Въпрос Клапани - РЕШЕН

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Въпрос Клапани - РЕШЕН

Мнение от cotecna » 22 окт 2007, 14:29

Проблема е следния, след каране на високи обороти "изрязване" на първа и втора клапаните започват да "чукат,цъкат" на ниските обороти така около минута и после всичко се оправя. мотора е CVH със хидравлични повдигачи които съм сменил пълен комплект преди около 1500-2000 км. , заедно с маслото , разпр.вал не е сменен но беше отличен без износване и надраскване.Дали трябва пак да сменя масло или има нещо което се запушва или пък маслената помпа не качва достатъчно при високи обороти, имайте в предвид, че на ниски никога не пресветва лампата за маслото, а датчика за налягането го сменях преди време. Някой , нещо , дали може да каже ???
Последна промяна от cotecna на 07 ное 2007, 12:01, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 22 окт 2007, 14:46

RS 1988 година няма.
Мисля, че 91-ва почваха да го правят до 96-та.
Какъв Форд караш?

1.6 ХR3i 105 коня
Туй ли е той?

Според мен караш с некво скапано минерално масло.

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 22 окт 2007, 21:30

Я виж с колко масло караш! Последния път като ми го направи карам с 1.5 литра масло!
Изображение Изображение

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 22 окт 2007, 22:11

rs има от 86-90 markIV ама това е друг въпрос маслото е до макс. не е от нивото

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 22 окт 2007, 22:24

Има и това е Escort RS Turbo !
Тва ли караш ? :shock:
Искам да направя едно кръгчеее :)
Сипи убаво масло на машинката или чекай Disc да чуе да се зариби да видим кво ще каже по въпроса.

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 22 окт 2007, 22:30

си сеньор, бинго исках да вземам още един ама ме прецакаха тююю, да го е........... м/у другото диск е скиптично настроен към тях щото са механична инжекция и не могат много да се барат, та значи да взема да сменя маслото хммммм, що ли не се очудвам, тва дет е сега е някъв боклук щото го сложихме да промиеме матора след като се беше пукнала главата и уж за 200-300 км , пък то кво стана........мене ме е страх да не е от помпата, че както сега жена ми го кара и вози малката да не напрай голямата беля :P

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 22 окт 2007, 23:45

Ми прасни му едно лично на Диск да каже мнение. Той е човекът.
Иначе аз откакто почнах да карам с фордовското масло, почнаха да ми тракат клапаните ;) А и как ми лееше от семеринга на вала масло...

Да се еб... в келеша, карах я 5-6 хил.км. без да погледна маслото и се оказа че нямало хич. Изпънах фордо с една Хонда и пича ми вика на следващия светофар да сложа суровинка във фуражомелката да не дрънка на сухо ;)

Така се беше разчаткала че се уплаших... след малко таксиджийско до 1500 об. спря да трака!

Чакай че почнах да дрънкам като Паци ;)
Грам идея си нямам за турбота... Слагай някво правилно масло и карай!
Я раздуй за механичната инжекция... как работи? Какво я управлява? Различна ли е от моното?
Изображение Изображение

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 23 окт 2007, 08:47

Стария Орион на баща ми беше CVH 1.6 105 коня мисля..Той беше механична инжекция... Не е кой знае какво ,но адски много вървеше.. 200 за нищо ги нямаше.. а Човека след нас превъртял ангренаж и със кривите клапани дигал 170 пича.. бе идиоти всякакви.. Голям проблем при тия мотори са дюзите.. мноо се запушват.. Ние само на бензин го карахме.. така се беше задръстил ,че не се траеше..А иначе конкретно за клапаните и той имаше проблеми с това тракане.. е вярно нямаше турбо ,но повдигачите ги смени като стой та гледай...

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 23 окт 2007, 10:07

cotecna написа:...
А дали са клапани , щото и механичния инжекцион (пък и не само той) може да трака при много високи обороти , после и при по-ниски, после при всякакви и ->нови...
Подобни чаткащи шумове издават клапани за помпане на въздух към ламбда сондата и за вентилация на резервоара, ама при теб дали ги има..? :roll:
Дано да е от маслото де :)
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 23 окт 2007, 13:53

Така проблема се задълбочава, днеска с едно майсторче, мой приятел решихме да сменяме маслото и за нещастие отрихме, че казанчето за антифриза е пълно не само с антифриз , ноооооооо и с маслоооо......, а пък в маслото няма нищо....това ни доведе до мисълта , че главата пак ще се сваля...........и потънахме в " размисли и страсти " дали тоя път не е от блока ?!!!! и ако е така май ще идва време за пенсия... :cry:

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 23 окт 2007, 14:53

Щом като е била пукната главата после минали през машина (да я отържат ) явно ремонта не е минал добре само от гарнитурата е, поне аз така мисля

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 23 окт 2007, 14:56

Е те я заваряваха, приха и надуване да я тестват дали не изпуска, пък и едновременно с това сменях гумучките на клапаните, пасване и шлайф на главата, освен ако гарнитурата не е ментак. не вярвам да е от заварката щото като се беше пукнала беше смесила маслото с антифриз и маслото беше станало на боза, пък сега на него му няма нищо


А и повдигачите тях забравих да ги спомена

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 24 окт 2007, 08:32

Значи на високи обороти нямаш достатъчно налягане от маслената помпа по магистралата и повдигачите не се напомпват достатъчно или, самите повдигачи на високи обороти не си задържат налягането ами испускат и друго маслото може и да няма хубав вискозитет като загрее колата *00117*

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 24 окт 2007, 09:27

schrack проблема беше , че СЛЕД високи обороти на ниски цъкат , а не на високи !!!!

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 25 окт 2007, 08:02

Да грешката е мое върнах се и прочетох от начало та моят извот е повдигачи нема груго кво да е, аз сменях мойте и дадох 176.00лв. и се иказаха фалшиви не са от МП и та си цъкат ит време на време особенно на ниски обороти а старите не бяха така изопщо не съм ги чувал но ги паза за следващото разглобяване. По принцип ако сваляш вал задължително се испускат повдигачите и се промиват. Та случайно ако решиш да ги сменяш отиваш в МП и пазиш касовата белешка или фактура ако може и монтажа от тях да бъде че ако цъкат пак те да си играят ........уффф квот го пиша сеедно че там отиваш :lol:

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 25 окт 2007, 09:42

Еми така е старите пък цъкаха постоянно на високи обороти направо на фантазия работеха, и лошото беше , че не задържаха налягане, а тия ги взех по 13 лв. парчето от магазин с "оригинални" части :lol: :lol: , но както и да е не е голяма болка, лошото е че сега като свалиме пак главата не знам кво ще излезе..

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 07 ное 2007, 12:05

Гарнитурата се беше сдухала отново на 4-ти цилиндър, вече е сменена,
маслото в момента е валволин - синтетика, клапаните не тракат вече след високи обороти, в момента съм на тестов период 400-500 км до момента за притягане на главата, Е тоя път ще я притегна да не я издуха пак :P

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от noface » 07 ное 2007, 12:56

Много ти се кара май?:) Аз до колкото знам на 1000км се притяга,но нещо май ти тежи много десния крак и ще я притегнеш на 4-500 :P

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 07 ное 2007, 13:12

noface написа:Много ти се кара май?:) Аз до колкото знам на 1000км се притяга,но нещо май ти тежи много десния крак и ще я притегнеш на 4-500 :P
Просто при предния ремонт ми казаха 400-500 км. и да отида за тази процедура, е да ама аз не отидох и резултата е на лице

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 40 госта