ангренажен 1.6д

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

ангренажен 1.6д

Мнение от форд мк2 » 05 яну 2006, 18:32

здарвейте! нещо взе да ме съмнява моя "1.6 дизеляк " и то подозрително започна да издава шум от към ремъка някаде(а тои е сменен) ! съмнява ме ролктата! но не и за изкл . да кажем и лагера на генератора!
дайте някои съвет как трябва да "шуми" или поне някъкав признак за да знам за какво иде реч ..... 8)

Peter_CLX
потребител
потребител
Мнения: 198
Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Peter_CLX » 05 яну 2006, 21:52

Какъв шум издава твоя дизел? Щото от доста време и при мене се чува някакъв шум, нещо като цвилене или като на ролка или лагер, пак откъм ремъците. Само че при мене е бензинов 1,6 мотора. И характерното е, че цвиленето се чува най-вече на малки обороти и то като позагрее двигателя, на студено го няма.

teoto
потребител
потребител
Мнения: 198
Регистриран: 23 фев 2005, 18:31
Модел на автомобила: Пежо 307 SW HDI
Фокус 1.8tdci '03 комби
Ситроен С3 1.1i
Status: Извън линия

Мнение от teoto » 05 яну 2006, 22:21

Свалете ремъка на алтернатора за да сте сигурни от къде идва свиренето

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от форд мк2 » 07 яну 2006, 12:20

смених ролката тя е на най малко 80 хил но си е абслолютно здрава и не е от нея :?
това е без значение защото вече не се услушавам поне за странни шумове отпред а и "музиката е на макс" 8)
значи един познат ме посъветва да полея лекичко с вода ремъка на алтенартора и шок "шуменето" моментално изчезна . значи така казва тои се познавало кои от всичките вие -явно ремъка на алтенатора ми е доста опънат или поне аз така се успокоявам!!! 8)

Потребителски аватар
divinity
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
Модел на автомобила: Escort 1.8 D
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от divinity » 07 яну 2006, 16:15

Ако ти свири ремъкът на алтернатора, това е защото той е хлабав, а не пренатегнат! Така че го натегни леко и забрави за случая.
Иначе музиката на МАХ помага :twisted:

arabiata
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 25 яну 2006, 17:40
Модел на автомобила: Фиеста
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от arabiata » 10 фев 2006, 20:24

Не пренатягаите ремъците!!!!!!
От пренатягането идва цвиленето!!!
Самите лагери цвилят-независимо дали са на ролка,генератор или водна помпа!

Потребителски аватар
divinity
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
Модел на автомобила: Escort 1.8 D
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от divinity » 12 фев 2006, 20:57

Може и така да е, но при мен винаги е свирил ремъкът, когато е бил хлабав! Не съм го пренатягал, или поне така си мисля. Но след натягане свиренето изчезва :idea:
В момента съм с един ремък Гууд Иър, който явно е менте, защото още когато го смених беше леко по-дълъг и почти нямаше накъде да се обтяга. Съвсем леко го натегнах и от тогава не е мръднал, а алтернаторът си зарежда отлично!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта