въпросче за дермпературата !!
-
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 17 авг 2007, 02:25
- Модел на автомобила: RS 2000
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
въпросче за дермпературата !!
Форд ескорт 97 ходина 16V .Датчика за температурата неми включваше " на над 100 градуса " -развален .
Купих нов 95* 100* еднакакъв сас стария
.
Та въпроса ми е следния Перката се включва но на края на графата "NORMAL" някаде до буквата "L" НОРМАЛНО ЛИ Е ТОВА ???
Като се има напредвид и че датчика ми е на самия маркуч !
Даите малко повече инфо МЕрси
Купих нов 95* 100* еднакакъв сас стария

Та въпроса ми е следния Перката се включва но на края на графата "NORMAL" някаде до буквата "L" НОРМАЛНО ЛИ Е ТОВА ???
Като се има напредвид и че датчика ми е на самия маркуч !
Даите малко повече инфо МЕрси

Умният човек се учи от грешките си, а мъдрият - от грешките на другите
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 01 авг 2007, 21:22
- Модел на автомобила: Форд ескорт 1.6 16V 1996
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Имах подобен проблем:
не включваше бавната скорост на перката(при по-ниска температура) поради повредено съпротивление .
Направо пускаше високи обороти на висока температура.
Така че,провери съпротивлението кабелите и куплунга ,където е свързано.Друга лесна проба е при незагрял двигател да включиш
климатика . Тогава се включва бавна скорост на перката.
Ако върти -съпротивлението е здраво.
не включваше бавната скорост на перката(при по-ниска температура) поради повредено съпротивление .
Направо пускаше високи обороти на висока температура.
Така че,провери съпротивлението кабелите и куплунга ,където е свързано.Друга лесна проба е при незагрял двигател да включиш
климатика . Тогава се включва бавна скорост на перката.
Ако върти -съпротивлението е здраво.
-
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 17 авг 2007, 02:25
- Модел на автомобила: RS 2000
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
:)
Значи клемата беше леко окислена -почистих я !! Като пусна климатика се пуска перката сега вскичко сам сменил и направил .
Но незнам така ли тряа да е стрелката ,много касно ми се вклиючва перката до червеното.Така ли трявва да е . 10x
Но незнам така ли тряа да е стрелката ,много касно ми се вклиючва перката до червеното.Така ли трявва да е . 10x
Умният човек се учи от грешките си, а мъдрият - от грешките на другите
-
- Status: Извън линия
И при мен е така. Само че като включа климатика се включва бързата степен, защото по едно време бавната не работеше (не правеше контакт буксата на резистора, който изгоря и го шунтирах), а като включех климатика перката си се включваше. А перката ми се включва към "L", понякога преди нея, понякога след
Сега съм си извел едно ключе в купето и лятото като "реша", че е време, я включвам преди "L".
Между другото, светодиодчето под часовника, което е било за някаква фабрична аларма, го вързах паралелно на перката с едно резисторче и като се включи перката светва. Така поне съм сигурен кога се включва
Явно необходимо и достатъчно условие собствениците на такива двигатели да сме спокойни <:-P:

Сега съм си извел едно ключе в купето и лятото като "реша", че е време, я включвам преди "L".
Между другото, светодиодчето под часовника, което е било за някаква фабрична аларма, го вързах паралелно на перката с едно резисторче и като се включи перката светва. Така поне съм сигурен кога се включва

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта