излъскани...
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ако по някаква причина филтъра се запуши (ниско качество, боклуци, неподходящо масло, кондензи, продукти на окисляването и пр.), би се нарушило мазането на ДВГ. Затова във филтъра има един байпасен клапан . Отваря се при прекомерно повишаване на налягането на маслото(непроходим филтър), а не както някой спомена да предпазва маслото от стичане. Самият филтър е непропусклив за маслото ако то не е под налягане и предпазва магистралите от "изцеждане".
Та картината според мен е такава: На китайският филтър му се нагърчват сърцевината и хартията, и той става труднопроходим. При запалване на ДВГ, клапаните или не знам какво там потропва, системата отчита липса на масло и сигнализира, но след малко, когато помпата създаде достатъчно налягане, байпасният клапан се отваря, всичко е ОК и лампичката угасва. Понеже въпросните вентили се отварят в много голям диапазон (според производителя и местоположението им - от1 до7 атм.), а сработва и клапана за регулиране на налягането на маслото, сценарият може да има някои вариации
Та картината според мен е такава: На китайският филтър му се нагърчват сърцевината и хартията, и той става труднопроходим. При запалване на ДВГ, клапаните или не знам какво там потропва, системата отчита липса на масло и сигнализира, но след малко, когато помпата създаде достатъчно налягане, байпасният клапан се отваря, всичко е ОК и лампичката угасва. Понеже въпросните вентили се отварят в много голям диапазон (според производителя и местоположението им - от1 до7 атм.), а сработва и клапана за регулиране на налягането на маслото, сценарият може да има някои вариации
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 68 госта