2.0 DOHC 8V
- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
момчета, сиерата двувалка е 8 клапана, единствената 16v сиера е cosworthDTM написа:Какъв е тоя мотор 2.0 DOHC пък с 8 клапана? Знам, че има такъв на Ланчия, Фордовете и те ли го имат ?
Какво те интересува от разглобяването му?
неговата сиера е с такъвewgeny написа:Ооооооо, ДА! Разглобявал съм, ама само в съня си.
Ей, от де го намери това нещо бе? Да няма да си го слагаш?
- tomny
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 25 юли 2006, 09:09
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 2.0 DOHC 8V
Аз съм разглобявал, какво те интересува?cossie написа:Да попитам някой разглобявал ли е такъв двигател
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Не става само с ядене, трябва и четене.......
Горивната камера е намалена за да се вдигне степента на сгъстяване...
Така ако си направите труда да видите диаграмите на четиритактовите двигатели, в един момент когато буталото е в ГМТ и двата клапана са отворени, и за да не се засекът при нормалната работа са тези лещообразни изрази, а не както се твърди ако се скъса ремъка да не удари буталата, скъсали го, ще удари.!!!
Горивната камера е намалена за да се вдигне степента на сгъстяване...
Така ако си направите труда да видите диаграмите на четиритактовите двигатели, в един момент когато буталото е в ГМТ и двата клапана са отворени, и за да не се засекът при нормалната работа са тези лещообразни изрази, а не както се твърди ако се скъса ремъка да не удари буталата, скъсали го, ще удари.!!!
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- tomny
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 25 юли 2006, 09:09
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ама то май и ти не си дочел . Става въпрос за 8-клапанов двигател, а прорезите са по четири на бутало. Иначе съм съгласен с това, което казваш, няма защита от скъсване на ремък, просто понякога горивната камера е такава, че не удря клапани. Още повече че този мотор е с верига.traqn_savov написа:Не става само с ядене, трябва и четене.......
Горивната камера е намалена за да се вдигне степента на сгъстяване...
Така ако си направите труда да видите диаграмите на четиритактовите двигатели, в един момент когато буталото е в ГМТ и двата клапана са отворени, и за да не се засекът при нормалната работа са тези лещообразни изрази, а не както се твърди ако се скъса ремъка да не удари буталата, скъсали го, ще удари.!!!
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Аз не съм чувал за кола, която къса ремък, и всичко е здраво след това.venom4o написа:това ,че са подрязане не винаги означава ,че имаш защита! Единственият мотор на сиера който не удря клапани е ОНС! За CVH не знам.. Rick може да каже той се подвизаваше с такава
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
тава не е защита, еми си е работен допуск..
да косуарда сасъс ремъкewgeny написа:Да ДОНС е с верига със сигурност. А ОНС мисля че е с ремък.
енжин код N5C 220 коня ..
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Края на четвърти и началото на първи такт, клапаните минават бая близо..
Тези лещообразни отвори са защото иначе могат да допрът в буталата, дори и при нормална работа, просто са се застраховали..
Клапанът, смукателния се отваря 12 преди буталото да стигне ГМТ, и се затвяря 40 градуса след ДМТ, тоест, буталото и клапана в един момент вървят един срещо друг, но не се засичат, защото всичко е центровано, пълно отваряне пулучава, към 30 градуса след ГМТ..
Тези лещообразни отвори са защото иначе могат да допрът в буталата, дори и при нормална работа, просто са се застраховали..
Клапанът, смукателния се отваря 12 преди буталото да стигне ГМТ, и се затвяря 40 градуса след ДМТ, тоест, буталото и клапана в един момент вървят един срещо друг, но не се засичат, защото всичко е центровано, пълно отваряне пулучава, към 30 градуса след ГМТ..
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Ами когато сменявах ремъка , заваля дъжд и го оставих за утре откачен.. Баща ми решил да го връдне форда ,че му пречел и превъртял 20 пъти на стартера.. След това правих друг ремонт.. нито клапаните нито буталата имаха драскотинка.Други колеги са казвали ,че са късали ангренажа на ОНС и пак са минали само с ремък..ewgeny написа:Аз не съм чувал за кола, която къса ремък, и всичко е здраво след това.venom4o написа:това ,че са подрязане не винаги означава ,че имаш защита! Единственият мотор на сиера който не удря клапани е ОНС! За CVH не знам.. Rick може да каже той се подвизаваше с такава
едит: Забравих да кажа ,че разпределителния ми вал беше на белег тогава и имаше напълно отворени клапани.. пък и мойте бутала са плоски а един напълно отворен клапан не излиза от равнитата на главата..
- СЕВА
- потребител
- Мнения: 266
- Регистриран: 04 мар 2005, 18:26
- Модел на автомобила: FORD model T 1914
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Няма никаква особеност при монтажа на обтегача,слага се нов винаги.на обтегача има два нареза като пръстени ако се виждат и двата, обтегача се изхвърля.Аз като правя такъв мотор винаги слагам нова верига,обтегач и успокоители.Буталата са с четири изреза защото са еднакви за 8V и 16V на Сиера не се монтира мотор 16V освен Cosvort но на Скорпио, Галакси и на брониран Транзит семонтира монтира мотор като този на Сиерата но с 16V глава има такъв мотор и 2.3 но той има две вериги защото има балансиращ вал.
ФОРД КАЧИ СВЕТА НА КОЛЕЛА
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 56 госта