АГУ - свален разглобен изпарител : : : Малко помощ !

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
lominat
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 21 окт 2007, 22:16
Модел на автомобила: Бракуван :(
Местоположение: Варна - Вл-вово
Status: Извън линия

АГУ - свален разглобен изпарител : : : Малко помощ !

Мнение от lominat » 12 ное 2007, 13:48

Здравейте на всички аз съм от Варна: Оставиха ми един Форд Ескорт 83, 1.3. Реших да го постегна. Започвам по темата: от 10 години неработи на бензин изобщо, несмятам за сега и да го правя. В момнта е с АГУ Ландирезо е. Изпарителя е сменен с някакъв ефтин турски който вече неработи, но стария е у мен, разглобих го:
1. Почистих го от графита(направих му сефтето) не беше отварян до сега.
2. Смених всички оплатнители и мембрани с нови за 24 лева
3. Смених болта за ниските обороти с нов
Сега ми е проблем да го зглобя. Има вътре един болт на първата камера които натиска една прожина които фактически може да се регулира само при отворен капак на изпарителя, смятам да създам налягане в камерата с компресор и да зкача на един манометар, ама незнам с какво налягане трябва да постигна или казано знам че трябва да е по-ниско от на ботилката(него знам) и по-високо от атмосферното. Останалите настроики могат да се направят при работещ двигател...
До сега колата е изминала над 200х км с иналянския изпарител и е палена с него без проблем с среден разход 7-10... предварния ми момент е точно на 0°
Благодаря предварително на отзовалите се :) П.С. в момента съм на лекции и немога да кача снимки, като се прибера ще ги споделя...
Моята мечта Изображение Изображение

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 13 ное 2007, 08:51

=D>: като горазглабя що не си отеля чарковете по отделно и да гледаш кое от каде е, за този болт който е за кръстата отверка ще го навиеш 21 пъти от началото на резбата а за другото се моли да се го сложил точно иначе ще тренираш монтаж<------>демонтаж *00125*

Потребителски аватар
lominat
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 21 окт 2007, 22:16
Модел на автомобила: Бракуван :(
Местоположение: Варна - Вл-вово
Status: Извън линия

Мнение от lominat » 13 ное 2007, 17:47

Благодаря ти, но защо 21 пъти точно ? аа аз знам кое каде е незнам колко да навия болта :)
Моята мечта Изображение Изображение

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 14 ное 2007, 09:18

Щото съм ги правил тези неща много пъти и да не си играеш с компресор както си чул по принцип навифките са от 20 до 23 от това зависи камерата на високото колко налягане ще пусне към камерата на ниското налягане ако навиеш повече колата на празен ход ще се дави и ще гори като ЗИЛ ако са по малко няма да може да я храни на високите обороти и ще глъхне

Потребителски аватар
lominat
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 21 окт 2007, 22:16
Модел на автомобила: Бракуван :(
Местоположение: Варна - Вл-вово
Status: Извън линия

Мнение от lominat » 14 ное 2007, 19:01

Schrack, благодаря ти ще пробвам по твоя начин...
Моята мечта Изображение Изображение

Потребителски аватар
lominat
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 21 окт 2007, 22:16
Модел на автомобила: Бракуван :(
Местоположение: Варна - Вл-вово
Status: Извън линия

Мнение от lominat » 17 ное 2007, 12:42

Оправих си изпарителя, монтиран е и работи... разликата със "Voltran" е доста голяма сега пали много по лесно, държи си обороти без да е загряла. Това си е все пак "Landirezo"... дотук с АГУ-то продължавам с другите работи по колата...
Моята мечта Изображение Изображение

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 17 ное 2007, 14:14

lominat тва твоята мечта много ГОЛЯМА Изображение Изображение

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 17 ное 2007, 21:07

...демек, моля, понамали размера на картинките в подписа, че ми се разчекна монитора :wink:

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 182 госта