Connect with your social network account
Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
-
chery
-
Status:
Извън линия
Мнение
от chery » 31 окт 2005, 21:08
да ви питам нещо ми ьаби масло от картера има капе по малко на 10000 км 200 грама иначе не го гори сам сигурен (е може малко да бара) ама вапроса ми е коя добавка да сложа да спре теча от картера , а иначе тои не е спукан ама изка нова гарнитура ,има ли ефект от добавката за спиране на теча в двигателя и кои коя е ползвал и коя е по хубава?

-
aaleks
- потребител

- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от aaleks » 01 ное 2005, 18:29
chery написа:капе по малко на 10000 км 200 грама

Че ти на това проблем ли му викаж

, я си джйтка колицата и не се занимавай с глупости.
Небойте се роби Спартак е с вас!
-
chery
-
Status:
Извън линия
Мнение
от chery » 01 ное 2005, 19:49
АЗ СИ Я КАРАМ АМА ДЕ ДА ЗНАМ НАЛИ СЕ ГЛЕДАМЕ ВСИЧКО ДА Е НАРЕД И ЗА ТВА ПИТАМ АКО НЯКОИ ИМА НАБЛЮДЕНИЯ ОТНОСНО ТАЯ ДДОБАВКА ДА СПОДЕЛИ

-
demiro
- потребител

- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
-
Status:
Извън линия
Мнение
от demiro » 02 ное 2005, 00:05
То и на мен малко ми капе,ама си мисля че е от семерината на коляновият вал,тази към съединителя,като дойде време за смяна на съединителя ще я заменя и нея.
А относно добавка,аз тъй знам ,на мондео/особенно с хидравлични клапани като мойто/не бива да се слагат никакви добавки в маслото.Не знам дали съм те разбрал правилно-За добавка в маслото става въпрос,нали?
Поздрави!
-
chery
-
Status:
Извън линия
Мнение
от chery » 02 ное 2005, 03:10
да точно за тва става вапрос мерси за отгора и аз знам че не е хубаво

-
red
- потребител

- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от red » 03 ное 2005, 10:19
Не съм сигурен, кое ще ти излица по евтино 200 мл. масло или ремонти по двигателя

-
chery
-
Status:
Извън линия
Мнение
от chery » 03 ное 2005, 20:32
а за ремонт абсурд за една гарнитура да жадя целия двигател никога то тои схте излезе 100 лв а 200 гр масло са 2 лв на година прави 50 години 100 лв схте дам за масло че аз ако го карам 50 години тои ще е антика вече

-
red
- потребител

- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от red » 04 ное 2005, 11:15
именно де - много важно, че капе - щом не гори и не са ти заминали гарнитурите - да ти се смесват масла антифризи и т.н. доливай и пей.
на предходната ми кола един семерин си пускаше 2 години никакъв проблем (така или иначе след смяна ни остав масло в шишенцето)
-
T punchev
- потребител

- Мнения: 427
- Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
- Местоположение: София
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от T punchev » 12 ное 2005, 11:30
За други добавки незнам дали вредят,но тази за спиране на течове не я слагаи!!!
-
chery
-
Status:
Извън линия
Мнение
от chery » 13 ное 2005, 21:27
защо така мислиш ?
обоснови се малко да разберем и ние за какво става вапрос
-
muko
- потребител

- Мнения: 207
- Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
- Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
- Местоположение: София, Люлин
-
Status:
Извън линия
Мнение
от muko » 13 ное 2005, 23:37
При мене пускаше и аз си мислех, че е от гарнитурата, а то се оказа от датчика за маслото - бях го сменял и пускаше покрай резбата. Сложих уплътнение и сега е ОК.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта