Други странни обороти - нормално ли е???

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
PlamenJ
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 31 май 2005, 17:06
Модел на автомобила: Ford Mondeo GLX, hatchback, 1994, 1.8, 115hp
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Други странни обороти - нормално ли е???

Мнение от PlamenJ » 15 юли 2005, 16:24

Нека и аз да споделя притеснение от оборотите си.
По принцип всичко изглежда нормално, но като спирам става следното:

Изключвам от скорост, съединителя е отпуснат и само натискам спирачка. Оборотите на двигателя падат от моментното ниво до около 1100-1200 и стоят там докато колата съвсем не спре. След това изведнъж падат до нормалните 830-850 за свободен ход.
Климатика не е включен в случая.
Не е ли по-нормално да паднат направо до 850 без да се спират на 1100-1200?
Някой имал ли е подобен проблем?
Имате ли идея дали трябва да се кахъря за това или не?

Мерси предварително!
Ford Mondeo GLX, hatchback, 1994, 1.8, 115hp

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 15 юли 2005, 16:56

За това нещо трябва само да се радваш - това означава, че всичко е наред.

Сега да ти отговоря защо оборотите на празен ход докато колата се движи са 1100-1200 - ами защото са нужни по-високи обороти за да може да се поддържа нужното налягане в спирачната/ABS и кормилната уредба за да функционират те безпроблемно когато се наложи да ги използваш. *00143*


:twisted:

PlamenJ
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 31 май 2005, 17:06
Модел на автомобила: Ford Mondeo GLX, hatchback, 1994, 1.8, 115hp
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от PlamenJ » 15 юли 2005, 17:41

ей, това си е направо радваща информация! *00140*

Благодарско за разяснението Brock!
Ford Mondeo GLX, hatchback, 1994, 1.8, 115hp

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 15 юли 2005, 18:16

А дали е така, кой кой ще ми каже, аз вървя посвета и подсвирквам си даже.......... *00140*

Тава в кръга на майтапа, ако го пише в ръководството - добре, но мен лично нещо не ми допада това, ама кой съм аз че да се опъвам на инж. от форд!

Как е при другите бензинки, що то при мен няма нищо такова.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 16 юли 2005, 02:07

Нормално и при мен е така.
То aaleks - А при теб като въртиш волана,когато си на място,повишават ли се оборотите моментно :?:
Може би при дизела изхождайки от мисълта,че като изключим момента на запалване/за да преодолее голямата компресия/ е нужен много по-малко ток за нормална работа,генератора произвежда необходимия ток и без да е нужно повишаване на оборотите.
Изображение

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 18 юли 2005, 09:13

За бензина е нормално - 100000% съм сигурен, а за дизела незнам как седят нещата :roll:


:twisted:

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 18 юли 2005, 21:59

Не мърдат оборотите, закованиса около 910-930. Има една подробност, при запалване са около 800 об. за около 10-15 сек. /зимата/ и напрежениета е около 12.5V-12.9V и след това оборотите стават 910-930 и напрежението става 14.6V. Това май е нещо както при важите бензинки, но както писах по-горе го прави само при първоначално запалване/студена-зимата! Ама щом и други бензинки го правят, може и да е нормално. Гледам в града се въртят няколко бензинки ще ги преслушам дали и те са така.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Просто лично мнение..........

Мнение от Jinxy » 19 юли 2005, 09:11

при дизела напрежението е по-ниско в началото защото свещите на подгряването продължават да работят и са сериозен консуматор(оттук и по-ниските обороти - алтернатора помпа и за тях и за акумолатора който току що е запалил мотора и е "поогладнял"). Пак при дизела не е нужно изкуствено повишение на оборотите на празен ход заради спирачки и хидравлика - проблема (според мен) при бензинките не е в ниските обороти а в малкия въртящ момент при празен ход, който не е проблем при дизела.

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Просто лично мнение..........

Мнение от aaleks » 19 юли 2005, 18:55

JINXY написа:при дизела напрежението е по-ниско в началото защото свещите на подгряването продължават да работят и са сериозен консуматор(оттук и по-ниските обороти - алтернатора помпа и за тях и за акумолатора който току що е запалил мотора и е "поогладнял"). Пак при дизела не е нужно изкуствено повишение на оборотите на празен ход заради спирачки и хидравлика - проблема (според мен) при бензинките не е в ниските обороти а в малкия въртящ момент при празен ход, който не е проблем при дизела.
Май това е истина *00132* , поне така ми звучи - логично!
Днес бях зает, но утре ще проверя бензинките в града както бях вече споменал.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта