Някой знае ли...?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Някой знае ли...?

Мнение от ewgeny » 08 апр 2005, 13:13

Някой знае ли как се прави резонантно или резонанторно (к'во беше) гърне. Какава е работата: Гореше ми супер много масло. Сменихме гумичиките на клапаните и са оправи, но предположих че ката. е вече яко задръстен с масло и решихме да го махнем. Но за чудо, нищо му нямаше. За сравнение гореше на около 200-300км около 0.5л масло :?
Та, странно, но факт. А и не гореше масло от вчера!
Аз махнах средното гърне и сложих, направо една тръба, крайното също го хвърлих и дадох на един, готин накрайник и да ми сглоби едно гърне. Общо взето ръмжеше колата. Ама сега е направо е като трактор бе! То не са издържа! Добре, че имам силна музика, че аз поне не го чувам, ама като мина покрей спрени коли, и все някоя аларма ще писне.
Та (поулях се малко)някой може ли да микаже за този тип гърне, как се прави, нещо схематично ако има и т.н.
Мерси, че си правите труда да прочетете това!
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 08 апр 2005, 20:57

По принцип по-широка тръба сплескана / елепсовидна форма/ затапваш двата края с ламарина и към нея двата накраиника и готово.
А оригиналните имат вътре преходници /камери/ които значително намаляват шума.
Небойте се роби Спартак е с вас!

stangen
потребител
потребител
Мнения: 488
Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от stangen » 18 апр 2005, 16:34

Аз смених задното гърне срещу 45 лева.............. предполагам , че и предното (на мястото на катализатора) няма да е по-скъпо!
Изображение

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 18 апр 2005, 18:38

доколкото си спомням (но изобщо не съм сигурен) резонансното гърне (истинското де) има някакви изчисление спрямо системата на ауспусите така че съчетаваше някак си вибрациите от шума които засмукваха някакъв си въздух отзаде и го връща към цилиндрите та ги продухва по добре или нещо от сорта...
големи глупости ... :shock: май туй дето го написах не е много вярно ама така от някъде бях подочул... :roll:

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 18 апр 2005, 19:24

Няма да ви кажа как има нужда от система за намаляване на шума от двигателя, щото от както махнах катализатора, целия град разбира, че съм в Шумен! :lol: Ако някой има инфо за такива неща, ще съм му много благодарен!!!
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта