Двигателя заглъхва...

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Двигателя заглъхва...

Мнение от TIN » 06 мар 2006, 10:38

Като запаля сутрин ( пали на бензин ), двигателя заглъхва като подам повечко газ, като че ли прекъсва нещо....карал съм на бензин ускорява си нормално....имам чувството, че се случва само при студен двигател....
Като прехвърля на газ....работи идеално...( като изключим проблема за който съм писал в АГУ, понякога като изключа от скорост и оборотите на газ играят от 200 до 1200...като понякога колата гасне...)
Някой има ли идея каков може да е ... ?
Вчера след преход 14км...изкачване на прохода Шипка...при спускането 17км и на 'свободна" оборотите не мръднаха от 1000!!
Като че ли проблема го няма като позагрее повечко....

Потребителски аватар
viper
потребител
потребител
Мнения: 70
Регистриран: 20 фев 2006, 16:19
Модел на автомобила: '99 Fiesta Courier 1.8D
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от viper » 06 мар 2006, 11:47

Вероятно не ти работи обогатяването на сместа при студен мотор; Виж клапана за допълнителен въздух и датчика за температурата на водата от който чете компютъра на инжекциона.

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

ре

Мнение от TIN » 06 мар 2006, 11:48

viper написа:Вероятно не ти работи обогатяването на сместа при студен мотор; Виж клапана за допълнителен въздух и датчика за температурата на водата от който чете компютъра на инжекциона.
Къде се намират ?
Снимки ?

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 06 мар 2006, 16:21

Възможно решение на проблема....( от руски сайт )
и все пак идеи ?

У меня на горячий движок были неустойчивые обороты хх
Аз имах неустойчиви обороти при “горячий движок” (мисля, че става въпрос за скоростния лост, не знам какво означава “горещ скоростен лост”. Това е някакъв жаргон!)
и заглохание на нейтрали и паркинге.
И загасване в неутрално положение и при паркиране
Все вылечилось заменой трубки отвода картерных газов во впускной тракт.

Всичко се оправи след смяната на тръбата за извеждане на картерните газове от изпускателния тракт
Оказывается она размягчялась (на горячую особенно), при холостых создавалось разряжение в ней,
Оказа се, че тя се е размекнала (при нагряване), на празен ход се е получавало разреждане в нея,
она схлопывалась и одновременно расширялось отверстие в месте соединения с впускной
тя се е запушвала и едновременно се е разширявал отвора в мястото на присъединяване с входната
магисталью, через которую начинал сосать воздух, неучтенный мафом.
магистрала, през която е започвал да засмуква въздух, неотчетен мафом???

Потребителски аватар
viper
потребител
потребител
Мнения: 70
Регистриран: 20 фев 2006, 16:19
Модел на автомобила: '99 Fiesta Courier 1.8D
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ре

Мнение от viper » 06 мар 2006, 17:40

TIN написа:
viper написа:Вероятно не ти работи обогатяването на сместа при студен мотор; Виж клапана за допълнителен въздух и датчика за температурата на водата от който чете компютъра на инжекциона.
Къде се намират ?
Снимки ?
Никаква идея си нямам - говоря по принцип; Аз съм форд-аджия от 2 седмици :oops: Някой от по-старите да се изкаже къде се намират...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 65 госта