От моно инжекцион към карборатор
-
- потребител
- Мнения: 75
- Регистриран: 22 авг 2006, 08:22
- Модел на автомобила: Ford Eskort
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Status: Извън линия
От моно инжекцион към карборатор
Да започна с това,в коша на 1,6д вкарах двигател 1,4 бензин,тампоните на всички опори паснаха понагодих ауспоховите колектори,и нямаше грижи.Поради дефицит карборатори,намерих само за 1.6 вдукамерен вебер с колектори от двигател с Еко система(незнам какво е търсила там тази еко систена,но нямаше този донор компютър за управление) а само много вакумни тръбички.Сложих колекторите паснаха!Пуснах му ток към един клапан на карботора.Само тогава пали!Не знам за к'во е?!Ще намеря снимки и ще ги добавя.Прекарах инсталаията и свързах всичко,що ми трябваше.Махнах една тапа от главата и сложих бенз.помпа.Навързах маркучите за водата към радиатора и преливното казанче(проблеми никъкви)Делкото е електронно зацепено на разпределителния вал на него + и - .Една бобина и комутатор от ОПЕЛ АСКОНА и започна голямото въртене.От начало нямаше никакъв проблем двигателя се въртеше нормално след третото завъртане на стртерния ключ и ДВГ-то запали, но без кутия на филтъра и без въздушен филтър,бензин от една туба 5л.Първите проблеми бяха в това,че карборатора преливаше от бензин,направо се напоява яката,явно нещо не спира притока на помпата и прелива.Разглобих го почистих мизерията ,защото не е пален от 1 година най-малко сега проблеми с това няма.Но започна друго след 3-4 паления.Стартера започна да върти все по-бавно двигателя,и си викам край акумолатора замина сложих 72А акумолатор и пак същото,звукът които издаваше е като "ХЪЛЦАНЕ" Също,че подава изкрата по-рано и се пали сместа преди горна мъртва точка и мръднах делкото преди да запали и след като запалеше го връщах обратно на страта центровка двигателя пушка,идеална работа!
Но без филтърова кутия и филтър за въздуха не си е работа влезе ли в по-ниски обороти и гасне и след това същите масажи за да запали.Почна след това и да не пали и така с изместено делко.Принудих се да направя центровката на 4 ти цилиндър,пак нищо тогава въобще неще!И отворих ангренажа за да проверя дали съм на белези ,че знам ли може някой по знаещ от мен да е барал там!Ангренажа бе зацепен добре точно като по книгите.И пак не пали.Побеснях докарах го на белег отворих капака на главата извадих свещите и намерих горна мъртва точка.Охлабих ремъка и го зацепих един зъб на зад,затворих всичко сложих свещите и пак въртене "нъцки" все едно ,че съм почнал от там от кадето съм тръгнал пак двигателя хълца и не пали от раз.Но като запали проблем няма.Пак на ново същия план разцепих ангренажа и още един зъб назад.Сега пали от раз първо въртях за да видя дане би да ударя някои клапан.Сега пали но не върви,а започна да гори яко,ако го гори въобще незнам к'во го прави ,но го няма този бензин,съмнява ме че го хвърля???
2 камерен карборатор за 10километра 5 литра бензин
ужаса!!!И на отворен смукач пак не може да изгори това количество.И сега съм му проектирал една импровизирана кутия за филтър и едни вати от горе за да не гасне на ниските обороти, да му създам илюзията за въздушен филтър,малко бутнах оботорите от жилото за газта.Но не се рязка така двигателя на високи обороти глъхне,няма вздух, няма мошност.Попитах тук там хора по-знаещи от мен защо ми правеше този проблем с хълцането и трудното палене и ми казаха,че това делко е управлявано преди от комп.и центровката при палене електронно се мести на 2градуса,само при палене,а после се връща в нормално работно положение.Проблема е че сега няма комп.който да управлява това и за това хълца и бавно върти.Имало и вакумно управление на делкото,но незнам дали при форд го има и на кои модели.Сега мисля да сложа делко с чукче да се върна 50 години назад да махна комутатора и да оставя само бобината за да проверя дали ще имам същия проблем! Въпросът ми е към вас знаещи колеги:
Къде греша?
Защо не пали от раз когато белезите на вловете са на лице?
Вярно ли е това за 2 та градуса центровка ,при палене?
И дали да хвърля този карборатор някъде и да търся 1 камерен за 1.4?
П.П. след като заработи и я изрязах 2-3 пъти от ауспуха мирише много на бензин не изгорял, а след връщане на педала на газта в гърнето гърми.Нивото на маслото е в нормата бензин няма в картера,проверявах го преди и след всичките тези интервенций.
Ако ме види някой Германец от Кйоун кадето са правили тази кола,ще ме убие с права лопата.
Гранде побългаряване стана.
Но без филтърова кутия и филтър за въздуха не си е работа влезе ли в по-ниски обороти и гасне и след това същите масажи за да запали.Почна след това и да не пали и така с изместено делко.Принудих се да направя центровката на 4 ти цилиндър,пак нищо тогава въобще неще!И отворих ангренажа за да проверя дали съм на белези ,че знам ли може някой по знаещ от мен да е барал там!Ангренажа бе зацепен добре точно като по книгите.И пак не пали.Побеснях докарах го на белег отворих капака на главата извадих свещите и намерих горна мъртва точка.Охлабих ремъка и го зацепих един зъб на зад,затворих всичко сложих свещите и пак въртене "нъцки" все едно ,че съм почнал от там от кадето съм тръгнал пак двигателя хълца и не пали от раз.Но като запали проблем няма.Пак на ново същия план разцепих ангренажа и още един зъб назад.Сега пали от раз първо въртях за да видя дане би да ударя някои клапан.Сега пали но не върви,а започна да гори яко,ако го гори въобще незнам к'во го прави ,но го няма този бензин,съмнява ме че го хвърля???
2 камерен карборатор за 10километра 5 литра бензин

