Сажди....Оправени!!!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Сажди....Оправени!!!

Мнение от ravenman » 28 дек 2007, 17:49

Привет на всички проф шофьори тук :)
Искам да ви попитам от какво може да се получат тея сажди при паленето ми,а после....после си къди нормално :)
Точно при запалването излиза един черен пушек. Това добре ли е, или не е никак добре? Бяха забелязъл, че от ауспуха хвърчи някаква течност на цемента пред блока. Това конденз, или бензин е?
TIA (Thanks In Advanced)
Последна промяна от ravenman на 10 яну 2008, 17:40, променено общо 1 път.
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!
Изображение

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 28 дек 2007, 18:58

Това което излиза от аспуха е конденз.Нормално е да излиза.Лесно ли запалва.Вероятно е от центровката. Аз имах такъв форд само че 1.3 беше ми се разбил палеца и иместваше момента на запалване почна да пали по трудно и като запалеше правеше чернилка.Имаше закъснение на запалването.Незнаех какъв ми е проблема докато един ден неможах въобще да запаля.

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 28 дек 2007, 19:08

а може би си гори яко масло
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 28 дек 2007, 19:51

колкото и яко да гори масло пушека ще е син и то синьо-бял а не черен.

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 28 дек 2007, 20:10

Значи саждите са от изгаряне на масло когато ти е студена колата или прекалено много бензин.
По миризмата им можеш да разбереш кое точно е.
Според мен е от първото.
Ако съм прав то имаш известна загуба на масло или тие било в повече и двигателя го изгаря постепенно.
Провери си нивото на маслото.
*00133*

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ravenman » 29 дек 2007, 02:11

Georgiev написа:....Лесно ли запалва?
Доста лесно бих казал. Сутрините, когато беше доста студено - пали, гасне за малко и после си пали веднага,а сега, като е нормално студено - без проблем
jojo написа:а може би си гори яко масло
Колкото и да не разбирам от ДВГ не съм съгласен с теб!!! :)
Пушека от масло е син.
Georgiev написа:колкото и яко да гори масло пушека ще е син и то синьо-бял а не черен
Точно така :)
jordj написа:По миризмата им можеш да разбереш кое точно е
Сам едва ли ще мога да се справя :) Да паля колата и в същото време да душа отзаде :)
Маслото ми е между монимума и максимума.Така си стои доста дълго време, но не се съмнявам в думите ти. Още хилядарка и ще навъртя 10 000км. и ще го сменям пак :)
Мерси за отговорите, колеги :)
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!
Изображение

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 29 дек 2007, 08:57

ravenman,
Палиш,дърпаш ръчната и минаваш от зад.За секунди няма да се е променило положението.
На мен от аспуха ми хвърля вода,но не гори антифриз ,не се губи имам предвид.
Сутрин като запаля на плочките оставя водна ивица зад аспуха.
Последна промяна от jordj на 29 дек 2007, 09:02, променено общо 1 път.
*00133*

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 29 дек 2007, 09:00

Много бензин отива като е студена и затова пали лесно.Просто е преобогатена сместа. Ако е с карбуратор колата има автоматичен смукач и той се командва от температурата на охлаждащата течност.С биметална пластина някакав и в зависимост от температурта тя се свива и отпуска и бута нещов карбуратора и така си прави сместа. Та идеята ми е на това нещо имаш белези.лесно ще се ориентираш кое е в него влизат маркучи с охлаждаща течност и е от лявата страна на карбуратора.Махаш филтъра и ще го видиш.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 29 дек 2007, 09:02

Гумички на клапаните...
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ravenman » 29 дек 2007, 12:05

cocoff написа:Гумички на клапаните...
НЕ ГОРИ МАСЛО!!!
Georgiev написа:Много бензин отива като е студена и затова пали лесно.Просто е преобогатена сместа. Ако е с карбуратор колата има автоматичен смукач и той се командва от температурата на охлаждащата течност.С биметална пластина някакав и в зависимост от температурта тя се свива и отпуска и бута нещо в карбуратора и така си прави сместа. Та идеята ми е на това нещо имаш белези.лесно ще се ориентираш кое е в него влизат маркучи с охлаждаща течност и е от лявата страна на карбуратора.Махаш филтъра и ще го видиш
Това някакъв маркуч ли е? Който влиза в карбуратора?
Днес направих малко снимки на карба,ама за качеството....не е много добро.Ако знаете къде е т'ва нещо - кажете ми, моля ви
Прикачени файлове
Снимка(1).jpg
Снимка(2).jpg
Снимка(3).jpg
Снимка(4).jpg
Снимка(5).jpg
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 29 дек 2007, 12:47

Нормално е да прави черно петно като запали. Във студа като запалиш във изпускателната система се образува голямо количество конденз, който измива саждите от стените. Ако пали добре, не ти гори 20/100 и като позагрее работи равномерно и не пуши черно не пипай карбуратора!
Този карбуратор е много хубав, въпреки мнението на повечето "разбирачи", но е по-специфичен за ремонт и настройване и изисква по-задълбочено четене преди да се започне работа (затова хората в Б-я, които могат да го настроят сме малко). Определено варианта с ръчен смукач е по-удачен, но при тебе е автоматичен, което води до по-продължителна работа на смукач, особено ако пластмасовата съчма в тялото на термостата се е разпаднала и колата загрява бавно ( http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%FF%E2%E0" onclick="window.open(this.href);return false; )
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ravenman » 29 дек 2007, 15:06

HACKO написа: Ако пали добре,
Добре пали, даже й се чудя как пали в студа..
HACKO написа: не ти гори 20/100
Вдигна ми разхода, но не съм я засичал. Може и да наближава 20-така :evil:
HACKO написа:като позагрее работи равномерно и не пуши черно
HACKO написа:Този карбуратор е много хубав,
Мерси, нищо, че не съм го слагал аз
HACKO написа:(затова хората в Б-я, които могат да го настроят сме малко)
Колко кинта ще ми излезе,ако дойдеш да го погледнеш и съответно оправиш? :)
HACKO написа:колата загрява бавно
Ми...за около десет километра едва влиза в графата с градуси.Това ще рече, че си стои почти залепнала долу.
Доста хора се изказаха, за което много благодаря,ама к'во да правя? Не ми се ходи на кожодер, макар че са превзели цяла България :evil:
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 29 дек 2007, 15:24

Не се занимавам професионално с ремонт, затова не мога да ти кажа цена.
Ако искаш дай и меил ще ти пратя литература.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ravenman » 29 дек 2007, 15:34

Не се занимаваш, но разбираш! Можеш да разпиташ как върви ремонта на карбуратори и да си прецениш колко да ми вземеш :) А аз ще почерпя след като всичко е О.К. :)
Както казах, не искам да ходя при кожодери. Поне да знаех за какво си давам парите,а то какво?! Аз разбирам толкова, колкото повечето "майстори" от коли...
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!
Изображение

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4787
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 29 дек 2007, 17:09

то само пътя му се връзва 100 лв
Хасково-София-Хасково ~600км
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ravenman » 29 дек 2007, 17:33

*00101* Не погледнах, че не е от София *00101*
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!
Изображение

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ravenman » 10 яну 2008, 17:40

Здравейте,
Искам първо да изкажа голяма благодарност на Наско и Борката от форума.Двамата много ми помогнаха.Единият с едно, а другият (прочетох негов пост)Саждите се изчистиха.Как?
Купух спрей за почистване на карбуратори (върши голяма работа)
От схемите, които ми прати Наско, намерих .....едно болтче и регулирах сместа,въздух-гориво в карба.Сега и тягата си е както преди.
Още веднъж на ВСИЧКИ,които се опитаха да помогнат с нещо.
Много сте печени всички.
Мерси!
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 3 госта