някой да знае за блокажа на диференциала?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
pakumba
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 26 апр 2005, 20:32
Модел на автомобила: fiat croma 2.0 i.e
Местоположение: софия
Status: Извън линия

някой да знае за блокажа на диференциала?

Мнение от pakumba » 27 юни 2005, 19:10

мом4ета гледах преди малко едно мондео джия 94 нов внос вси4ки екстри за 4300 :roll: на горубляне това. притеснява ме 4е цената е много ниска. забелязах, 4е има блокаж на диференциала, ако знаете споделете с мен тая простотия създава ли проблеми, да не би да е като при вектрите 4х4/говори се никога да не се земат такива, 4е много се 4упели/. да не би този блокаж на диференциала да му е по-скоро кусур отколкото предимство?

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 27 юни 2005, 20:47

При твоя хаплив език /с един жълт картон/, ще ми е чудно ако някой ти отговори.
Но, цената не е зле ако кусура му е лоши гуми и натисната леко някоя ламарина. Ама ако е карана в BG и се продава имай едно на ум.
За блокажа незнам, нямам опит - но както при всички коли на старо -- нищо се незнае, късмет и това си е! *00127*
И чисто сърдечно, дано не ти изневери късмета - иначе знаеш какво следва *00120* !
Небойте се роби Спартак е с вас!

pakumba
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 26 апр 2005, 20:32
Модел на автомобила: fiat croma 2.0 i.e
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Мнение от pakumba » 27 юни 2005, 21:00

aaleks написа:И чисто сърдечно, дано не ти изневери късмета - иначе знаеш какво следва *00120* !
*00120* *00120* това беше яко признавам. виж сега няма да се обяснявам, ама аз в тея форуми досега много малко хора съм срещнал, които наистина да разбират и да могат да помогнат на 4овек. про4ети вси4ки мнение във вси4ки подобни форуми 90% са "отиди на сервиз". ако някой си мисли, 4е ей така ще я купя на късмет няма да е така, а ще ходя с приятел, които има мондео от пове4е от 2 год.просто вместо утре смятах, 4е днес ще разбера нещо пове4е по въпроса с диф

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4777
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 27 юни 2005, 21:11

успех с покупката и да *00107* на някоя фордовка
Последна промяна от pepy1 на 27 юни 2005, 21:13, променено общо 1 път.

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 27 юни 2005, 21:13

За късмета - човекът който ме научи на някакви познания по авто-мото техника му се случи следното: Отиде със зет си да му купуват дизелче и познай издънка с двиг. сцепен цилиндър /риза/ и антивриза го изхвърли на първите 2 хил. км. и от там на татък е ясно - няма оправяне /евтино/!
Така, че фактора късмет го има дори и при новите коли - е в много по-малки проценти.
Но все пак друго си е познат майстор да хвърли едно око!
Успех и дано станеш един от нас *00107*!
Небойте се роби Спартак е с вас!

pakumba
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 26 апр 2005, 20:32
Модел на автомобила: fiat croma 2.0 i.e
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Мнение от pakumba » 27 юни 2005, 22:19

така е всеки си намира майстора във вси4ко и не е застрахован. винаги има по-голям мошенник и разбира4 от теб. ве4е има толкова много добавки, пасти и всякакви глупости дето да покрият за месец куцузите по колите, 4е 4овек трябва да е щастлив ако не си купи скъпа блъскана или издухана кола.а относно поста на коси искам съвсем накратко да кажа, 4е цитирам "поради парливия ми език и т.н. дали някой ще ми отговори-ами колега на мен първите ми мнения в този форум мисля бяха градивни, доста съм поремонтирал коли/не смятам 4е съм особен разбира4, но пове4е от 90 % от хората тук просто говорят глупости, както в 99% от другите форуми, а хора който наистина разбират биват подигравани и т.н. справка тунинг.бг аз се опитах да помогна на няколко 4овека а те горе долу ме наругаха с по-у4тиви думи.затова се и заяждам, въпреки 4е ако някой има проблем с нещо, от което разбирам няма да откажа да отделя половин ден, за да му го оправя без никаква финансова цел.също за справка тунинг.бг не 4е някой ще се занимава с мен де.както и да е желая на вси4ки успехи и късмет

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 27 юни 2005, 23:27

To pakumba
При Мондео Джия над 2 литра има такава екстра "блокаж на диферинциала",което е силно казано.
Представлява следното-До 50 км. в час при превъртане "боксуване" на едно от движещите колела чрез подаване на спирачно усилие на боксуващото колело се стабилизира колата,същевременно това е комбинирано с отнемане на газта.Системата се нарича тракшън контрол при Монито,същото е като ESP при някои други марки.Може да се изключва чрез бутон намиращ се над пепелника,индикира се"изключването де" със светване на жълта лампичка на контролното табло.Лично за мен е много полезна хитринката,особенно зимата.Притеснявам се единственно дали не води до неравномерно износване на спирачките,но това едруга тема :wink:
Изображение

ime123
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 29 юни 2005, 14:16
Модел на автомобила: some
Местоположение: kola
Status: Извън линия

Мнение от ime123 » 29 юни 2005, 16:53

По какво се познава има ли или не? Купих си едно мондео ДЖИЯ малко набързо и сега не мога да се ориентирам в него - комби 98 2.0 това кава модификация се води?

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 29 юни 2005, 17:26

Ами ако мондеото е 4х4 има и блокаж на диференциала. Спорад годината на колата ти мисля, че е мондео МКІІ (МК2) - това с големите фарове.
Пожелавам ти да си я караш безаварийно!

:twisted:

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 29 юни 2005, 18:26

Ето снимка за тракшън контрола на моето Мони 8)
И между другото пак да спомена,че като пишат продавачите за "блокаж на диферинциала",имат в предвид точно тракшън контрола,е разбира се ако е чефтири по чефтири мога да се съглася.
Мойта колица си е с предно :lol: :lol: :lol:
Прикачени файлове
track_kontrol_161.jpg
Изображение

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от greek » 04 юли 2005, 20:15

Хубаво нещо е докато не се развали че после са големи ядове :wink:

pakumba
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 26 апр 2005, 20:32
Модел на автомобила: fiat croma 2.0 i.e
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Мнение от pakumba » 04 юли 2005, 21:12

яяя разкажи за какви ядове говорим /в $$$$/, 4е това ме преитесняваше, затова си зададох въпроса

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от greek » 05 юли 2005, 20:01

много трудно подлежи на ремонт но моят все пак се оправи, а пък ново 1500 лв

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от greek » 05 юли 2005, 20:02

много трудно подлежи на ремонт но моят все пак се оправи, а пък ново 1500 лв

pakumba
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 26 апр 2005, 20:32
Модел на автомобила: fiat croma 2.0 i.e
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Мнение от pakumba » 05 юли 2005, 20:03

а като се с4упи тракшъна може ли просто да се изклю4и и така да си караш или трябва да е наред, 4е на мен не ми трябва толкова много, ако се развали и искат някви цифри мога ли просто да го изклю4а?

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от greek » 05 юли 2005, 20:14

Той не точно се чупи ами блокира оборотите или на много ниски както беше при мен -850 или на много високи 4000 и колкото и да натискаш педала на газта не действа - караш на обороти :evil:
иначе може да се "изключи" от системата с директно жило за газта към дросела като самото устройство се прескача но трябва купулунга от ABS който е включен към него да стои за да не се прецакат спирачките пък .... т,ва е :)

pakumba
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 26 апр 2005, 20:32
Модел на автомобила: fiat croma 2.0 i.e
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Мнение от pakumba » 05 юли 2005, 21:13

искаш да кажеш, 4е ако просто му се прекъсне захранването на това нещо, ще изгубя абс? държа да кажа, 4е колатя я вземам в недяля и поради тази при4ина още нямам идея даже как изглежда, затова се извинявам ако задавам тъпи въпроси :oops:

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от greek » 06 юли 2005, 08:52

Няма да изгубиш авs просто ако ще се изолира трябва купулунга от abs да си остане включен.пък и това устройство е механинчно то няма захранване намира се примен зад десния фар

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 06 юли 2005, 22:52

То Greek.
Явно лош късмет при тебе колега,за първи път чувам за проблем с тракшъна като при теб. Даже пуснах един "поиск" в Руския форум и не намерих човек да се оплаква от такъв проблем. При всичките си детски болести Мони си остава много надежден автомобил,още по-вече пък за нашите пътища. Желая ти безаварийно каране :!:
Изображение

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от greek » 07 юли 2005, 11:59

Малшанс :?
Но поне знаете че има и такава болест :oops:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта