Семеринги на коляновият вал

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
AlexP
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Семеринги на коляновият вал

Мнение от AlexP » 09 ное 2007, 08:47

Предстои ми 3000км преход (до Испания), а и се надявам колата да не ми създава някакви големи грижи поне първите 6 месеца докато съм там, та съм взел една торба с части, които да сменя профилактично на Мондеото (2.0 Зетек бензин). В Haynes-а пише разни страхотии за смяната на семерингите на коляновият вал - сваля се картера, маслената помппа, даже се препоръчва да се извади целият двигател от коша ... Примерно за малкият семеринг, не може ли просто да се свали ангренажният ремък и шайбата на к.в. и да се изчагърка старата семеринга с една отвертка и новата да се набие с подходящ дорник? Както и да го мисля, не виждам проблем да стане по този начин. Дали има някакви особености (подводни камъни) на които може да се натъкна ако го направя по този начин? Въпроса ми е към хората, които са го правили точно на такъв двигател.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта