Въпрос за смяна на някой части?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
kiriaka
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 05 авг 2007, 09:44
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Въпрос за смяна на някой части?

Мнение от kiriaka » 05 авг 2007, 22:27

Здравейте момчета.Искам да попитам ,някой знае ли колко е масления резервоар на Форд Ескорт МК3 1.3 хечбек.Също така с какво масло е добре да го карам и съответно колко горе долу струва(защото ми е първа кола и никога не съм се разправял с масла,филтри и т.н.).Също така искам да сменя ангренажен ремък,въздушен филтър,както и стабилизиращата щанга.Ако някой е сменял някоя от частите ,ще помоля да ме опъти към магазин и към цена горе-долу,за да не се набия излишно.Пък ще има почерпка :wink: .Благодаря на всички предварително!!!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 05 авг 2007, 23:23

Двигателя ти е с ангренажна верига.
От 10W40 FORD FORMULA XR+ не би трябвало да се оплаче - цена около 40 лв. за 5л. туба. Наливат се около 3 литра в двигателя при смяна. Ако ще сменяваш сам събираш това което точиш в съд наливаш в съд с обем около 3 литра и гледаш колко трябва да налееш. Другия вариант е да наливаш полека след като сипеш 2,5 литра и да почнеш да следиш по пръчката. Като дойде м/у МИН и МАХ палиш и караш. Паркираш през ноща на равно място и на сутринта пак го проверяваш и евентуално доливаш. Не го напъвай да седи на МАХ, идеално е м/у МИН и МАХ
Филтри :
Карал съм с Шампион и Филтрон.
За маслените нямам мнение но от въздушните сякаш от Филтрона бях по-доволен. Цена ... забрайх вече но коло 10 лв.
Карал съм такъв Ескорт затва се мешам по темата. :)
Навсякъде из форума съм цвъкал опит с тоя Ескорт, чети.
Купих го налят с Castrol GTX 15W40 но купен от Германия и беше перфектно. Аз после сипах STATOIL 15W40 и ... греда, после сипах BP Visco 2000 и беше добре.
И щанга съм сменял и кво ли не :)
Щангата я взех от морга цена около 30 лв. но не съм убеден щото беше едно от първите неща защото ... много дъълга тема защо :)

Полека лека си питай за отделните неща в конкретните раздели защото Администрацията ще мрънкаме.

Яд ме е че че се напъваме да пишем и накрая идете в твоя случай в център за масла и предлагат и безплатна смяна и ти дават някакво масло ти си го плащаш наливат и караш и майната му на форума. После ядове и пак тук и после пак на майстор.

Ае успех !

kiriaka
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 05 авг 2007, 09:44
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kiriaka » 06 авг 2007, 20:28

Мерси много за отговора.Ще се вслушам в казаното и ще търся такова масло и такива части.Дано остана доволен.Пък ще има почерпка :wink:

kiriaka
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 05 авг 2007, 09:44
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kiriaka » 08 авг 2007, 21:10

Нещо непредвидено.Питах човека от който купих колата защо е с ангренажен ремък,а не с верига и се оказа ,че двг. е от MK4.Така че ,ако това променя нещо ,моля да ми кажете.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 09 авг 2007, 12:14

Рових, гледах но не съм се престаравал и все пак 1,3 с ремък не намерих.
Ако някой е по-запознат нека го посочи.
Струва ми се че мотора ти е 1,4.

kiriaka
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 05 авг 2007, 09:44
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kiriaka » 09 авг 2007, 22:21

Утре щв еидя номера на двигателя и ще проверя.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта