Tемпературен датчик на инжекциона

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Tемпературен датчик на инжекциона

Мнение от cossy » 31 яну 2006, 20:52

Смених един температурен датчик на инжекциона (34лв.) и термостат (17лв - незнам каква марка но не Моторкрафт).
Понеже и моята кола удря данък петнадесетятък... а вече смених термостата, някой може ли да ми каже нещо повече за тоз датчик, как да проверя дали е за смяна, възможни проблеми, губи ли се мощност? Моята няма осезаемо загуба на мощност, динамиката й е добра, та се чудя от де може да гори толко, а да и въздушен филтър съм сменял, горивния ми е на около 15к км...
Изображение

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 31 яну 2006, 23:19

Възможно е да ти гори много от това щото той нали регулира сместа в зависимост от температурата...Аз последния път го смених заедно със свещите,не мога да кажа прекъсването от свещите или от датчика се оправи,но стария не изглеждаше много добре,сегашния е от КА...Не знам дали имаше файда от цялата работа,трябва да ти го видят

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 01 фев 2006, 00:34

Напрао да го сменям начи... не може да се диагностицира, така ли?
Изображение

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 01 фев 2006, 01:14

Бе,тия от хасковското МП не бяха специалисти по Форд,естествено :wink: ,ама ми казаха,че всъщност компютъра им хващал коли след 95,пък моя рейс е 93 и така...иначе би трябвало да може да разпознае,ако датчика е аут.Ама този който сложиха беше от Ка и ми го дадоха за 10лв,така че няма смисъл и пари за диагностика да даваш,а и нов е към 30лв

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 01 фев 2006, 09:25

Cossy, В autodata-та има стойностите на съпротивлението на датчика при различни температури. Ако я имаш виж ги и замери датчика. По-добра диагностика от това не се сещам. Ако нямаш аутодата напиши ми точно коя година ти е колата и с какъв двигател (не че не мога да го провера в "Моята кола", ако си го дал де...), за да ти пратя стойностите.

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 01 фев 2006, 12:02

Нямам аутодата, лошото е, че нямам и с ко да я замеря в момента. Колата е зетек 1.6, 1993-та. Не отказвам никаква помощ :roll: Черпа бири :D
Изображение

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 01 фев 2006, 12:24

Данните който ти давам са 16V двигател 90 коня. предполагам, че твоя е такъв.
Engine coolant temperature (ECT) sensor ->7pin->Ignitiion ON-coolant temperature 0*C ->3,8-3,9V;
Engine coolant temperature (ECT) sensor ->7pin->Ignitiion ON-coolant temperature 20*C ->3,0-3,2V;
Engine coolant temperature (ECT) sensor ->7pin->Ignitiion ON-coolant temperature 80*C ->0,6-0,9V;

Май на 7pin на ECU-то отива сигнала. Та ако имаш диагностик подръка му обърни внимание.
За съжаление само толкова успях да намеря :oops: За мойта имаше и стойностите на съпротивлението на самия сензор при различни температури, ама за този двигател... Кажи все пак това ли е двигателя или не е 16V и ако не е - колко коня е?

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 01 фев 2006, 12:33

Черпа бири
Ти мноо евтино гледаш да минеш бе *00127* ...Нещо по-така трябва да почерпиш :drink: *00110* :P :wink:

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 01 фев 2006, 12:37

Зетеците са 16v до колкото знам :) Мерси за инфото, сега остава ад намеря някой да я замери :D
Изображение

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 01 фев 2006, 17:39

Извинявам се за тъпия въпрос ама каде точно се намира този датчик и какви са му симптомите каде се здуха.

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 01 фев 2006, 17:41

Нямам идея дали се е сдухал, знам само, че разхода ми е ужасно висок :shock:
Изображение

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 01 фев 2006, 17:45

cossy написа:Нямам идея дали се е сдухал, знам само, че разхода ми е ужасно висок :shock:
Да де, ама каде се намира, питам за лично инфо.
А за разход, мойта сега по студовете даваше 14/100 което според мен си горе-долу нормално. Може ламбда да ти работи на постоянно бедна смес и оттук да ти идва големия разход.

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Tемпературен датчик на инжекциона

Мнение от DigiPro » 01 фев 2006, 22:49

cossy написа:Понеже и моята кола удря данък петнадесетятък... а вече смених термостата, някой може ли да ми каже нещо повече за тоз датчик, как да проверя дали е за смяна, възможни проблеми, губи ли се мощност? Моята няма осезаемо загуба на мощност, динамиката й е добра, та се чудя от де може да гори толко, а да и въздушен филтър съм сменял, горивния ми е на около 15к км...
По мои наблюдения не се губи мощност. Като го смениха моя пак така добре си вървеше както преди. Иначе се намира от дясната страна на блока и се навива на резба. Най-лесно можеш да разбереш дали е за смяна като си я закараш на диагностика ама при вас нали е скъпо :? Мойта така си каза болката - с диагностика в МП.
Прикачени файлове
DSCF0066.jpg
ей това ограденото с червено е датчика. малко е замазано ама набързо го драснах.

vqtar
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 11 фев 2006, 15:10
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Re: Tемпературен датчик на инжекциона

Мнение от vqtar » 12 фев 2006, 16:15

cossy написа:
Смених един температурен датчик на инжекциона (34лв.) и термостат (17лв - незнам каква марка но не Моторкрафт).
Понеже и моята кола удря данък петнадесетятък... а вече смених термостата, някой може ли да ми каже нещо повече за тоз датчик, как да проверя дали е за смяна, възможни проблеми, губи ли се мощност? Моята няма осезаемо загуба на мощност, динамиката й е добра, та се чудя от де може да гори толко, а да и въздушен филтър съм сменял, горивния ми е на около 15к км...
ха ти си щастлижец моята е с разход 18!!!! какжо да я правя тая баракуда!!! С нови свещи,нови кабели, центровка всичко бре хора.... :evil: ПРОДАВАМ Я НЯКОИ АКО ИСКА ФОРД ЕСКОРТ 96Г. 1.6 16ВИНТИЛА<90 КОНЯ<ИМА КАСКО ГРАЖДАНСКА< АБЕ ВСИ4КО И Е СМЕНЕНО МАСЛА ФИЛТРИ РЕМАЦИ НАКЛАДКИ ПРЕДНИ ЗАДНИ ДИСКОВЕ< НЕ Я ЩА ТАЯ КОЛА

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 13 фев 2006, 12:13

Много бързо се отказваш, тоз датчик сменян ли ти е? Как се държи колата на пътя, прекъсвания има ли, тромава ли е или си лети?
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта