трагедия на ниски обороти
- slaf4u
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
- Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
- Местоположение: сливен
- Status: Извън линия
трагедия на ниски обороти
здравейте отново на всички.
малко по-малко депресията ме обхваща с нарастваща сила. проблема както и друг път съм писал се състой в липсата на каквато и да е мощност на двигателя при обороти под 2500. не говоря само за 3,4,5 предавка а най-вече за 1 и 2-ра! просто е някакъв кошмар.
както си карам ей така за да видя дали пак ще се издъни двигателя оставям колата без газ да си свали оборотите до 2-2500 сваляйки предавка след предавка до 2-ра и тогава натискам газта. без значение дали до ламарината или наполовина колата започва да се тресе, чуват се странни шумове все едно сместа се пали в колекторите, приглушава се звука на двигателя и започва да ускорява едва-едва след около 4-5 секунди-за бързо изнасяне от кръстовище не може и дума да става. вдигне ли си оборотите над 3-3300 хуква като че ли я гони дявол. ако искам "някакво" ускорение при обороти под 2500 трябва да ръчкам на 1-ва и да ПОМПЯ газта. както обикновенно си карам само на бензин. тези които са чели предишните ми мрънкания знаят че съм сменил TPS-a и ламбда сондата. на скоро изчистих дюзата на моното, карам предимно с 98. горивния ми филтър е на няма и 3000 км. въздушния също.
някой ми подхвърли че може да е от вакуума. ако от някъде се губел... молбата ми е, може ли някой да ми даде схема на вакуумната система-кой маркуч на къде отива и каква функция изпълнява.
отново отбелязвам че става въпрос само за ниските обороти без значение от скоростта и предавката. на високите проблема го няма- успя да си вдигне 160 км/ч (не се смейте, това добро постижение за точно този двигател)
и още нещо. когато двигателя е студен тази слабост не е толкова крещяща. имам чувство че по добре се държи колата...
един "майстор" ми каза че проблема бил в мозъка на колата и едиственото спасение било нов ECU от работещ добре двигател.-алтернатива за която не искам да си и помислям!
малко по-малко депресията ме обхваща с нарастваща сила. проблема както и друг път съм писал се състой в липсата на каквато и да е мощност на двигателя при обороти под 2500. не говоря само за 3,4,5 предавка а най-вече за 1 и 2-ра! просто е някакъв кошмар.
както си карам ей така за да видя дали пак ще се издъни двигателя оставям колата без газ да си свали оборотите до 2-2500 сваляйки предавка след предавка до 2-ра и тогава натискам газта. без значение дали до ламарината или наполовина колата започва да се тресе, чуват се странни шумове все едно сместа се пали в колекторите, приглушава се звука на двигателя и започва да ускорява едва-едва след около 4-5 секунди-за бързо изнасяне от кръстовище не може и дума да става. вдигне ли си оборотите над 3-3300 хуква като че ли я гони дявол. ако искам "някакво" ускорение при обороти под 2500 трябва да ръчкам на 1-ва и да ПОМПЯ газта. както обикновенно си карам само на бензин. тези които са чели предишните ми мрънкания знаят че съм сменил TPS-a и ламбда сондата. на скоро изчистих дюзата на моното, карам предимно с 98. горивния ми филтър е на няма и 3000 км. въздушния също.
някой ми подхвърли че може да е от вакуума. ако от някъде се губел... молбата ми е, може ли някой да ми даде схема на вакуумната система-кой маркуч на къде отива и каква функция изпълнява.
отново отбелязвам че става въпрос само за ниските обороти без значение от скоростта и предавката. на високите проблема го няма- успя да си вдигне 160 км/ч (не се смейте, това добро постижение за точно този двигател)
и още нещо. когато двигателя е студен тази слабост не е толкова крещяща. имам чувство че по добре се държи колата...
един "майстор" ми каза че проблема бил в мозъка на колата и едиственото спасение било нов ECU от работещ добре двигател.-алтернатива за която не искам да си и помислям!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Незнам защо си я набил в Ел. Инсталация?!
Как да е преместих я и се надявам да не съм ти вгорчил живота.
Като каза, че върви по-добре когато е студена ми се струва, че имаш проблем с някой датчик или автоматичен смукач.
Буха много гориво което не е необходимо на загрял двигател.
С разхода как си ?
Или по някакъв начин отчита бедна горивна смес и я обогатява.
Как да е преместих я и се надявам да не съм ти вгорчил живота.
Като каза, че върви по-добре когато е студена ми се струва, че имаш проблем с някой датчик или автоматичен смукач.
Буха много гориво което не е необходимо на загрял двигател.
С разхода как си ?
Или по някакъв начин отчита бедна горивна смес и я обогатява.
- revmata
- потребител
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
- Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
- Местоположение: sliven
- Status: Извън линия
ей градски.Имате там един гений-СЛАВЕЙ.Отиди при него ама когато е ,,тавряст,,Иаз имам мнение но знам ,че тук има по-добри и не знам как да им накараме да си ,,развържат езика,, защото нали знаеш-такива тънкости не се казват на готово при това,че и ти за някакво малко време и ,,изяде ,,поне 2 години труд в меи т.е. завист
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА
- slaf4u
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
- Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
- Местоположение: сливен
- Status: Извън линия
От такива отговори направо ми се пресира... На нищо не искам да свиквам особено след като заредих Vpower oт Шел и работите си дойдоха на мястото. Явно е имало спек по горивната система колкото и да бях убеден че мога да изключа тази възможност. Знам много добре как се държи мотора- че е слаб и леннив спор няма, но досегашното му поведение не можеше да се охарактеризира с тези думи.HACKO написа:Ми че този мотор така си се държи, свиквай му.
Знам че това придръпване, глъхнене, тормозене и тн. се появи някога си и че не винаги е било така. Знам че мотора въпреки слабостта си може да работи гладко! Танасе, не знам за к'во се пънеш и на всяка моя тема пишеш няква изцепка, ама ако съм те обидил с нещо извинявай! Просто ако нямаш да кажеш нещо смислено моля те не сери. Както и да е, сега си върви що годе нормално, да чукнем на дърво колата да не решава да проявява характер а да си остане така.

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Славчо, нищо нямам към теб, просто вземи да си прочетеш темата, искаш костенурката да бяга като заек, еми не става.
И кво сега като не ти харесаха отговорите, пускаш нова тема да питаш за същото. По въпроса ти е писано много пъти във форумите и схемата я има, потърси си я.
И кво сега като не ти харесаха отговорите, пускаш нова тема да питаш за същото. По въпроса ти е писано много пъти във форумите и схемата я има, потърси си я.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта