Проблеми със Сиерра

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Проблеми със Сиерра

Мнение от cybernone » 23 ное 2005, 12:03

Проблема е следния, тоест те са няколко
1. Колата въобще не загрява, при сменен термостат и дори съм облекал радиотора, перката върти постоянно, но е махнична и не знам как да я оправя, а и смотаните майстори си викат че сиерите са си така (с постоянна перка).
2. От горното логично колата няма ама никакво парно.
3. Харчи масло, много. Август сложих полусинтетика 10W40, смених я преди една седмица със минерално 15W40, защото колата е на много километри 450000 +, и реших че полусинтетиката й е тънка.
4.Разход 16-17 на 100 градско.

Всичко се сдуха когато през лятото й смених разпределителния вал и гумички на клапаните. просто вала беше заминал целия и много шумеше.
Препоръчайте някакви майстори или съвети защото много обичам тази кола и искам да си я държа в перфектно състояние.
Love sucks......true love swallows!

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 23 ное 2005, 13:45

защо си мисля за гарнитурите?
Тоя харч на масло няма къде да иде (освен ако не тече). Значи остават клапани и гарнитури.
Провери дали не са ти деформирани т. нар. водачи на на клапаните

За да разбереш дали не е гарнитура хвани маркуча на охлаждането ако при много газ се втвърди значи са почнали да се смесват потоците през гарнитурите. Прави се ниски обороти на празен ход и после рязко газ.

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 23 ное 2005, 22:36

То cybernone
колата е на много километри 450000 +
Здрасти колега!Това е то Сиерата,желязна машинка и моята беше на толкова преди да я продам.
перката върти постоянно, но е махнична и не знам как да я оправя, а и смотаните майстори си викат че сиерите са си така (с постоянна перка).
Верно си е така при Сиера,перката нищо че върти леко,така ти се струва понеже леко я увлича центробежната сила,а иначе ако загрее до температура за нужда от охлаждане ще се завърти още по-силно.Това не е проблем,проблем при сиерите е че не се вклучва,като остарее температурният силикон на перката и от там може да прегрее.
3. Харчи масло, много.
А компресията как е?Аз на тези километри смених сегменти на моята и проблема с харча на масло се реши и ако знаеш как взе да върви направо самолет :wink:
4.Разход 16-17 на 100 градско.
Гори ти много щото постоянно я караш студена явно,за да гори нормално и трябва да загрее до 90 градуса.
За мен проблема ти е в термостата,казваш сменил си го,а какъв сложи,на колко градуса отваря големият кръг?Аз на моята бях сложил такъв,който започва да отваря големият кръг от 92градуса и така ми се оправи парното и разхода намяла чувствително.
За майстори сори но не съм от София и не мога да ти препоръчам :roll:
Успех!
Изображение

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 25 ное 2005, 11:33

Дал съм сиерката на сервиз да й правят всичко дето излезе, и после ще пиша какво точно и е било.
Love sucks......true love swallows!

Потребителски аватар
nld
потребител
потребител
Мнения: 110
Регистриран: 20 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Форд Сиера 1.8 CL
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от nld » 27 ное 2005, 13:56

Нова перка - 80 лв. Смених я миналото лято. Закарай Сиерката в сервиза в Дружба. Мойта там я събудиха за нов живот.

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 27 ное 2005, 14:28

Аз сега свалих перката и колата се кара без перка :twisted: .
Сега има парно и си дига температура както трябва, само да не се задържи топлото време дълго. зимата може да изкарам така, пък на пролет 6те сложа нова.
Направиха реглаж на клапаните и сега не пуши много но разхода не съм го засекъл още, щото карам ескорта, но скоро ще проверя.

П.С. nld кажи каде е този сервиз, че да почна там да я подържам.
Love sucks......true love swallows!

Потребителски аватар
nld
потребител
потребител
Мнения: 110
Регистриран: 20 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Форд Сиера 1.8 CL
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от nld » 27 ное 2005, 15:03

Пратил съм ти ЛС

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 28 ное 2005, 00:03

cybernone:
само да не се задържи топлото време дълго
Премести се да живееш в Сибир :lol: :lol: :wink:
Изображение

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 28 ное 2005, 14:04

На Сиера, ако прави богата смес и от там пука през гърнето и пуши, какво се прави. Някаква центровка ли има или? Сиерата е без газ и никога не е била на газ.
След последния ремонт като чели не харчи масло ама и сега пуши като се изворсира здраво, само на високи обороти. Хвърля сажди и т.н.

Потребителски аватар
nld
потребител
потребител
Мнения: 110
Регистриран: 20 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Форд Сиера 1.8 CL
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от nld » 28 ное 2005, 15:38

Тя и моята пушеше като комин, а на въпроса в сервиза "От кога не е правен реглаж на клапаните", погледнах така :( . След реглажа всичко е ОК

Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shark » 12 дек 2005, 17:31

А с разхода как се оправи че и моята сиера сега почна да дава 16-17 градско

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 13 дек 2005, 00:22

Еми смъкна го малко, но не както трябва, сега е 13-14 :(
Смених маслото с минерално и като че ли не го пипа вече, но ще изчакам да мине време за да съм сигурен.
Май колата си отива за основен ремонт :? , но какво да се прави време си е.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 13 дек 2005, 00:36

cybernone написа:Май колата си отива за основен ремонт :? , но какво да се прави време си е.
Ай, стига! 92-ра и вече за основен? Рано и е още! Бакшишите правят такъв след 500 000, а ние с Фордовете - и на повече >):):

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 13 дек 2005, 17:27

kEFi написа:
cybernone написа:Май колата си отива за основен ремонт :? , но какво да се прави време си е.
Ай, стига! 92-ра и вече за основен? Рано и е още! Бакшишите правят такъв след 500 000, а ние с Фордовете - и на повече >):):
Еми че тя си е на около 500 000км. Ще мине още малко време пък после ще се води на сервиз пък да видим какво 6те излезе. Тоя разход на гориво не е нормален за 2.0, а пък за колегата с 1.6 да не говорим. Колата се кара от баща ми и нямам преки наблюдения. Но лятото й се направи ремонт за почти 1000лв. смяна абсолятно всички консумативи, нов разпределителен вал + кобилици, потенциометър дроселова клапа, ел инсталация, смяна вежди + боя и т.н. и сега пак проблеми :(

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта