АГУ - свален разглобен изпарител : : : Малко помощ !
- lominat
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 21 окт 2007, 22:16
- Модел на автомобила: Бракуван :(
- Местоположение: Варна - Вл-вово
- Status: Извън линия
АГУ - свален разглобен изпарител : : : Малко помощ !
Здравейте на всички аз съм от Варна: Оставиха ми един Форд Ескорт 83, 1.3. Реших да го постегна. Започвам по темата: от 10 години неработи на бензин изобщо, несмятам за сега и да го правя. В момнта е с АГУ Ландирезо е. Изпарителя е сменен с някакъв ефтин турски който вече неработи, но стария е у мен, разглобих го:
1. Почистих го от графита(направих му сефтето) не беше отварян до сега.
2. Смених всички оплатнители и мембрани с нови за 24 лева
3. Смених болта за ниските обороти с нов
Сега ми е проблем да го зглобя. Има вътре един болт на първата камера които натиска една прожина които фактически може да се регулира само при отворен капак на изпарителя, смятам да създам налягане в камерата с компресор и да зкача на един манометар, ама незнам с какво налягане трябва да постигна или казано знам че трябва да е по-ниско от на ботилката(него знам) и по-високо от атмосферното. Останалите настроики могат да се направят при работещ двигател...
До сега колата е изминала над 200х км с иналянския изпарител и е палена с него без проблем с среден разход 7-10... предварния ми момент е точно на 0°
Благодаря предварително на отзовалите се
П.С. в момента съм на лекции и немога да кача снимки, като се прибера ще ги споделя...
1. Почистих го от графита(направих му сефтето) не беше отварян до сега.
2. Смених всички оплатнители и мембрани с нови за 24 лева
3. Смених болта за ниските обороти с нов
Сега ми е проблем да го зглобя. Има вътре един болт на първата камера които натиска една прожина които фактически може да се регулира само при отворен капак на изпарителя, смятам да създам налягане в камерата с компресор и да зкача на един манометар, ама незнам с какво налягане трябва да постигна или казано знам че трябва да е по-ниско от на ботилката(него знам) и по-високо от атмосферното. Останалите настроики могат да се направят при работещ двигател...
До сега колата е изминала над 200х км с иналянския изпарител и е палена с него без проблем с среден разход 7-10... предварния ми момент е точно на 0°
Благодаря предварително на отзовалите се

Моята мечта



- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Щото съм ги правил тези неща много пъти и да не си играеш с компресор както си чул по принцип навифките са от 20 до 23 от това зависи камерата на високото колко налягане ще пусне към камерата на ниското налягане ако навиеш повече колата на празен ход ще се дави и ще гори като ЗИЛ ако са по малко няма да може да я храни на високите обороти и ще глъхне
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 182 госта