ЩЕ СЕ САМОУБИВАМ СПЕШНО...

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

ЩЕ СЕ САМОУБИВАМ СПЕШНО...

Мнение от snaiperisto » 14 мар 2006, 00:19

...КУПИХ СИ МОНДЕО ... МИНАЛИЯ ПЕТЪК...95 ГОДИНА 1.8ТД С КЛИМА И ТН. , И ТАЗИ ВЕЧЕР КАКТО СИ РАБОТЕШЕ НА МЯСТО , ПАРНОТО ПОЧНА ДА ДУХА СТУДЕНООО. ДВЕ КИЛА И ПОЛОВИНА ВОДА В КАЗАНЧЕТО ДОЛЯХ И ЗА КАПАК ВЪТРЕ...ШКЕМБЕ ЧОРБА(ЧЕРВЕН ПИПЕР И КАФЕ)...Е НАПРАВО МИ ПРИЗЛЯ...А ПРЕДИ ДА ЗАВАЛИ СНЕГА (СОФИЯ) ГО КАРАХ ДВА ДЕНА И НЕ ВИДЯХ ТЕЧОВЕ ПОД КОЛАТА.
ДНЕС ЙЕНА НИ ГО КАРА И КАЗА ЧЕ ПРЕЗ ЦЕЛИЯ ДЕН СТЪКЛАТА СА СЕ ИЗПОТЯВАЛИ.
ЗА РАДИАТОРА НА ПАРНОТО СЕ ДОСЕЩАМ , НО СЕ ЧУДЯ КАКВО ДРУГО МОЖЕ ДА Е?
ТАКСИМЕТРОВ ШОФЪОР СЪМ НО МОИТЕ КОЛИ СА ПРЕДИМНО ХЮНДАИ(ИМАМ И 2Х ДЕУ РЕИСЪР , СОНАТА 93 И РЕНО ЕСПАС-СТАРО),ЗА ПЪРВИ ПЪТ КУПУВАМ ФОРД И ЗА ПЪРВИ ПЪТ ДИЗЕЛ , НО МАИ СЕГА МИ ЗАПОЧВАТ ПРИКЛЮЧЕНИЯТА.
ВЪПРОСИТЕ СА МИ ..
1. ОСВЕН РАДИАТОРИТЕ КАКВО ДРУГО МОЖЕ ДА Е ? КОЛКО СТРУВАТ?
ЛЕСНО ЛИ СЕ СМЕНЯВА ТОЗИ НА ПАРНОТО?И КОИ И КЪДЕ МОЖЕ ДА ГО СМЕНИИ?
2. КОЛКО МИ СТРУВАТ (И КЪДЕ) ФИЛТРИ,РЕМЪЦИ И КАКВОТО ТАМ МУ ТРЯБВА НА ТОЯ АВТОМОБИЛ , ЧЕ ВЕЧЕ НЯМАМ ДОВЕРИЕ НА ИНФОРМАЦИЯТА НА БИВШИЯ СОБСТВЕНИК?
3. ВЯРНО ЛИ Е ЧЕ Е ДОБРЕ ДА СИПВАМ ПО ЛИТЪР ГАЗ НА 10 Л. НАФТА?
КАКВО МАСЛО ЩЕ МИ ПРЕПОРЪЧАТА ?
....НАПИСАХ РОМАН....АМА СЪМ НА РЪБА НА НЕРВНА КРИЗА(СЛЕД КАТО СЕ ИЗРЪСИХ ЗА ТАЯ КОЛА И СЕГА СЕ ОЧЕРТАВАТ РЕМОНТИ) И ИМАМ ХИЛЯДИ ВЪПРОИ...

БЛАГОДАРЯ ВИ ЗА ЕВЕНТУАЛНИ МНЕНИЯ.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: ЩЕ СЕ САМОУБИВАМ СПЕШНО...

Мнение от paci » 14 мар 2006, 00:41

snaiperisto написа:...
Дали си забравил Caps Look-a включен ? :?
Незнам дали си го забравил или умишлено си писал с големи букви но разбирам, че си в истерия.
Ако продължаваш в съжителството ти с този автомобил с такава истерия, няма да се разберете.
Ако почнеш да обвиняваш марката, пак бъркаш.
Дори да е ... примерно доволен си от ХЮНДАЙ ... но в ръцете на един ... незнам как да го нареча мърляч или не му дреме, кара докъто се разпадне и като му скимне продава ... ако си случил на такъв бивш собственик ... моите съболезнования :cry:
Доста въпроси си задал и за нито един не мога да ти помогна.
Дано си схванал целта на поста ми. :)
П.С.
За загубата на антифриз и изпотяването на стъклата:
Виж нямаш ли мокро в краката отпред ... локвички нещо .. в смисъл да ти е пукнат радятора на парното .. но гледам си се ориентирал към него и питаш къде ще можеш да си закараш колата и да я барне човек дето знае какво прави. Защото на повечето нещастници (некадърни майстори) им е виновна марката ФОРД !!!

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мдаа...

Мнение от snaiperisto » 14 мар 2006, 00:56

...нарочно писах с големи букви..но ше се оправя.
локви не съм видял , но не съм и гледал , все пак я имам от няколко дни ( радвах се на турбото ) но ще дебна утре.Нямам нищо против марката (иначе нямаше да я купя) но ми е адски непозната кола(а съм бакшиш и марки като опел , фолсваген , хюндаи нямат таини за мене..но форд и особено дизел...).А иначе колата страшно ме кефи(особено автопилота,ама с него маи харчи повече).
Утре ще я огледам подробно и ако работата е дебела към 18.45 ( привечер по тъмно ) се самоубивам.

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мдаа...

Мнение от T punchev » 14 мар 2006, 10:08

18 i 45 e рано за самоубиване :D . Аз неразбрах точно,след като си долял течност в охладителната система,пак ли нямаш парно?Възможно е да имаш въздух в системата.Ако има някакъв сериозен теч би трябвало при загрят двигател все ор някъде да протича,ако теча е минимален,то небитрябвало да губиш трчност толкос бързо.Има варянт да ти е запушен и радятора на парното,но незнам каде да го оправиш,просто не ми се е налагало до сега.във всеки един сервиз би трябвало(за изпитани сервизи говоря)Аз си смених ремъците миналата седмица в един сервиз на Симеоновско шусе,и съм доволен.60 лв ми взеха за работа.А масло все още не съм сменял,но е желателно да е хубаво,и да е за турбо дизел!Иначе честито за колата,много с хубави тия Мондеа,дано само не са те прекарали с някое издухано!А ти спомена за "шкембе чорба" като си отворил казанчето,какво имаш в предвид?

Потребителски аватар
apock
потребител
потребител
Мнения: 374
Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от apock » 14 мар 2006, 10:20

Имаш ли изпускателен клапан на капачката на казанчето за вода? Да не е заминал и за това да губиш вода.
Имаше тема за изпотяването на стъклата и до колкото си спомням нямапе течове, но защо не опиташ с добавка за запушване на радиатора като начало.
Наистина до каква температура стигаш?
Ако течноста в казанчето е била мръсна и това означава "шкембе чорба", е възможно предишния собстеник да е доливал каквото му е паднало+някаква добавка, за това източи всичко и налей разреден антифриз, ако стане пак мътно като шкембе тогава се консултирай с майстор.

Това с газ и бензин в нафтата го пробвах и да ти кажа по-добре си сипвай добавката на Castrol през зимата :D Единствено с нея нямах проблеми с паленето.

Защо не опиташ във Форд Експрес на Ломско (преди детелината срещу ОМВ).

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

SHKEMBE 4ORBA...

Мнение от snaiperisto » 14 мар 2006, 13:34

...UTAIKA OT KAFE I 4ERVEN PIPER.
SORRY 4E PISHA NA LATINICA , AMA ZA MOMENTA NE MOGA DA SE OPRAVIA S TOA FLEX TYPE.

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 14 мар 2006, 16:27

Значи са запушвали радиатора.......... колкото да не тече пред теб. Олигофрени! *167*

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 14 мар 2006, 16:46

Антифриза може да ти се губи и от водната помпа.Аз имах такъв проблем - хем се губи хем не капе под колата.Водната помпа беше протекла, антифриза се стича по двигатела, изпарява се и в крайна сметка няма теч, няма и антифриз.Колкото до сервиз в който са наясно какво правят с колата ти, това е сервиза на СЕВА.Звънни му и ще се разберете, тел. 0888372287

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 14 мар 2006, 17:12

Първо добре дошъл!
Относно проблема със запотяването на стъклата,ще ти се наложи да смениш и филтъра на купето.
И не се отчайвай,ще вложиш още малко парици за консумативи и дребни ремонти,но след това предполагам всичко ще е наред!
Успех!
Изображение

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 14 мар 2006, 22:07

Моя съвет е да не слагаш добавка за запушване на дупки,защото много често е след това да се запуши радятора на парното.

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Открих проблема..

Мнение от snaiperisto » 14 мар 2006, 23:49

изгнила тапа на блока(или маи на главата)отзад под интеркулера и това под него дето пише TURBO.
Е направо се видях в приключение. Всичко зад мотора бе свалено и тапата извадена , утре купувам нова и зглобявам , и господ да е с мен.
Направо ще сменя и маслото но не знам какво да купя?
А един познат ми показа един цитат:
ВИНАГИ ИМА ОЩЕ ПРОБЛЕМИ ЗА РЕШАВАНЕ. ХЕНРИ ФОРД

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 22 мар 2006, 04:34

Не забравяй Антифриз да сипеш а не вода.
Знаеш че антифриза спомага за мазане и е против корозии по двигателя.
Правиго с гъстота за -30 -35градуса защото и антифриза го кръщават.
*00133*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Adsense [Bot] и 54 госта