Ford Scorpio 2.0 | Проблем |

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Lay-Lo
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 12 юли 2007, 23:18
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i
Местоположение: Горна Оряховица
Status: Извън линия

Ford Scorpio 2.0 | Проблем |

Мнение от Lay-Lo » 12 юли 2007, 23:22

Здравейте.
Имам Ford Scorpio 2.0i. Когато вдигне колата нормална температура изгасва двигателя. Сменяхме компютри, комутатори. С всички елементи ефекта е един и същ. Закачихме я на "компютър", и казаха, че всичко е нормално. Някой срещал ли е този проблем ?
EDIT: Няма автоматичен смукач, няма и обогатителна дюза. При "контакт" и стартиране дюзите впръскват един път и спират.
Последна промяна от Lay-Lo на 13 юли 2007, 19:15, променено общо 1 път.
;}

Lay-Lo
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 12 юли 2007, 23:18
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i
Местоположение: Горна Оряховица
Status: Извън линия

Мнение от Lay-Lo » 13 юли 2007, 17:56

Моля помогнете, спешно е. ;)
;}

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 13 юли 2007, 22:08

Колега дай повече инфо! ГАсне и не пали или гасне на празен ход? Мотора ускорява ли ? Тресе ли на ниски обороти? Щом не е от електрониката.. възможно е да е бензинов филтър така си мисля... Другия момент е да ти спича мотора по някакъв начин но това според мен е мн. мн. НЕВЕРОЯТНО... Дай повече инфо .. Да не е от датчик на хол или от момина .. нещо незнам .. кажи какво си проверил!

Lay-Lo
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 12 юли 2007, 23:18
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i
Местоположение: Горна Оряховица
Status: Извън линия

Мнение от Lay-Lo » 13 юли 2007, 23:16

Мотора гасне при всякакви обороти. Помпа - нова, филтър - нов. Датчика на ХОЛ "чете". Датчиците отчитат стоиностите зададени по "книга".
venom4o написа:Тресе ли на ниски обороти?
- Мотора работи АБСОЛЮТНО нормално докато вдигне температура ( не прегрявa ).

Двигателят изгасва все едно, че го изключваш от контактния ключ.
;}

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 14 юли 2007, 11:13

Едно предположение от мен - да не би някое реле да е понагоряло и да дава лош контакт, а като загрее направо да прекъсва. Например на мен релето за нагревателя на задното стъкло като го включа и след малко почва да цъка и изключва.

Lay-Lo
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 12 юли 2007, 23:18
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i
Местоположение: Горна Оряховица
Status: Извън линия

Мнение от Lay-Lo » 14 юли 2007, 11:46

Пробвали сме с други релета. Можели някой да обясни каква точно е ролята на "Camshaft Position Sensor /CMP/" ( Сензор на разпределителния вал. )?
;}

muskat8
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 28 юли 2009, 15:30
Модел на автомобила: форд скорпио
Status: Извън линия

Re: Ford Scorpio 2.0 | Проблем |

Мнение от muskat8 » 28 юли 2009, 16:01

Колеги,моля посъветвайте ме за сервиз - докарах я до смяна на съединител

by_cec
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Ford Scorpio 2.0 | Проблем |

Мнение от by_cec » 28 юли 2009, 16:47

Пробвайте да го смените този датчик[quote][/Camshaft Position Sensor /CMP/" ( Сензор на разпределителния вал. )?] .До колкото знам по него става синхронизирането на дюзите. Или поне проследете нивото на сигнала от CPS по време на загряването на мотора.

Потребителски аватар
msotiroff
потребител
потребител
Мнения: 461
Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Re: Ford Scorpio 2.0 | Проблем |

Мнение от msotiroff » 28 юли 2009, 19:47

Един приятел имаше същите симптоми при заминал датчик за положението на коляновия вал.
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.

Потребителски аватар
viksata
потребител
потребител
Мнения: 336
Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
Модел на автомобила: Форд Скорпио
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Scorpio 2.0 | Проблем |

Мнение от viksata » 30 юли 2009, 09:39

ако казваш че всичко по тоците е ок тогава провери налягането на бенз помпата да не изключва тя по някъква причина
Изображение
2.9 v6

"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 68 госта