Относно ангренажен ремък...

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Относно ангренажен ремък...

Мнение от jack71 » 14 мар 2005, 11:43

Та май трябва да сменям... :? лошото е че помня че го смених преди около 2-3 години но тогава пусти му акъл не записах на колко километра е :( и май по-добре да се презастраховам...
Та ходих да се подготва психологически за пари: 23 -ремъка (нязнайно какъв пишело форд-криминално) + паразитна ролка(има ли въобще) 45 лв... някаква японска марка (обяснимо не я запомних :roll: )
Има ли въбще някакви ролки на ангренажния (нямам спомен и ако е ималко не съм ги сменил) трябва ли да ги сменям задължително и какво ще ми препоръчате ли за ремъка - марка на колко пари се въртят...

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 14 мар 2005, 12:02

Ами за ремък най-добре е да е Gates според мен, но за пари не помня точно. Върти ми се около 45 лева нещо за мойта кола. Ролката и тя е от такъв порядък. Ако на предната смяна на ремъка не си сменял ролка, добре е да я смениш сега. Ако сложиш и 20-30 лева работа, към 100-120 лева трябва да те оправят.

Успех
Поздрави
Изображение

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 14 мар 2005, 17:55

В БГ - ролките не се сменят често заради финансови проблеми. Но нали знаете какво става ако блокира ролка, било тя обтегателна или паразитна - ми ремъка се пали, къса и .... основен ремонт

Та не е ли по-добре да се дадат още 20-50лв. и да си караме спокойно.

PS Когато купувате готов комплект от ангрена и ролки, цената е с около 30% по-ниска, отколкото ако се купуват по отделно

:twisted:

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 14 мар 2005, 18:09

Ае,стига бе! Че те инжинерите не са ли я предвидили за целия експлоатационен период??? Много ме съмнява!
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 14 мар 2005, 21:02

Щом е при теб значи е минала експлоатационния и период :wink: :lol:

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 15 мар 2005, 10:16

ewgeny написа:Ае,стига бе! Че те инжинерите не са ли я предвидили за целия експлоатационен период??? Много ме съмнява!
:?: :?: :?:
За ролката ли става въпрос :?:

Недей така - звучи смешно. Ето ти един пример - вземи който и да е лагер от колата и сметни грубо колко пъти /в живота на колата/ се сменя. Сега сметни грубо оборотите, които прави обтегателната или паразитната ролка /те са почти същите като тези на двигателя/ и ще видиш, че животът й би трябвало да е доста по-къс от този на другите лагери.

:twisted:

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 15 мар 2005, 10:19

Със сигурност не са за целия "експлоатационен период". Със сигурност трябва да се сменят (от време на време). и аз ще ги сменя щото предния път не го сторих... :oops: иначе си е чист хазарт (ще блокира няма да блокира...)

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 15 мар 2005, 10:48

Brock написа:
ewgeny написа:Ае,стига бе! Че те инжинерите не са ли я предвидили за целия експлоатационен период??? Много ме съмнява!
:?: :?: :?:
За ролката ли става въпрос :?:

Недей така - звучи смешно. Ето ти един пример - вземи който и да е лагер от колата и сметни грубо колко пъти /в живота на колата/ се сменя. Сега сметни грубо оборотите, които прави обтегателната или паразитната ролка /те са почти същите като тези на двигателя/ и ще видиш, че животът й би трябвало да е доста по-къс от този на другите лагери.

:twisted:
Добре, ама я сметни какво е натоварването, там, какви вибрации има и какви удари понася в сравнение другите лагери! Моята кола е на 200 000 и не е сменяна!
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 15 мар 2005, 11:00

Колега това че не е сменяна не значи че не трябва да се прави. Освен това как разбра че като е на 200 000 км колата не е сменянан ролката ?
Поздрави
Изображение

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 15 мар 2005, 11:16

Все пак всяко едно нещо си има живот. даже плафончето на осветлението ти някой ден ще се прецака. а относно натоварванията и тази ролка си ги има. вибрации определено!!
знай че със сигурност тези ролки трябва да се сменят и то преди да е очевидно належашто!!!най малкото факта че продават комплекти :ремък с ролки , както комплектите за съединител:фер.диск, лагер, притискател , говори че ТЕЗИ РОЛКИ СЕ СМЕНЯТ СЪС СИГУРНОСТ.

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 15 мар 2005, 18:00

The seven написа:Колега това че не е сменяна не значи че не трябва да се прави. Освен това как разбра че като е на 200 000 км колата не е сменянан ролката ?
Защото колата е внесена от Германия и е със сервизна книжка. Всичко пише вътре! По въпроса за ролката, не че го твърдя, но просто изказах съмнение относно въпроса.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

bobi 68
потребител
потребител
Мнения: 75
Регистриран: 29 яну 2005, 23:42
Модел на автомобила: ESCORT-1.4 EFI.95г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Хайде и аз да драсна нещо...........

Мнение от bobi 68 » 16 мар 2005, 00:12

ewgeny написа:
The seven написа:Колега това че не е сменяна не значи че не трябва да се прави. Освен това как разбра че като е на 200 000 км колата не е сменянан ролката ?
Защото колата е внесена от Германия и е със сервизна книжка. Всичко пише вътре! По въпроса за ролката, не че го твърдя, но просто изказах съмнение относно въпроса.
Чета тук цялата тема няколко пъти и не мога да разбера за какво точно е спора :roll: Ролката на ангр.ремък се сменя ЗАДЪЛЖИТЕЛНО със смяната на ремъка!!!!!!!!!Eдно от нещата които ги приемаш за даденост и това е-вървят просто заедно :o А що се отнася до сервизните книжки,някои неща се отразяват някои не(а това че немските другари нахитряха и правят чудеса е друга тема).Специално за ремъка пишат(понякога просто лепват лепенка на двигателя която пада с първото миене и после........ :twisted: ),но до момента не съм видял да е отразена смяна на ролка-НЕ КАЗВАМ ЧЕ НЯМА,аз не съм срещал.А това че до 200000км.са сменяни ремък след ремък без да е пипана ролката,ме съмнява силно(НЕ КАЗВАМ ЧЕ НЕ Е ТАКА). Та един скромен съвет:независимо къде какво пише или не първото задължително нещо след покупка на кола без значение от тук или от вън-смяна на ремък и ролка.Ако случайно човек забрави кога и как-пак смяна.Просто не си струва нервите и риска :x
P.S.Подкрепям препоръката на колегата за марката GATES.Сменял съм само с такива и съм доволен. :wink: :D

Peter_CLX
потребител
потребител
Мнения: 198
Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Peter_CLX » 15 яну 2006, 21:33

Откъде пазарувате тези ремъци Gates а и ролките също? Имам предвид - къде могат да се намери оригинална стока с тази марка, адрес на магазин или сервиз да кажете (в София)?

Кажете също и сервиз или майстор, който ще ми смени агренажния ремък без да се притеснявам после за некачествена работа.

Потребителски аватар
tromberair
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 15 ное 2005, 10:17
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.6 16V 94g.
Местоположение: plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от tromberair » 15 яну 2006, 22:15

ок но според мен го има варианта че на 2 смени на ремък 1смяна на ролки още повече ако колата е нов внос всички знаем колко читава стока има на пазара:)по добре качествено ползвано отколкото ново менте имало гаранция да бе !!!!!!!!

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Трол » 17 яну 2006, 12:57

Горещо препоръчвам смени на всякви видове ролки и ремъци,че съм брал ядове.
На една друга кола от една друга марка.
И то проблема не беше от ангренажен ремък,нито от негова ролка, а от ролка на ремък на балансиращ вал(щото онова хайванче и такова имаше) и тая ролка блокирала, скъсала ремък на балансиращ вал, той се оплел в ангренажния ремък там станало мазало и ония взел,че се скъсал. Единия изпускателен клапан беше се забил в буталото,а другия излезе като сребърен феролит през ауспуха. :D
и то от к'во? от една несемнена ролчица на някъв си второстепенен ремък. айде няма нужда от такива икономии :)
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта