Масло на MONDEO
-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 17 яну 2005, 18:26
- Модел на автомобила: MOndeo 2.0
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Масло на MONDEO
Колеги имам следния проблем. Всяка сутрин си проверявам маслото на студен двигател (както трябва). Обаче като го провера при студен двигател щеката показва че маското е на минимум.След това тръгвам и обикалям 10-15 км. Като спра ниакаде чакам 10 мин. и пак си замервам маслото, вече при загрял двигател (на оптимална температура ) и щеката показва че маското е "на средата". Сподед мен това е странно би трябвало да е обратното (на студен двигател да е на средата ,а на топъл на минимум.Ниакой да е забелязал и при неговата кола такова нещо?
България - страната на мечтите. Всечки мечтае да се махне от нея..........но не и аз!!!!!
-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 17 яну 2005, 18:26
- Модел на автомобила: MOndeo 2.0
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Ми кво да ти кажа на оптимална температута е гася и цяла нощ тъпото масло се стича в картера. И като го провера на сутринта е на минимум.АА като го провера на оптимална е на средата.Моето обяснение е че топлото масло нещо се разширява и аз незнам. Един приятел кара Astra 99 г 1.8 16V и при него се получава същото.
България - страната на мечтите. Всечки мечтае да се махне от нея..........но не и аз!!!!!
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Re: Масло на MONDEO
И при мене маи се получи нещо такова: от както смених маслото го проверявам често , като го налях беше над максимума (логично:налях 5л. , а в мотора е останало около 0.5л. ) , след 2 дена беше между мин. и макс. , сега е пак над макс. , сега беше престояла (колата ) около 4 часа. Не знам какво да мисля , не го харчи (поне така изглежда до момента) а пуши яко и харчи много ?mtel11 написа:Колеги имам следния проблем. Всяка сутрин си проверявам маслото на студен двигател (както трябва). Обаче като го провера при студен двигател щеката показва че маското е на минимум.След това тръгвам и обикалям 10-15 км. Като спра ниакаде чакам 10 мин. и пак си замервам маслото, вече при загрял двигател (на оптимална температура ) и щеката показва че маското е "на средата". Сподед мен това е странно би трябвало да е обратното (на студен двигател да е на средата ,а на топъл на минимум.Ниакой да е забелязал и при неговата кола такова нещо?
- rejo
- потребител
- Мнения: 234
- Регистриран: 22 сеп 2005, 01:10
- Модел на автомобила: FIESTA 1.3i 2005, бензин
- Местоположение: София, жк Младост 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ми аз пък винаги съм смятал, че е нормално преди да се ползва автомобила маслото на щеката да показва по-малко, отколкото след каране. Нали като е в покой всичко се успокоява и тогава реално може да се види колко масло има. Затова и масло се мери сутрин преди палене, след като колата е постояла доста часове. Ако е на минимум, значи трябва да се долее.
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Ми аз пък винаги съм смятал, че е нормално преди да се ползва автомобила маслото на щеката да показва по-малко, отколкото след каране. Нали като е в покой всичко се успокоява и тогава реално може да се види колко масло има. Затова и масло се мери сутрин преди палене, след като колата е постояла доста часове. Ако е на минимум, значи трябва да се долее. Прав си ама май не ни разбра: на нас при студен двигател маслото е повече .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта