Сажди....Оправени!!!
- ravenman
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 19 май 2007, 15:58
- Модел на автомобила: .....
- Местоположение: Добрич-София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Сажди....Оправени!!!
Привет на всички проф шофьори тук 
Искам да ви попитам от какво може да се получат тея сажди при паленето ми,а после....после си къди нормално
Точно при запалването излиза един черен пушек. Това добре ли е, или не е никак добре? Бяха забелязъл, че от ауспуха хвърчи някаква течност на цемента пред блока. Това конденз, или бензин е?
TIA (Thanks In Advanced)

Искам да ви попитам от какво може да се получат тея сажди при паленето ми,а после....после си къди нормално

Точно при запалването излиза един черен пушек. Това добре ли е, или не е никак добре? Бяха забелязъл, че от ауспуха хвърчи някаква течност на цемента пред блока. Това конденз, или бензин е?
TIA (Thanks In Advanced)
Последна промяна от ravenman на 10 яну 2008, 17:40, променено общо 1 път.
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

- Georgiev
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това което излиза от аспуха е конденз.Нормално е да излиза.Лесно ли запалва.Вероятно е от центровката. Аз имах такъв форд само че 1.3 беше ми се разбил палеца и иместваше момента на запалване почна да пали по трудно и като запалеше правеше чернилка.Имаше закъснение на запалването.Незнаех какъв ми е проблема докато един ден неможах въобще да запаля.
- ravenman
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 19 май 2007, 15:58
- Модел на автомобила: .....
- Местоположение: Добрич-София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Доста лесно бих казал. Сутрините, когато беше доста студено - пали, гасне за малко и после си пали веднага,а сега, като е нормално студено - без проблемGeorgiev написа:....Лесно ли запалва?
Колкото и да не разбирам от ДВГ не съм съгласен с теб!!!jojo написа:а може би си гори яко масло

Пушека от масло е син.
Точно такаGeorgiev написа:колкото и яко да гори масло пушека ще е син и то синьо-бял а не черен

Сам едва ли ще мога да се справяjordj написа:По миризмата им можеш да разбереш кое точно е


Маслото ми е между монимума и максимума.Така си стои доста дълго време, но не се съмнявам в думите ти. Още хилядарка и ще навъртя 10 000км. и ще го сменям пак

Мерси за отговорите, колеги

Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
ravenman,
Палиш,дърпаш ръчната и минаваш от зад.За секунди няма да се е променило положението.
На мен от аспуха ми хвърля вода,но не гори антифриз ,не се губи имам предвид.
Сутрин като запаля на плочките оставя водна ивица зад аспуха.
Палиш,дърпаш ръчната и минаваш от зад.За секунди няма да се е променило положението.
На мен от аспуха ми хвърля вода,но не гори антифриз ,не се губи имам предвид.
Сутрин като запаля на плочките оставя водна ивица зад аспуха.
Последна промяна от jordj на 29 дек 2007, 09:02, променено общо 1 път.

- Georgiev
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Много бензин отива като е студена и затова пали лесно.Просто е преобогатена сместа. Ако е с карбуратор колата има автоматичен смукач и той се командва от температурата на охлаждащата течност.С биметална пластина някакав и в зависимост от температурта тя се свива и отпуска и бута нещов карбуратора и така си прави сместа. Та идеята ми е на това нещо имаш белези.лесно ще се ориентираш кое е в него влизат маркучи с охлаждаща течност и е от лявата страна на карбуратора.Махаш филтъра и ще го видиш.
- ravenman
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 19 май 2007, 15:58
- Модел на автомобила: .....
- Местоположение: Добрич-София
- Контакти:
- Status: Извън линия
НЕ ГОРИ МАСЛО!!!cocoff написа:Гумички на клапаните...
Това някакъв маркуч ли е? Който влиза в карбуратора?Georgiev написа:Много бензин отива като е студена и затова пали лесно.Просто е преобогатена сместа. Ако е с карбуратор колата има автоматичен смукач и той се командва от температурата на охлаждащата течност.С биметална пластина някакав и в зависимост от температурта тя се свива и отпуска и бута нещо в карбуратора и така си прави сместа. Та идеята ми е на това нещо имаш белези.лесно ще се ориентираш кое е в него влизат маркучи с охлаждаща течност и е от лявата страна на карбуратора.Махаш филтъра и ще го видиш
Днес направих малко снимки на карба,ама за качеството....не е много добро.Ако знаете къде е т'ва нещо - кажете ми, моля ви
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Нормално е да прави черно петно като запали. Във студа като запалиш във изпускателната система се образува голямо количество конденз, който измива саждите от стените. Ако пали добре, не ти гори 20/100 и като позагрее работи равномерно и не пуши черно не пипай карбуратора!
Този карбуратор е много хубав, въпреки мнението на повечето "разбирачи", но е по-специфичен за ремонт и настройване и изисква по-задълбочено четене преди да се започне работа (затова хората в Б-я, които могат да го настроят сме малко). Определено варианта с ръчен смукач е по-удачен, но при тебе е автоматичен, което води до по-продължителна работа на смукач, особено ако пластмасовата съчма в тялото на термостата се е разпаднала и колата загрява бавно ( http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%FF%E2%E0" onclick="window.open(this.href);return false; )
Този карбуратор е много хубав, въпреки мнението на повечето "разбирачи", но е по-специфичен за ремонт и настройване и изисква по-задълбочено четене преди да се започне работа (затова хората в Б-я, които могат да го настроят сме малко). Определено варианта с ръчен смукач е по-удачен, но при тебе е автоматичен, което води до по-продължителна работа на смукач, особено ако пластмасовата съчма в тялото на термостата се е разпаднала и колата загрява бавно ( http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%FF%E2%E0" onclick="window.open(this.href);return false; )
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ravenman
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 19 май 2007, 15:58
- Модел на автомобила: .....
- Местоположение: Добрич-София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Добре пали, даже й се чудя как пали в студа..HACKO написа: Ако пали добре,
Вдигна ми разхода, но не съм я засичал. Може и да наближава 20-такаHACKO написа: не ти гори 20/100

HACKO написа:като позагрее работи равномерно и не пуши черно
Мерси, нищо, че не съм го слагал азHACKO написа:Този карбуратор е много хубав,
Колко кинта ще ми излезе,ако дойдеш да го погледнеш и съответно оправиш?HACKO написа:(затова хората в Б-я, които могат да го настроят сме малко)

Ми...за около десет километра едва влиза в графата с градуси.Това ще рече, че си стои почти залепнала долу.HACKO написа:колата загрява бавно
Доста хора се изказаха, за което много благодаря,ама к'во да правя? Не ми се ходи на кожодер, макар че са превзели цяла България

Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

- ravenman
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 19 май 2007, 15:58
- Модел на автомобила: .....
- Местоположение: Добрич-София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не се занимаваш, но разбираш! Можеш да разпиташ как върви ремонта на карбуратори и да си прецениш колко да ми вземеш
А аз ще почерпя след като всичко е О.К. 
Както казах, не искам да ходя при кожодери. Поне да знаех за какво си давам парите,а то какво?! Аз разбирам толкова, колкото повечето "майстори" от коли...


Както казах, не искам да ходя при кожодери. Поне да знаех за какво си давам парите,а то какво?! Аз разбирам толкова, колкото повечето "майстори" от коли...
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

- ravenman
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 19 май 2007, 15:58
- Модел на автомобила: .....
- Местоположение: Добрич-София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здравейте,
Искам първо да изкажа голяма благодарност на Наско и Борката от форума.Двамата много ми помогнаха.Единият с едно, а другият (прочетох негов пост)Саждите се изчистиха.Как?
Купух спрей за почистване на карбуратори (върши голяма работа)
От схемите, които ми прати Наско, намерих .....едно болтче и регулирах сместа,въздух-гориво в карба.Сега и тягата си е както преди.
Още веднъж на ВСИЧКИ,които се опитаха да помогнат с нещо.
Много сте печени всички.
Мерси!
Искам първо да изкажа голяма благодарност на Наско и Борката от форума.Двамата много ми помогнаха.Единият с едно, а другият (прочетох негов пост)Саждите се изчистиха.Как?
Купух спрей за почистване на карбуратори (върши голяма работа)
От схемите, които ми прати Наско, намерих .....едно болтче и регулирах сместа,въздух-гориво в карба.Сега и тягата си е както преди.
Още веднъж на ВСИЧКИ,които се опитаха да помогнат с нещо.
Много сте печени всички.
Мерси!
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 3 госта