ДЮЗИ!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

ДЮЗИ!

Мнение от racer11 » 21 фев 2005, 14:27

Искам да споделя малко опит,който се надявам да спести много нерви на ескортаджиите. Малко предистория. Около месец след като си взех колата имах следния проблем - работа на 2-3 цилиндъра.Лошото беше, че се появаваше само от време на време и по законите на мърфи като ходех на диагностика го нямаше и съответно не можеше да бъде диагностицирано :oops: Проблема си отмря с времето, но вчера ми се случи отново докато проверявах датчика за охл течност. За щастие вече имам доста опит и познания за моята кола и за щастие разреших проблема сам! Оказа се, че буксите на дюзите на 1-ви и 2-ри цилиндър са хлабави и при проверката на другите кабели съм ги разхлабил. Откачих ги и ги прекарах както трябва, като внимавах да не се допират до други кабели и всичко беше ок.

Дано да съм полезен

jabkov
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 17 фев 2005, 13:21
Модел на автомобила: ESKORT 1.8 TDI
Местоположение: SOFIA
Status: Извън линия

Мнение от jabkov » 22 фев 2005, 22:35

:roll: Неразбирам за коя букса става въпрос. Тази на подгряващите свещи ли?

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 23 фев 2005, 10:06

Става въпрос за БЕНЗИНОВ двигател - инжекцион. По-точно за кабелите, които влизат в дюзите/инжекторите

:twisted:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 24 фев 2005, 09:26

мерси за пояснението Brock!

MalmSuite
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 25 май 2009, 15:55
Модел на автомобила: ford fiesta 2003
Status: Извън линия

Re: ДЮЗИ!

Мнение от MalmSuite » 15 май 2012, 08:44

Здравей,
И аз имам подобен проблем - при вкл. на двигателя в началото е добре, но когато започне да спада оборотите от време на време започва да прекъсва (не винаги). Това ми се случва само на студен мотор. Водих колата на диагностика във Форд, но така и не откриха нищо (тя разбира се само там рабори перфектно). Въпросните букси - трудно ли е да бъдат открити - говорим за фиеста 2003 1,25 бензин ?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта