Масло във въздушния филтър!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
fordfen
потребител
потребител
Мнения: 114
Регистриран: 26 май 2006, 10:39
Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Масло във въздушния филтър!

Мнение от fordfen » 30 ное 2007, 23:51

Нека първо да кажа, че колата ми работи много добре. Пали сутрин без проблем, работи тихо, набира добре и не пуши въобще. Масло не харчи изобщо.Разхода на гориво е повече от добър...Само че вчера реших да сменя въздушния филтър (след 8000км) и какво да видя :shock: цялата кутия на филтъра в масло. През гъбичката преляло и се разляло в кутията, все едно че съм изсипал там 100-150г масло.И преди го е имало но е било малко. Не мога да си го обясня от какво е това. Може ли някой да ме светне какво става, че започвам да се притеснявам. Четох по форума но така и не разбрах при мен каква е причината. Помагайте!

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 01 дек 2007, 07:22

От вентилацията на картера е. Ако разбирам правилно, количеството му е повече. Сега на студа конденза се увеличава. Премери си компресията за свое успокоение, въпреки че работи мн. добре.
Има доста писано из форума.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

fordfen
потребител
потребител
Мнения: 114
Регистриран: 26 май 2006, 10:39
Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Мнение от fordfen » 02 дек 2007, 00:07

Преди да отида да мерят компресията, да опитам ли с някаква профилактика, ако въобще се прави такава, например прочистване продухване или нещо друго. Нямаше ли някъде филтър или клапан свързан с картерните газове или с вентилацията за както казваш? А компресията ще я меря на края, защото да не се окаже вместо успокоение, обратното....

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 02 дек 2007, 00:36

Наистина е конденз, порови се с търсачката /май миналата зима пак разисквахме темата/ - споко не е страшно!

Ако от ауспуха не излиза задушлив синкав синкав дим - то двг е добре и ще служи още дълго време!

Потребителски аватар
u`F`o
потребител
потребител
Мнения: 121
Регистриран: 20 фев 2007, 21:04
Модел на автомобила: Ford Escort '87 1,4 CL/73hp/5500rpm
Местоположение: София/Пазарджик/Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от u`F`o » 14 фев 2008, 23:06

Kaручката ми прави същия проблем, ама яко! И не е конденз и сега маркуча за вентилацията сме го пуснали към земята и няма да обеснявам как доливам на всеки 100-150 км по 1л, 1,5л масло... абе направо тоя двигател го засилвам за вторични и тва ще е...
Mengear.BG - оригинални и интересни подаръци за мъже

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта