Бял пушек...
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 05 май 2007, 15:30
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V Zetec
- Status: Извън линия
Бял пушек...
Здравейте колеги
Сутрин като паля колата дими страшно много от ауспуха и дима е бял... Чудя се не гори ли антифриз, че и той намалява! Каква е причината според вас? Благодаря ви много:)

- msotiroff
- потребител
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Виж дали моторното масло е с обичайния си цвят. Ако прилича по скоро на вкиснала бозица, отколкото на масло - значи е гарнитурка и колкото по - скоро вкараш колата в бокса, толкова по - добре. Иначе в студеното време и безцветните газове се виждат като бели... 

Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
за дима
Според мен пречинато е в студеното време!Нормално е при ниски външни температури от ауспуха да излиза конденз.Ако при стопляне на времето продължи да излиза така наречения бял дим ,проблема е сериозен!
П.П.Как разбираш че гори антифриз?При студен двигател нивото му е на макс,даже и отгоре,а при запалване намалява между мин и макс-това е нормално!
П.П.Как разбираш че гори антифриз?При студен двигател нивото му е на макс,даже и отгоре,а при запалване намалява между мин и макс-това е нормално!

- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Абе провери обстойно за прогоряла гарнитура или спукана глава, че иначе ще стане страшно!
1.виж при запален двг. за балончета в разширителния съд - пробита гарнитура
2.ослушай за свистене при работещ двг. - пробита гарнитура
3.колко често доливаш охл. течност - приема се за нормално по 0.5 - 1л. на година /изпарява се/.
4.ако доливаш повече - огледай вс. маркучи, снадки, радиатор, радиатора на парното и разширителния съд; провери дали капачката на разширителния съд затваря плътно - ако никъде не капе веднага в сервиз - пукната глава, в следствие на което гори вода!
1.виж при запален двг. за балончета в разширителния съд - пробита гарнитура
2.ослушай за свистене при работещ двг. - пробита гарнитура
3.колко често доливаш охл. течност - приема се за нормално по 0.5 - 1л. на година /изпарява се/.
4.ако доливаш повече - огледай вс. маркучи, снадки, радиатор, радиатора на парното и разширителния съд; провери дали капачката на разширителния съд затваря плътно - ако никъде не капе веднага в сервиз - пукната глава, в следствие на което гори вода!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 13 госта