Зацепване на валовете на Сиера турбо дизел

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
VladimiRR
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 15 яну 2006, 13:29
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 90` , Fiesta 1.3 95` , Transit 2.5D
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Зацепване на валовете на Сиера турбо дизел

Мнение от VladimiRR » 15 яну 2006, 14:25

Стандартната процедура е много хитра но за сажаление недостъпна за мен - зад генератора има технологи4ен отвор за болт с точен размер които да центрова с голяма то4ност буталото на първи цилиндър в ГМТ.Не разполагам с въпросният болт.А колицата мойе да е прежъртяла зъб4е на ремъка.Даите съвет как да извърша проверката без да свалям картери ремъчни шаиби и т.н.Купих я с големи чукания из мотора трудно палене и т.н.Покарах я малко яката и шумовете поотихнаха.бутнах малко разпределителния вал и тягата си доиде на мястото турбото запо4на да се обажда.малко филтри масла диузи и сега варви прилично но искам да проверя дали зацепжането на жаложете е както требва за това ште съм жи благодарен ако помогнете. :roll:
Газ до ламарината да е леко на машината

arabiata
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 25 яну 2006, 17:40
Модел на автомобила: Фиеста
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от arabiata » 29 яну 2006, 22:43

Под стоиката на генератора има тапа на блока.
Отвиваш и вкарваш щифта който, :idea: до колкото си спомням е дълъг 47.6мм

VladimiRR
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 15 яну 2006, 13:29
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 90` , Fiesta 1.3 95` , Transit 2.5D
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от VladimiRR » 01 фев 2006, 15:02

:) Благодаря
Газ до ламарината да е леко на машината

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 65 госта