помогнете галакси-2.0dohc проблем с мотора

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ridik
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 27 юни 2006, 23:29
Модел на автомобила: galaksi
Местоположение: pernik
Status: Извън линия

помогнете галакси-2.0dohc проблем с мотора

Мнение от ridik » 18 юли 2007, 13:09

даите идея моля.появи се сериозен шум в мотора на колата маистора я погледна и каза че по всяка вероятност е бутало . преди това лампата на маслото не гаснеше веднага а след няколко минути но масло имаше достатачно . има ли смисъл да правя тоя мотор или да търса друг . и дали става дизелов мотор от vw-1.9 защото до колкото знам дизеловите галаксита са с такъв мотор


[/b]

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 18 юли 2007, 14:42

пробелм в маслената помпа тропат ти или клапаните или биелите.. Не го карай така!

ridik
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 27 юни 2006, 23:29
Модел на автомобила: galaksi
Местоположение: pernik
Status: Извън линия

Мнение от ridik » 18 юли 2007, 16:44

първо тропаха хидравличните повдигачи но сега е по среиозно

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 18 юли 2007, 16:51

Малкия иска да каже, че нямаш налягане на маслото и хич не е добре да се кара така .. ама никак.

Изписаха го с подобрения малкия ама аре де ... *00147*
Виж у лево под аватара му в полето за модел на автомобила какво и как го е написал :)
Ше се опрай
:P
Имам в предвид че ще си почине и ще доде да се обоснове:) Маалко е бързал както винаги :)

ridik
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 27 юни 2006, 23:29
Модел на автомобила: galaksi
Местоположение: pernik
Status: Извън линия

Мнение от ridik » 18 юли 2007, 19:12

тая работа с карането вече ми е ясна . че и мотора е заминал и това вече е почти ясно ама не знам как е по добре друг мотор ремонт на стария или ако става от vw

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 18 юли 2007, 20:25

Ми аз така и така са намесих че не можах са сдържа щото Веномчо ми е слабост :P
Та начи ако бях аз щях да си отворя и погледна този мотор. Ще го знаеш в какво състояние е отколкото да вземеш друг на който не му знаеш историята и състоянието и кара от ден до пладне и стигне до същото положение.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 18 юли 2007, 22:12

Пацка това е навик от БВМ форума :P АЗ съм на същото дередже като него в момента.. утре отивам да купувам помпа за това му го казах
едит: чак с'а видях ,че С-то е близо до В-то

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 27 юли 2007, 15:27

Ето я моята оригинална и вече бивша маслена помпа. Не бързай с мотора! Първо смени маслената помпа .. може да отихне ..Премери компресията.. Ако се съмняваш във друго не е лошо да смениш основните и биелните лагери.НО не бързай с сегментите.Много сериозен ремонт си е когато се вадят буталата!Моя мотор е работил с ниско налягане няколко минути ама си мърка след като му сменип прокаржената помпа...Няма да е зле да му сипеш малко масълце в цилиндрите да си има.. да не са съвсем на сухо..
НА снимката съм показал от къде минава маслото..

А ,че Бързам.. Паци си е прав.. винаги праа грешките от бързане :P И Инструктора това ми обясняваше на кормуването :P

Потребителски аватар
СЕВА
потребител
потребител
Мнения: 266
Регистриран: 04 мар 2005, 18:26
Модел на автомобила: FORD model T 1914
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от СЕВА » 28 юли 2007, 17:41

Мога дати реша проблема, а ма не ми се пише,ако имаш интерес звънни на тел.
ФОРД КАЧИ СВЕТА НА КОЛЕЛА

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта