При рязко подаване на газ двигателя заглъхва за секунда

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
forzi
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 30 ное 2005, 10:32
Модел на автомобила: ford escort 1.6i 16V '96
Местоположение: софия
Контакти:
Status: Извън линия

При рязко подаване на газ двигателя заглъхва за секунда

Мнение от forzi » 03 фев 2006, 00:08

Ако форсирам двигателя на място ,преди да започне да вдига обороти,двигателя за момент заглъхва,като че ли прескача един такт.Няма вибрации или тресене обаче.Някои знае ли на какво може да се дължи това?
И още един въпрос.Не ми свети лампичката за маслото,когато дам на контакт,но не е изгоряла,проверих я.Датчика които и подава сигнал къде се намира и въобще тои може ли да се повреди?

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 03 фев 2006, 00:56

Може. Погледни под колекторите на инжекциона. За съжаление се вижда много трудно и само отдолу (вдигнат автомобил). Може и отгоре, но след като се свалят доста работи...

Потребителски аватар
forzi
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 30 ное 2005, 10:32
Модел на автомобила: ford escort 1.6i 16V '96
Местоположение: софия
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от forzi » 04 фев 2006, 10:41

Благодаря ти kEFI :D ,сещам се каде е.Аз превантивно пръсках всички контактчета които видях с някакакъв спреи и там отдолу открих две ,близо едно до друго.От едното излиза само един кабел , а от другото маи са два.Сигурно датчика е това с двата.Значи не е от лош контакт,минал съм го и него със спрея.Жалко ,ще си карам без лампичка за сега 8-|:
Ееех да ми каже сега някои и за прекъсването.... :-?:

Потребителски аватар
kirilkirilov
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 04 фев 2006, 20:06
Модел на автомобила: Ford KUGA II
Местоположение: Козлодуй
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kirilkirilov » 04 фев 2006, 21:16

Ако са ти стари свещите направо си ги смени с оригинални (платиниеви) от Мотопфое (там са най-евтини).Провери си и кабелите.Ако на някоя свещ има черна черта през изолатора това означава ,че тя е пробила и трябва да смениш кабела.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 04 фев 2006, 21:21

...а може да е само индикацията на таблото?....
Както ти каза колегата-провери свещите и кабелите.

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 04 фев 2006, 21:39

За свещи добър избор са и БЕРУ платинени :wink: Аз съм с такива и съм доволен, за леко каране са идеални :D
Изображение

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 05 фев 2006, 08:22

Според мен за Момент не ти достига гориво.
След това инжектора наваксва и се оправя.
Това при студен двигател или при топъл ти го прави.
*00133*

Потребителски аватар
forzi
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 30 ное 2005, 10:32
Модел на автомобила: ford escort 1.6i 16V '96
Местоположение: софия
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от forzi » 06 фев 2006, 15:25

Свещите ми са относително нови (5-6 000км.).BOSCH SUPER + с някакъв итриев електрод.Точно за модела са ,ако може да се вярва на книжката за форд на H.R.ETZOLD .(Следващите обаче обезателно ще са MOTORKRAFT) Проблема с прекъсването се явява само на бензин (и на загрял и на студен двигател),а на газ го няма.То не ми е и голям проблем,но може да е симптом за някаква неизправност и постепенно да ми стане проблем,та затова питам.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 07 фев 2006, 09:25

Хубавите свещи на моторкрафт /тези с платинен електрод/ трябва да имат "живот" от минимум 50 000км. Мойте са си с форда още от германия, а вече съм навъртял към 30 000км и още нямам проблеми, въпреки, че карам на газ, която е много придирчива към свещите. :idea: Такаче, не пестете от свещи, а си вземете хубави - инвестицията се връща многократно

:twisted:

GM
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 01 фев 2005, 15:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 Zetec-E
Местоположение: Софиа
Status: Извън линия

Мнение от GM » 07 фев 2006, 11:31

Имах такъв проблем, самоче ми течеше и масло. Оказа се датчика за налягане на маслото. Колата е Фиеста Зетек 1.25. След смяната започна да свети на контакт. Струва 10-12 лв.

Що се отнася до втория проблем не съм виждал фиеста Zetec която да не го прави този номер с заглахването. Такъв им е модела. Таке е по добре. Пестиш гуми при тръгване.

Потребителски аватар
forzi
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 30 ное 2005, 10:32
Модел на автомобила: ford escort 1.6i 16V '96
Местоположение: софия
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от forzi » 07 фев 2006, 12:51

Имах такъв проблем, самоче ми течеше и масло. Оказа се датчика за налягане на маслото. Колата е Фиеста Зетек 1.25. След смяната започна да свети на контакт. Струва 10-12 лв.
GM ,тая цена в МП ли е или другаде? 10-12 лв. ще ги прежаля,макар че тия малки проблемчета дето възникват по колата всеки месец почват леко да ме изнервят *00200*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта