Прекъсва ми!!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Прекъсва ми!!

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 03 сеп 2005, 15:42

Значи,Мондеото е 1.8 16V комби и проблема е следния:
Общо взето го прави когато си иска,но по принцип границата е около 5500об.Прекъсва,губи мощност и е ужасно дразнещо щото то и без това си е тромаво...Всички казват че е от кабелите на свещите,бяха ми ги сменили с Бош-боклуци,ама не знам от това ли е?Дали да си купувам Моторкрафт?
Благодаря предварително!

Потребителски аватар
achkob
модератор
модератор
Мнения: 484
Регистриран: 25 май 2005, 22:44
Модел на автомобила: focus 1.8TDDi ambiente wagon
Местоположение: софия
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от achkob » 03 сеп 2005, 15:47

е то попринцип на 5500об свършва мощонст на двигателя...ина4е може да е въздушен филтър,свещи,кабели,MAF сензор,запу6ени дюзи,задръстен катализатор,...попринцип при високите обороти тия неща и малко да са зацапани и си личи...провери...
Биалетка за 140лв??? ДА-ДА...

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 03 сеп 2005, 16:07

попринцип на повечето фордове има фабрично монтирани части на Бош ама свещите и кабелите не са оттях
ако си сигурен че са кабели и свещи и имаш пари купи си моторкрафт - най доброто за фордовете(за предпочитане от МП)не са по скъпи от другите магазини обаче са истински

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Малка поправка

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 04 сеп 2005, 15:08

Малко съм в грешка,днес ходих до Пловдив,прекъсва когато си иска от 3000об. нагоре и освен това стрелката на оборотомера се мотае нагоре-надолу с по около 500-1000об.,а оборотите нито се качват нито падат,ускорява на тласъци.Като смениш скоростта се замисля и тогава подема.Затова си мисля че е от кабелите

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 04 сеп 2005, 20:56

Датчика за положението на коляновия вал и присъщите към него кабели.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 12 сеп 2005, 10:57

Като начало пробвай да "ресетнеш" компютъра - може да е натрупал грешки и затова да ти прави проблем.

Както съм казал не един път, първото нещо когато се появи проблем е да се откачи акумулатора за около 10-20 минути.

Иначе, колегите по-горе са казали възможните причини.

:twisted:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 12 сеп 2005, 12:39

Ако не ти е запушен горивния филтър е много вероятно проблема да се окаже по-сериозен!

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 16 сеп 2005, 00:29

Благодаря за съветите! За съжаление май наистина ще се окаже че е по-сериозно от колкото си мислех,още нищо не съм пипал,но днес се пробвах с едно Berlingo,започна да ми прекъсва на 140 и не можа повече от 160 на тласъци...а,за компютъра ми мига и лампичката за еърбега

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 16 сеп 2005, 20:59

има тема за еърбега със снимка
за ескорт комплект кабели 70лв комплект свещи 55лв оригинални от МП
за мондео няма да има голяма разлика

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 01 окт 2005, 19:53

Ужас! :shock: Не е от скапаните кабели,смених ги с Моторкрафт и пак е същото,въобще никаква промяна!Оставих го и без акумулатор 1час и пак така!Сигурно наистина е от някакви датчици,дано

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 02 окт 2005, 16:01

Ванка,колега!Опитай се да свържеш мненията по двете теми които си пуснал-тази и оная за спортният филтър :idea: .Мисля че проблема ти с оборотите е точно от това че си махнал МАФа бе човеко :!: :!: Ако си чел внимателно темите по форума,ще разбереш че при плаващи обороти прекъсвания и т.н.,хората препоръчват почистване на МАФ,защото не подава правилна информация за постъпващия въздух,когато се замърси,а при тебе го няма датчика :?
Извинявай,ако"тонът" ми ти се стори малко рязък,ама просто не се сдържах :wink:
Изображение

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 02 окт 2005, 17:10

Аз усетих,че ставам малко досаден(съжалявам за което) ама дебела глава...А,иначе,прекъсването ми е мноого преди да махна МАФА,така,че мисля,че не е от него,но ще си га връщам

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 03 окт 2005, 00:09

Въобще не си и мисли,че ставаш досаден,защото форума е точно за това
да си споделяме проблемите с колите и да намираме решения за тях :)
Просто си помислих че решението на проблема ти е очевидно и се чудих как по-рано не си се досетил за това с МАФа.
Извинявам се ако съм те засегнал с нещо :)
Изображение

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от greek » 03 окт 2005, 17:09

вземи си провери инжекторита де не ти прекъсва някой или поне изолацията им .често се напуква при мондеотата от температурата и дава на късо

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 04 ное 2005, 18:29

Благодаря много и съжалявам,че бях толкова досаден :oops: !А,колата се е оправила от самосебеси.Не знам,бях я оставил доста време,сега карам една Алфа.Но онзи ден като се качих вече не го правеше!

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 04 ное 2005, 18:48

V_A_N_K_A_T_A написа:Благодаря много и съжалявам,че бях толкова досаден :oops: !А,колата се е оправила от самосебеси.Не знам,бях я оставил доста време,сега карам една Алфа.Но онзи ден като се качих вече не го правеше!
Задействала се системата за замовъзтановяване *00116* .
Небойте се роби Спартак е с вас!

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 05 ное 2005, 19:38

Мисля, че е било от МАФ-а, затова се самооправило. Натрупал е грешки компа при работа без МАФ и след това си го обучил :) Знам вече със сигурност, че МАФ-а е причина за такива проблеми.При мене прекъсва и се оправя след временно каране с изключен МАФ :roll: До следващия път, който не закъснява :x

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 07 ное 2005, 00:28

Искаш да кажеш,че пак започва да го прави :shock: Макар че аз все пак не съм сигурен,че е от МАФа,защото на мене ми прекъсваше много преди да го махна...

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 07 ное 2005, 17:19

Дано повече да не ти го прави! :)

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от greek » 08 ное 2005, 12:44

И при мен се появява от време на време едно ужасно придърпване и прекъсване но в НИСКИТЕ обороти примерно с 60 на 5-та , с 40 на 4-та . като дам газ няма проблем някой има ли идея ??? :roll:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 65 госта