е не то тая кола не се спре!
- venom4o
- потребител 
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
е не то тая кола не се спре!
Значи.. Отидах на работа днеска с колата на бензин.. Направи ми впечатление ,че много тромаво въртеше стартера ,което е много учудващо защото акумулатора  ми не е 55 А както трябва ами е 100А от дизел е.Иии запалих макари  трудно..Отидах на работа .. бачках и по едно време ме помолиха да я мръдна ,че ще разтоварват.. мръднах  ОК няма ядове.Паля след 1 час да си я върна и върти едвам едвам.. пали и гасне.. Пак паля.. запалих изфорсирах , до 3000 и загасна се едно съм  загасил ключа  И ми направи впечатление.. като дам на контакт и се включи помпата и лапите са започнали ама мноа слабо да светят... Демек ,че помпата имя някаква консумация.Бензин имам към 7-8 литра.. НО гасне жестоко.. Възможно ли е помпата да е свършила или проблема е някъде в токовете...
 И ми направи впечатление.. като дам на контакт и се включи помпата и лапите са започнали ама мноа слабо да светят... Демек ,че помпата имя някаква консумация.Бензин имам към 7-8 литра.. НО гасне жестоко.. Възможно ли е помпата да е свършила или проблема е някъде в токовете...
едит: Както повечето знаят .. аз карам на ГАЗ дащото дебитомера ми неработи и на бензин е само под формата на авариен режим.. Нямам ГАЗ в момента и не съм провал там как работи. но преди да свърши газта мъркаше
			
													 И ми направи впечатление.. като дам на контакт и се включи помпата и лапите са започнали ама мноа слабо да светят... Демек ,че помпата имя някаква консумация.Бензин имам към 7-8 литра.. НО гасне жестоко.. Възможно ли е помпата да е свършила или проблема е някъде в токовете...
 И ми направи впечатление.. като дам на контакт и се включи помпата и лапите са започнали ама мноа слабо да светят... Демек ,че помпата имя някаква консумация.Бензин имам към 7-8 литра.. НО гасне жестоко.. Възможно ли е помпата да е свършила или проблема е някъде в токовете...едит: Както повечето знаят .. аз карам на ГАЗ дащото дебитомера ми неработи и на бензин е само под формата на авариен режим.. Нямам ГАЗ в момента и не съм провал там как работи. но преди да свърши газта мъркаше

					Последна промяна от venom4o на 26 юни 2007, 23:04, променено общо 1 път.
									
			
									
						- 
				cocoff
- потребител 
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Дано не са и дветеvenom4o написа:Възможно ли е помпата да е свършила или проблема е някъде в токовете...
 
 Това, което съм чувал, е, че бемз. помпа се скапва когато се кара с малко бензин в резервоара, защото бензина я охлажда. Това за съжаление става най-често при смесено каране на газ и бензин. Не знам при теб как е, когато си на газ, бензиновата помпа изключва ли или върти на байпас...
- venom4o
- потребител 
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Колеги не е от бензиновата помпа..Незнам от какво е.. Като карам известно време и колата започва да гасне.. Охладителнатга перка не е в ред но карам така ,че въобще не и позволявам и да си помисли да загрее..Предполагам да е запушен горивен филтър... И  като постои известно време колата и  да се отаят боклуците.. незнам ще пробвам на ГАЗ тия дни ако и там гасне вече ужас...
едит: Леле какъф съм шемет.. та за помпата.. днес я свалих и я проверих.. много хубаво си работи.. прави си налягане.. всичко е точно с нея..
			
									
									
						едит: Леле какъф съм шемет.. та за помпата.. днес я свалих и я проверих.. много хубаво си работи.. прави си налягане.. всичко е точно с нея..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 19 госта


