Форд сиера 2.0i DOHC Има ли смисъл

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
MAD13
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 15 юли 2005, 19:49
Модел на автомобила: Stara Zagora
Местоположение: FORD SIERRA
Контакти:
Status: Извън линия

Форд сиера 2.0i DOHC Има ли смисъл

Мнение от MAD13 » 15 юли 2005, 20:19

Има ли смисал да се прави основен ремонт на Форд сиера 2.0i DOHC
ремонта ще е около 600 лв и незнам кои подред ще му е от 91 до сега колко преблезително издаржат след ремонт примерно шлаифане клапани сегменти
Сиерата е наша семеина и баща ми иска да я преви дизел има ли смисал и от това голяма играчка и пак ще е скап ремонта двигателя го има 1.8 Д но 6те е и много слаба сравнение с двоиката 120 кс не са много но си го бива особено задното
та нека някои компетентен да помогне ако изобщо е разбрал нещо от моето писане но просто немога да обясня по конкретно за какво става вапрос

значи в момента е 2.0 за основен ремонт кое е по добре да се направи основния или да се сложи ДИЗЕЛ 1.8


и газ може ли да се сложи на бензина и колко пари долу горе
тези двигатели пална инжекция ли са и колко коня 2.0 И ДОХЦ

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 15 юли 2005, 21:41

По-добре ремонт на дизел /ТД-90 коня/, иначе ще ти трябват пари за ремонт + газова /има няма още 300-600лв/. А имате ли и скоростната кутия за дизела, че бензиновата не става за дизел. Е 120 коня не е равно на 90, ама дизела си е по-иконамичен /е срещу газта не се рита, ама до кога ли *00127* /!
Ама и ти едно запитване си забил *00129*!
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 16 юли 2005, 12:07

Дизеловия двигател 1,8D ли е или 1,8TD.Ако е без турбо изобщо не го слагай, тези 60к.с. не стигат за нищо.Ако купето ти е запазено най-добре е да си ремонтираш бензиновия двигател, но със свестни части, след това му перкаш една газова уредба и си готов.В момента е много по-изгодно да си с газ, отколкото с дизел.Този двигател е много добър, изобщо не се занимавай с дизели, това е моя съвет, въпреки че аз съм със Сиера TD, която върви като луда.С бензиновия двигател на газ Сиерата ще е по-икономична, по-бърза и по-тиха.Ако толкова държиш на дизел, продай бензиновата и си вземи дизелова, но да преправяш хич не е добра идея.

nmilev
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 18 юли 2005, 09:02
Модел на автомобила: Пловдив
Местоположение: Ford Sierra 1.8 CVH
Status: Извън линия

Мнение от nmilev » 18 юли 2005, 09:31

Незам защо ще му правите ремонт на този двигател ? Аз съм обиколил доста автоморги и досега износен 2.0 мотор несъм видял. Предишната ми Sierra беше 2.0,
този от който я купих ми каза че аз ще съм и 8 собственик и колата е над 300 000 км. Беше износен разпределитиния вал и се наложи да свалям главата, цилилинд-
рите почти нямяха износване нямяше и ръб! Ако питате мен си заслужава да го въ-
зтановите този мотор.
nmilev

Потребителски аватар
СЕВА
потребител
потребител
Мнения: 266
Регистриран: 04 мар 2005, 18:26
Модел на автомобила: FORD model T 1914
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от СЕВА » 29 окт 2005, 19:53

Живота на един мотор 2.0 DOHC е минимум 700000км.
ФОРД КАЧИ СВЕТА НА КОЛЕЛА

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 01 ное 2005, 11:34

явно е ремонтирана некачествено тази сиера, както се случи сас стария ми ескорт :( два ремонта от "приятели" за 50 хил. км и след това един качествен- след него карах над 60 хил км без нито един механичен проблем по мотора и без грам изгоряно масло.така че ако ремонтирате - правете го с качествени части и при добри майстори - разликате е макс. 200 лв, но си струва

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд сиера 2.0i DOHC Има ли смисъл

Мнение от T punchev » 06 ное 2005, 19:21

Zdrasti,moia syvet systo e da ne slagash dizel,1-vo zastoto ne si zasluzava da prepraviash,vtoro ako e 4ist dizal kakto e kazal niakoi ot 4itatelite,e mnogo slab,ako e s turbo to toi e 75 konia,no pak ne sa 120.Napravi si remont na benzinovia motor,i karai s kef,ima varianti na dvuvalkata koito sa kyrborator,tvoia neznam kakyv e,no i v dvata slu4aia spokoino mozesh da si slozish gaz,i to ne za mnogo pari
*****
*0029* **бг**

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта