взаймозаменими и пасващи части
- slaf4u
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
- Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
- Местоположение: сливен
- Status: Извън линия
взаймозаменими и пасващи части
има пред нас един спрян форд ескорт 87-8' година с двигател 1.6 карбутатор. според вас може ли да го ползвам за донор за дискове на спирачките и амортисьори, главини (барабани на задните колела), предни и задни пружини?всички тези части са му нови, просто двигателя се е предал. и още един по-сериозен въпрос - какъв е шанса карбуратора му заедно с всмукателните колектори да пасне на моя двигател. (1,4mi)?
- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
Маи колега няма да паснат много от частите старият ескорт трябва да е с плътни дискове а ти с вентилирани дискове и колекторите дори и да паснат незнам дали ще работи двигателя тъи като подаването на искрата маи се командва от компютъра които пък се влиае от разните му датчици ти със сигурност ще премахнеш някои с тая интервенция трябва да се пита някои спец. Което пък ме навежда на мисалта да попитам дали някои дето знае да каже при инжекционите и при моно инжекциите дали ако се преправят на карборатори дали ще бачка двигателя пак стова запалване от компа на инжекцията 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
По ходовата част всичко е различно с изключение на задните спирачни цилиндри.
Принципно карбуратора и колектора ще паснат, но имай предвид че жигльорите са за 1.6, ще върви като хала но може леко да завиши разхода(желателно е карбуратора да е от 1.3 или 1.4). Електрическата бензинова помпа трябва да остане, защото въпреки че има място на главата за монтаж на механична помпа, гърбицата на разпределителния вал не е обработена и не може да движи помпата.
За запалването има два варианта:
1. Оставяш наличното без да махаш компютъра.
2. Махаш компютъра и наличното запалване и на негово място слагаш делко.
Принципно карбуратора и колектора ще паснат, но имай предвид че жигльорите са за 1.6, ще върви като хала но може леко да завиши разхода(желателно е карбуратора да е от 1.3 или 1.4). Електрическата бензинова помпа трябва да остане, защото въпреки че има място на главата за монтаж на механична помпа, гърбицата на разпределителния вал не е обработена и не може да движи помпата.
За запалването има два варианта:
1. Оставяш наличното без да махаш компютъра.
2. Махаш компютъра и наличното запалване и на негово място слагаш делко.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- slaf4u
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
- Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
- Местоположение: сливен
- Status: Извън линия
Tанасей, мисля че си прав.до колкото знам, искрата се командва от датчика при коляновия вал и компа не играе роля там. при положение че всички насторойки на сместа се правят от самия карбуратор, не виждам с какво наличието или отсъствието на компютър би навредило или помогнало на работата на двигателя ако му е монтиран карбуратор. още повече че компютъра не регулира налягането на подаваното гориво. единственото което остава като функция за ECU-то е запалването.
какви биха били спънките при едно такова преустройство тогава?
не познавам устройството на карбуратора и ми увисва и въпроса със смукача?карбуратора не работи ли с по ниско налягане на горивото отколкото моноинжекциона, ще се наложи ли да се монтира регулатор някакъв?
какви биха били спънките при едно такова преустройство тогава?
не познавам устройството на карбуратора и ми увисва и въпроса със смукача?карбуратора не работи ли с по ниско налягане на горивото отколкото моноинжекциона, ще се наложи ли да се монтира регулатор някакъв?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
При параметричното запалване датчика на хол на маховика определя момента на запалване а компютъра прави корекциите.
Както и при иджекциона и карбуратора си има байпас за излишния бензин който се връща в резервоара, така че няма проблем с налягането. За смукача, трябва да се измисли начин на закрепването на жилото или да се търси с автоматичен смукач
Както и при иджекциона и карбуратора си има байпас за излишния бензин който се връща в резервоара, така че няма проблем с налягането. За смукача, трябва да се измисли начин на закрепването на жилото или да се търси с автоматичен смукач
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Когато се остави компютъра, трябва TPS датчика от блока на моноинджекцията да се постави на карбуратора( което предполагам няма да е голям проблем) за да може компютъра да получава данни за положението на дроселовата клапа и да внесе съответните корекции на запалването.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 18 госта