проблем със смяната на маслото на скоростната кутия

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ford_pleven
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 14 авг 2007, 20:50
Модел на автомобила: ford esc.
Status: Извън линия

проблем със смяната на маслото на скоростната кутия

Мнение от ford_pleven » 14 авг 2007, 21:07

проблема ми е следния:не мога да открия маЙстор в Плевен който да ми смени маслото на скоростната кутия.не че няма майстор,майстори бол,но няма такЪв който да може да ми го смени.колата ми е форд ескорт 91 г..всички при които ходих ми казват че трябва да ми свалят скоростната кътия че да ми го сменят или пък да ми разглобят съединителя,или пък да ми го изпомпят с някаква машина,но тогава риска бил че нямало да може да го издърпат всичкото масло.така че молбата ми е ако някой знае как може и кЪде да ме светне.благодаря ви предварително

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 14 авг 2007, 21:25

колега правилно са ти казали хората маслота на кутията на ескорт - орион - фиеста се сменя камо когато се сваля кутията за некакав ремонт иначе само се долива или изпомпва друг начин нема

ford_pleven
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 14 авг 2007, 20:50
Модел на автомобила: ford esc.
Status: Извън линия

Мнение от ford_pleven » 14 авг 2007, 21:43

мерси пич.казваш че се долива,но то си е на ниво на което трябва дя бъде.но дори и да се издЪрпа ще остане със сигурност от старото.аз от кЪде пиь могъл да знам мрасните шваби преди това какво са сипали.имам в предвид това че аз съм си го купил маслото по каталог точно зя форда и незнам кво ще се получи ако се смесят синтетично,полу,мин и тем подобни

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 14 авг 2007, 22:41

какъв е проблема с маслото на скоростите? Немците няма да сипят менте ! В това бъде сигурен! Там има стандарти и правила които се спазват! Вият ти скоростите ли ?

Потребителски аватар
momo76
потребител
потребител
Мнения: 533
Регистриран: 21 окт 2006, 16:11
Модел на автомобила: Фиеста 1.25 2001г.
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от momo76 » 15 авг 2007, 08:19

На стария ескорт имах същия проблем. Майстора вика няма пробка да източим старото място, взе една бормашина и ето пробката е готова. Проби кожуха на кутията източи маслото и нави един болт да затвори дупката. Вече 6 години се кара така.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 15 авг 2007, 12:28

Няма пробка щот не се сменя.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

ford_pleven
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 14 авг 2007, 20:50
Модел на автомобила: ford esc.
Status: Извън линия

Мнение от ford_pleven » 15 авг 2007, 19:59

Наско,как да не се сменя маслото бе пич?Така ми каза един от всичките маисори ,кат теб-ми то не се сменя.И аз му казах проблема ми е че като е топло,скоростния лост е мн стегнат и трудно влизат скоростите.И тои тогава ми вика-,,ми това е така щото ти е станало вече мн рядко маслото'',та тои сам си отогвори ,дали се сменя или -не.единствения проблем на шиб....а скоростна кутиа е тва,че кат е топло и става мн стегната и ма нерви.иначе съм си сменял целия саединител преди 25 хил км,така че от него няма как да е.И травам по веригата-не скарца,не пука не чука.Според теб от какво др може да е усвен да си сменя гадното масло за което съм броил повече от 50 лв с 20% намаление за да си го купя и да няма един читав маистор които да го смени.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 16 авг 2007, 09:16

Няма да пипаш маслото на скоростната кутия! Това че си купил масло не означава, че трябва да го налееш някъде.
Ами ако се окаже, че проблема е в ск.кутия и трябва да й правиш основен ремонт пак ли ще дадеш 50 лв.
Ако беше с задно и лоста управляваше директно превключването на скоростите може да се съмнаваш, но в твоя случай НЕ.
Провери си системата от лостове, които предават твоите команди от скоростния лост към скоростната кутия.
Има вероятност да са ти износени втулките, които са от пластмаса.
Изолирай всички вероятни външни причини!
Ако трябва смени цялата лостова система с друга ІІ-ра употреба, като преди да я монтираш й направи ремонт, почистване и смазване и чак тогава се насочи към най-скъпия ремонт.
Успех!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 16 авг 2007, 09:44

А когато е загряла с изключен двигател пак ли влизат трудно, пробвай и отговора сам ще дойде. 25000 за оргинален съединител са малко, обаче за "оргиналните" части в Б-я е направо върхово постижение.
П.П. При по-рядко масло скоростите влизат леко, а като загрее става още по-рядко.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта