Диагностика на колата във МОТО ПФОЕ?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
mitakinen
потребител
потребител
Мнения: 426
Регистриран: 04 фев 2005, 22:07
Модел на автомобила: S-Max 2.0 TDCI Titanium X
Местоположение: Карнобат
Контакти:
Status: Извън линия

Диагностика на колата във МОТО ПФОЕ?

Мнение от mitakinen » 15 мар 2005, 17:45

Колата ми взе да прави мизерии :( . Като е студен мотора и подавам газ двигателя глъхне. А като загрее и я изрязвам се ускорява добре и на 4000 оборота изведнъж окуцява. Казаха ми да отида да направя диагностика в МП, но режели глави. Някой от вас ходил ли е колко пари струва една диагностика?

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 15 мар 2005, 18:47

Единственото което могат да направят там е да ти прегледат компа дали дава грешки, друго не могат. За мен беше безплатно, защото ходих в "ден на отворени врати"... иначе не знам. :(

Потребителски аватар
mitakinen
потребител
потребител
Мнения: 426
Регистриран: 04 фев 2005, 22:07
Модел на автомобила: S-Max 2.0 TDCI Titanium X
Местоположение: Карнобат
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от mitakinen » 15 мар 2005, 22:27

казаха ми, че най-вероятно е от датчика за приток на въздуха, но бая е скъп -218 лв. в МотоПфое. Не ми се взема втора ръка, щото на предния ми Ескорт два пъти купуват превключватели за мигачите втора ръка и ми излезе по-скъпо от нови. Ще видим може да рискуваме :D

Adrian
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 27 ное 2004, 11:18
Модел на автомобила: София
Местоположение: Escort MK5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Adrian » 16 мар 2005, 00:52

Провери си свещите преди да ходиш някъде....Доста такива проблеми създават свещите и кабелите им
*00143* "92 Ford Escort 1,8 16v

Потребителски аватар
mitakinen
потребител
потребител
Мнения: 426
Регистриран: 04 фев 2005, 22:07
Модел на автомобила: S-Max 2.0 TDCI Titanium X
Местоположение: Карнобат
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от mitakinen » 16 мар 2005, 10:42

Свещите ги смених - сложих им пак MOTROCRAFT Platiniuм и пробвах с нови кабели но резултата е същия.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 16 мар 2005, 11:43

Пробвай да нулираш компютъра - откачаш акумолатора за около 10-20 минути и пак го закачаш


:twisted:

Потребителски аватар
mitakinen
потребител
потребител
Мнения: 426
Регистриран: 04 фев 2005, 22:07
Модел на автомобила: S-Max 2.0 TDCI Titanium X
Местоположение: Карнобат
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от mitakinen » 16 мар 2005, 21:47

нулирах компютъра и изпълних всички процедури според указанията на ФОРД - оставих двигатела да работи 3-4 мин. на ниски обороти, после 3-4 мин. на 1200 оборота и 8-10км. с различен режим на каране. Но, същата работа - колата е куца и това стана след като ми смениха съединителя - дали "майсторите" не са объркали някой датчик?

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 16 мар 2005, 22:23

диагностиката в Мото Пфое ми струваше около 16 лв, може би защото имам познати там.

risto_bg
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 31 яну 2005, 13:44
Модел на автомобила: форд орион 1.4 CVH
Местоположение: враца
Status: Извън линия

Мнение от risto_bg » 17 мар 2005, 06:43

и аз имам същия проблем правиха ми диагностика но не остановиха нищо взеха ми 15 лева това е в Враца и понеже в нашия смотан град няма добри маистори още си карам така но ако открият причината при теб пиши за да знам и аз какво да правя благодаря предварително

Потребителски аватар
adis_78
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 23 фев 2005, 11:34
Модел на автомобила: лачен фокусник mk1.5
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от adis_78 » 17 мар 2005, 23:12

Хммм, пишете ме и мен в клуба на лошо работещите Ескорти когато са студени:)

Аз си решавам частично проблема като си изкарам яда на педала за газ - натискам докрай на скорост (орикновено 2-ра) и след неистов рев и дърпане напред назад (около десетина секунди) нещата започват да се подобряват. След това отпускам леко и колата мърка - ако неще - пак с лошо;-)

Е в крайна сметка съм бесен от цялата работа и ми се ще нещата да стават с добро:)

Предполагам че някъде някой термодатчик се ебава ама те да бяха един и два. Проблемът е че и при мен на комп-а нищо не излиза:(

Ingiliz
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 19 мар 2005, 18:49
Модел на автомобила: София
Местоположение: Orion
Status: Извън линия

Мнение от Ingiliz » 19 мар 2005, 19:12

mitakinen написа:Свещите ги смених - сложих им пак MOTROCRAFT Platiniuм и пробвах с нови кабели но резултата е същия.
Провери за всеки случай и ламбда-сондата. Аз го имах този проблем със "спъването". Само, че гадината го правеше когато си иска ... тръгнеш да изпреварваш със около 110 и "катърите се разбягат" - кофти става. Сега е добре, ама сменях подред: свещи+кабели, всички видове филтри, ламбда-сонда, съединител и ... това в общи линии. Даже монтьора на някакъв бивш състезател искаше да ми ампутира катализатора. Относно диагностиката съм много доволен от един сервиз на ул."Дунав"- пресечка на "Козлодуй". Пичовете ми скриха шапката, но трябва да се запишеш предварително. Пратиха ме там заради гаранцията на сондата. Ако решиш да я сменяш вземай NJK - японска, струва около 170лв. с 1год. гаранция, на Bosch e доста по-солена.

Потребителски аватар
mitakinen
потребител
потребител
Мнения: 426
Регистриран: 04 фев 2005, 22:07
Модел на автомобила: S-Max 2.0 TDCI Titanium X
Местоположение: Карнобат
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от mitakinen » 19 мар 2005, 22:16

Ходих при един майстор, който е доста кадърен - на компютъра излезе Бедна въздушно-горивна смес. Пусна и ламбда-сондата на компютъра - ОК се оказа. Откри един температурен датчик, който стърчи от маркуч точно до радиатора - и се оказа, че кабела му се е търкал в метал и се е протрил - пробвах колата сега вече лети. Но остава едно голямо НО - още ми прави мизерии при студен двигател. Утре ще хода до София и ще е тествам на дълъг път (аз съм от Карнобат)

Alpha
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 20 мар 2005, 23:34
Модел на автомобила: Plovdiv
Местоположение: Ford Escort 5
Status: Извън линия

кофти работа

Мнение от Alpha » 24 мар 2005, 18:05

пичове като ви чета писаниците се едно говорите за моята кола ама май моята е наи зле от вашите моята освен тези неща си и мени оборотите . И аз като вас смених свещи кабели ланда сонда съединител ваздушен и горивни филтри и не ще и не ще само че за мое пак и надявам се и за ваше щастие един мои приятел скоро си взе същия ескорт аааа говоря за (1.6 16 v 90к.с) и на него му ги прави сащите номера ама тоя лудия е луд чесно ви казвам изкормил е залата кола и едно по едно всичко сменя по електрониката та колата му е още вав сервиз и като излезе ще ми каже за какжо става вапрос и от там аз пак щте ви пиша така че не се боите бая сме тия сас куците ескорти :)

Потребителски аватар
mitakinen
потребител
потребител
Мнения: 426
Регистриран: 04 фев 2005, 22:07
Модел на автомобила: S-Max 2.0 TDCI Titanium X
Местоположение: Карнобат
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от mitakinen » 24 мар 2005, 21:18

При мен проблема се оказа от кабела на температурния датчик и с малко изолационна леента се оправи. Колата сега е като самолет. Палил съм я при минусови температури и измина към 800км. без никакви забележки - сега е като нова.

nagard
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 17 май 2005, 19:28
Модел на автомобила: ford orion1,4
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от nagard » 18 юни 2005, 20:51

Май този проблем със студения двигател е всеобщ. Не ходете обаче в МОТО ПФОЕ - никакви майстори не са. Въпреки, че ходих с вътешен човек нищо не направиха. Някакво студентче искаше да смени всички мембрани и други там в карбуратора - около 250 лв. Намерете си частен МАЙСТОР.

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 27 юни 2005, 21:36

Приател,отиди на диагностика в техникум Вилхем Пик (техникума е на Захарна Фабрика) за 20 лева ще ти кажат от какво тие заболяло Кончето.Перфектниса.
Е ако трябва ще почакаш но си заслужава.Имаме служебно Волво244 и само там го караме.Безпогрешниса.А Мто Пфое не ти ги препоръчвам прецакаха горкат кола, та се учиха на нея. :!:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 58 госта