проблем с налягането на маслото РЕШЕН !!!
- sL1pKnoT
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 23 ное 2007, 19:39
- Модел на автомобила: Ford Escort MK5 '92
- Местоположение: Троян
- Контакти:
- Status: Извън линия
проблем с налягането на маслото РЕШЕН !!!
Било е от блока
смених го и всичко се оправи

Последна промяна от sL1pKnoT на 11 ное 2008, 18:29, променено общо 1 път.
It's NOT The Ride ... It's The Rider !!!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Шлайфан колянов вал, предполага и нови лагери (смятам ги за сложени). Сменената глава изключва хлабина в лагерите на разпределителния вал. Пробваните няколко комплекта маслени помпи, отхвърлят проблем със помпа или редуктивен клапан. Приемам че пробваните компоненти са изправни.
Остава единствено налягането да е нормално и датчика да прави проблем.
Остава единствено налягането да е нормално и датчика да прави проблем.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Според мен е нормално налягането да пада с падане вискозитета на маслото (при загряването на двигателя).
Не пренебрегвай съвета на Наско, опитай с друг датчик.
Друг поглед върху налягането
: маслената помпа движи маслото, а налягането идва от препятствията по пътя му. Ако след тези шлайфания и ремонти има луфтове по-големи от преди или е разширен някой магистрален отвор, налягането естествено ще падне. Това падане на налягането се наблюдава и при новите, неразработени коли, преди да са се напаснали лагери и шийки.
Или маслото е прекалено тънко, или нещо го разрежда... Най-точният подход е мерене на налягането и вискозитета на маслото.
Не пренебрегвай съвета на Наско, опитай с друг датчик.
Друг поглед върху налягането

Или маслото е прекалено тънко, или нещо го разрежда... Най-точният подход е мерене на налягането и вискозитета на маслото.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта