От ръчен към автоматичен смукач?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
BukTop
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 15 апр 2006, 19:07
Модел на автомобила: Escort CL 1.3 карб 1995 МК VI
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

От ръчен към автоматичен смукач?

Мнение от BukTop » 16 авг 2007, 11:53

Здравейте на всички,

Напоследък ми писна да си регулирам аз смукача, не че чак толкова ми пречи ама май ме мързи, та идеята ми е да с сложа автоматичен смукач, гледах в хайнеса схема на карбуратора и го има същия (Вебер) и със автоматичен смукач.

Конкретня ми въпрос е има ли някакви електрически пречки, тоест някво окабеляване нужно ли е? :D

Някой правил ли го е изобщо това?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 16 авг 2007, 21:30

Няма нищо електрическо. Намираш си съответния блок и просто го поставяш на мястото на механичното задвижване, свързваш с охладителната с-ма и си готов.
Съвет от мен запази си механичните части в случай че не ти хареса работата на автоматичния. Много собственици на Форд с автоматичен смукач не са доволни от работата му и си търсят механичен.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 16 авг 2007, 22:18

Така е! Обикновено се търсят механични смукачи за да се смени автоматичния. Аз също минах на механичен- автоматичния се скапа и без това, както става по принцип.
Ако си търсиш и втора употреба кой знае на какъв ще попаднеш.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
BukTop
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 15 апр 2006, 19:07
Модел на автомобила: Escort CL 1.3 карб 1995 МК VI
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Мнение от BukTop » 17 авг 2007, 10:37

Е със сигърност ще ги запазя, сега ми остава само да намеря тая глупост. HACKO, а тези тръби за антифриза откъде точно се връзват, не че няма да видя като го вземам, ама все пак. :D Мерси за инфото, ако намеря нещо подобно и го монтирам ще пиша.
Ние! Производителите на създърма и бахур, няма да остайм кОлтурата! Ма и създърмата и бахура няма да остайм.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 17 авг 2007, 22:37

Прекарваш маркуча, който отива за парното, или от подгряването на карбуратора. И двете са на малкия кръг така че няма значение и двете ще вършат работа, откъдето ти е по-лесно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 32 госта