Къде греша?
Защо не пали от раз когато белезите на вловете са на лице?
Вярно ли е това за 2 та градуса центровка ,при палене?
И дали да хвърля този карборатор някъде и да търся 1 камерен за 1.4?
П.П. след като заработи и я изрязах 2-3 пъти от ауспуха мирише много на бензин не изгорял, а след връщане на педала на газта в гърнето гърми.Нивото на маслото е в нормата бензин няма в картера,проверявах го преди и след всичките тези интервенций.
Ако ме види някой Германец от Кйоун кадето са правили тази кола,ще ме убие с права лопата.

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
проблема е по токовете.. момента в който пуска искрата. При мен сменях вал .. вала беше за ОНС 115 коня.. а моя е ОНС 100 коня и се разминават градуси.. правеше същите номера.Нещо по запалването е .. не е бобината определено. модула който ти пуска искрата.Делкото доколкото разбрах е с датчик на хол? При мен компа пуска искрата при теб незнам но търси там причината..
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: От моно инжекцион към карборатор
Техническата грешка, според мен е, че такова "преобразяване" се прави в севиз и от няколко души. Не бих искал да те обезкуражавам, но на мен поне ми се вижда сложна работа.Milenski написа:
Къде греша?
Имаш и една малка правописна грешка:
Кьолн, Köln, Cologne,


- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Първо си центровай газоразпределението като трябва(те хората са си го изчислили). Второ ако ползваш делко от д-л до 91г комутатора си е вграден в него и не ти трябва друг (особено от Опел), трябва ти само бобина но си намери Фордова защото може да изгори комутатора (ако вече не е изгорял). Делкото трябва да си има вакумен регулатор. Статичното предварение на запалването е 12градуса преди ГМТ . Карбуратора за 1.6 определено ще даде по-висок разход и по-добро вървене. Но 50/100 по-вероятно е комплексна причина - газоразпределение, запалване, теч, високо ниво в карбуратора, просмукано платно на бензиновата помпа.
Трудното палене идва най-вероятно от преобогатена смес. Това което описваш с преливането на бензин е от повредена игла на поплавъка( игления клапан трябва да се смени), вследствие на което нивото на гориво в карбуратора се повишава, оттам и преобогатена смес. Не съм запознат с този карбуратор, но и просмукано платно на ускорителната помпа( ако е като на карбуратора ФордW ) може да доведе до преобогатяване.
За стартера- смени втулки и четки и нещата ще се оправят.
Трудното палене идва най-вероятно от преобогатена смес. Това което описваш с преливането на бензин е от повредена игла на поплавъка( игления клапан трябва да се смени), вследствие на което нивото на гориво в карбуратора се повишава, оттам и преобогатена смес. Не съм запознат с този карбуратор, но и просмукано платно на ускорителната помпа( ако е като на карбуратора ФордW ) може да доведе до преобогатяване.
За стартера- смени втулки и четки и нещата ще се оправят.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 75
- Регистриран: 22 авг 2006, 08:22
- Модел на автомобила: Ford Eskort
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодаря са помоща! Ще наглася разпределителния вал отново на белезите както си е бил.Сега мисля да потърся карборатор точно за 1,4 еднокамеререн от фиеста.Няма делкото вакумен реголатор няма никъкви вакумни тръбички към и по него.И ако прави отново проблеми ще ровна и за такова делко за което Наско ти ми говориш.Ше го нащтракам двигателя за да имате по ясна представа за какво говоря.Благодаря отново.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 34 госта