въпросче за дермпературата !!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
unknown85
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 17 авг 2007, 02:25
Модел на автомобила: RS 2000
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

въпросче за дермпературата !!

Мнение от unknown85 » 01 сеп 2007, 20:40

Форд ескорт 97 ходина 16V .Датчика за температурата неми включваше " на над 100 градуса " -развален .
Купих нов 95* 100* еднакакъв сас стария :) .
Та въпроса ми е следния Перката се включва но на края на графата "NORMAL" някаде до буквата "L" НОРМАЛНО ЛИ Е ТОВА ???
Като се има напредвид и че датчика ми е на самия маркуч !
Даите малко повече инфо МЕрси :)
Умният човек се учи от грешките си, а мъдрият - от грешките на другите

цеков
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 01 авг 2007, 21:22
Модел на автомобила: Форд ескорт 1.6 16V 1996
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от цеков » 01 сеп 2007, 21:21

Имах подобен проблем:
не включваше бавната скорост на перката(при по-ниска температура) поради повредено съпротивление .
Направо пускаше високи обороти на висока температура.
Така че,провери съпротивлението кабелите и куплунга ,където е свързано.Друга лесна проба е при незагрял двигател да включиш
климатика . Тогава се включва бавна скорост на перката.
Ако върти -съпротивлението е здраво.

unknown85
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 17 авг 2007, 02:25
Модел на автомобила: RS 2000
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

:)

Мнение от unknown85 » 01 сеп 2007, 21:25

Значи клемата беше леко окислена -почистих я !! Като пусна климатика се пуска перката сега вскичко сам сменил и направил .
Но незнам така ли тряа да е стрелката ,много касно ми се вклиючва перката до червеното.Така ли трявва да е . 10x
Умният човек се учи от грешките си, а мъдрият - от грешките на другите

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 01 сеп 2007, 22:12

да нормалное зеттек моторите са така ати си същия мотор перката се включва на около 100 градоса ходилсам на стенд в мото пфое и там ли казаха това и вече 4 години си немам проблеми

redchampions
Status: Извън линия

Мнение от redchampions » 03 сеп 2007, 20:45

И при мен е така. Само че като включа климатика се включва бързата степен, защото по едно време бавната не работеше (не правеше контакт буксата на резистора, който изгоря и го шунтирах), а като включех климатика перката си се включваше. А перката ми се включва към "L", понякога преди нея, понякога след :-SS:

Сега съм си извел едно ключе в купето и лятото като "реша", че е време, я включвам преди "L".

Между другото, светодиодчето под часовника, което е било за някаква фабрична аларма, го вързах паралелно на перката с едно резисторче и като се включи перката светва. Така поне съм сигурен кога се включва :lol: Явно необходимо и достатъчно условие собствениците на такива двигатели да сме спокойни <:-P:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта