Ще ме извинявате...

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Ще ме извинявате...

Мнение от snaiperisto » 17 мар 2006, 21:37

Ужким нямах негативно мнение за ФОРД , ама от как го купих(миналия петък) ми побеля косата .
1. За проблемите по охладителната система вече писах.
2. Губи промишлени количества масло ( 3 литра до момента-окло 5-600 км.) , без да съм забелязал да пуши(до днес).
3.Днес жена ми забеляза че пуши като кремиковски комин , а аз като видях ми спря часовника.(а съм дал едно кило пари за тая барака). Пушека маи е черен. Утре ще се разходя до Костинброд до сервиза(някои го беше препоръчал).
4.За това че изкъртих гърнетата не се оплаквам , защото не съм къорав и виждам че колата е ниска.
И на финала ще кажа че както е тръгнало май това мондео ще стане наи скъпото в София...мамка му и на Форд , и на Хенри...
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
apock
потребител
потребител
Мнения: 374
Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от apock » 17 мар 2006, 21:42

Ако не е нещо, което си решил, че не е за споделяне, би ли споделил колко пари даде за колата? Имам предвид при покупката.
Малко *00118* ще кажа, че да попаднеш на "закрепена" за продажба кола в БГ е много вероятно, аз бях решил да взимам преди време едно Толедо 95-та, с хубавия двигател - след май месец. Понеже не бързах минах през трима майстори - проверени и доверени..еййййй накрая собственика (приятел ми е, но колата я поддържаше баща му и той идея нямаше за какво иде реч) като разбра свали повече от 1000 лева, които се оказа, че няма да ми стигнат за ремонта на двигателя. Баща му все още я продава, явно "закрепена".
Мой познат си поръча Mondeo 97-ма от Германия. Пристигна колата Mondeo комби 1.8TD, той гледал, платил я, остави я на паркига и на следващата сутрин няма палене...добавки, боклуци...пак "закрепена". Друг случай - позната харесала Clio на Горубляне, отива с един майстор, той я огледал много внимателно и се оказало, че колата е кърпена по цялата предница и е усуквана.
Друг случай - един приятел си поръча Пасат комби - повече от месец колата му "чакаше ферибота", като пристигна и я огледа друг човек, който знае определено какво гледа се оказа, че има нова предница и задница...
Какво да ти кажа, не е Форд, това е масово...има много продавачи, който гледат само как да избият максимално много пари от боклуци.
Имам приятел, който работи в сервиз - в съседния на него сервиз се карат коли, които не приличат на нищо - ако стане нещо от тях се правят и излизат на пазара на много високи цени. Виждал съм Толедо 2001-ва с дървени летви под кората.
Пожелавам ти успех при стягането и не се стягай, не е до марката.
Последна промяна от apock на 17 мар 2006, 21:56, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

.

Мнение от snaiperisto » 17 мар 2006, 21:48

Ами дадох 3900 лева (колата е на инвалид , има я все още в мобиле , ина леки забележки по веждите и пукната предна броня).
По принцип колата много ми харесва ама да я бях карал 2-3 месеца що годе без проблеми...
...дрън-дрън...мноо важно...

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Мнение от Mondeo18TDI96 » 17 мар 2006, 22:02

Аз не разбирам много от автомобили, ама всеки ще ти каже че:
- най-доброто време за купуване на дизел е зимата
- студено палене (сутрин): при напълно студен двигател дава изключително много инфо за състоянието на двг-то, компресията, свещите, дюзите (според: лесно ли пали, цвета на пушека ...)
- мерене на компресията (ако си решил да я купуваш - задължително)
разлика в комресията над 5% - лошо, ниска компресия - пак лошо...

Поне според мен няма значение какъв е производителя - дизела (D & TD не и електнонните) е сравнително просто нещо и ако се поддържа (консумативи...) може да изкара 300-500х км (без осн. ремонт). основния му проблем е прегряването а след това проблемите са много.
Турбото е май най слабата част и за него трябват грижи.

С първият ми форд (орион 1.6Д/87) е минал 120х (купен на 120х,220х !?) и е прегрявал 1 -път, но по моя вина (каран със скъсан ремък на водната помпа - докато избие маслото през масления филтър - след това основен ремон - а ремъка бе скъсан щото беше на 65-70х км!) - ползван като служебна кола!

Така, че не мисля че ти е виновна марката Форд а тоя който ти я продал (наясно с проблемите)!

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 17 мар 2006, 22:09

Да , вероятно си прав. Ти имал ли си проблеми с колата(питам защото е като моята..горе долу.) ?
...дрън-дрън...мноо важно...

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Мнение от Mondeo18TDI96 » 17 мар 2006, 22:42

Не съм имал проблем. карам я от 15 месеца (~ 12000 км).
Като я купих смених всички филтри и ремъци (в МП) за около 360 лв.
и преди месец пак масло и всички филтри (~90лв):
10w40 синтетично

проблеми:
Километража показваше 108х, а в документите (които намерих в жапката след като я купих):
- сервизна книжка: за 3-год 76000км,
- на 6.2004 (италия) е мерена геометрията и там в разпечатката (освен ит.номера) пишеше: 180000км
така че е на ~200000km (километряжа е "пипан" в италия или по пътя!)
- 4-те гуми бяха пълен боклук - преди КАТ си купих нови (но пък резервната беше като нова :D )

Купих я от автокъща, тъкмо беше пристигнал автовоза: както беше мръсна и с меки гуми (ноемри около 0град., запали със слаб акумулатори без проблем и нямаше много пушек - така че ми хареса)
Нямаше радио, без ръжда (в МП казаха че изглежда "отлично" за 8г ), само някой дребни неща по интериора...

Купих я за 7000лв (10.2004) - не съм се пазарил - можеше сигурно да свали се доста повече, това не го умея: след като оставих капаро - продавача ми каза че предното стъкло е пукнато и ще ми го смени безплатно :D

Пак се отплеснах!

Що се отняся до твоя проблем: то е ясно ще трябва да я водиш на диагностика: мерене на компресия - от там ще разбереш какво следва.
Примерно утре ситрин като я запалиш - виж с какъв цвят е пушека (първите 1-3 сек!) и дали работи равномерно (най-добре да я запали някой друг, а ти да гледаш отзад! :idea: ). Ако има вибрации и/или неравномерна работа, евентуално изгоряла подгряваща свещ (като загрее ще се оправи) или лоша компресия на някой цилиндър (лошо - сегменти - или осн. ремонт) ...
Дори и загряла ако пуши не е на добре: моята никога не съм я виждал да пуши - дори и да вдигнеш 3500об на място няма - напълно безцветен пушек излиза
(при -10/-15град или мъгла - се вижда само пара)

Изтегли си файла "Ford Mondeo.PDF" от download на сайта - в него има доста неща за 1.8TD MK1 (има и някои диагностики)

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 17 мар 2006, 22:47

Ок , мерси , утре вечер предполагам че ще ми е ясна картинката и ще споделя.
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 18 мар 2006, 00:54

Според мене първо намери продавача! *00142*

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 18 мар 2006, 01:07

Продавача няма нужда да го турся , знам го ( и знам къде живее ) , ама тои казва нещо от рода на : На мен ми я внесе един приятел и нищо ме сум пипал по нея , нищо не разбирам и т.н....
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 18 мар 2006, 09:51

snaiperisto написа:Продавача няма нужда да го турся , знам го ( и знам къде живее ) , ама тои казва нещо от рода на : На мен ми я внесе един приятел и нищо ме сум пипал по нея , нищо не разбирам и т.н....
...Да ама те е поизмамил! Да си я оправя той! Поне преди покупката направи ли проверка/диагностика при доверени хора?

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 18 мар 2006, 15:56

Ne , vzeh q na doverie , 4oveka izglejdashe svesten.
Nabutah se kato posledniq balyk.
Ne mi prawete zabelejki 4e pisha na latinica (tova stava samo denem).
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 18 мар 2006, 18:32

Колега не знам денем ли нощем ли пишеш на маймуница, но ако погледнеш картинката ще разбереш как да пишеш на кирилица винаги !
Превод латиница --> кирилица
Прикачени файлове
KREDOR.jpg
Как да пишем на кирилица !!!!
Поздрави
Изображение

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 18 мар 2006, 21:18

малко се отклонявам от темата за което се извинявам ама се чудя как така имаш цял автопарк и са те минали след толкова много покупки на автомобили не си ли се научил да обръщаш внимание на основни неща при покупката на автомобили*00147*
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 18 мар 2006, 22:08

Верно имам цял автопарк и от 95 год. се занимавам с таксита , минали са много коли през мене ама на тая се качих , направих едно кръгче , хареса ми страшно и направо я платих ( а и беше късния следобед и не познавам някои дизелджия за да я погледне ).
... Абе колицата си е хубава (като изключим шкембе чорбата в охладитената система ) ама аз я подкарах като бензинова бегачка и маи издухах турбото.
Ще я оправя , вече почти няма нещо да не съм разглобявал около мотора , и днес се разтече от някакви тръби , та се наложи да правим цигански работи с един приятел (рязане на тръби и наставяне с моркучи ). Е утре вече отивам до сервиза да изясниме положението.
...а проблема с маимуницата ми е следния:в къщи имам проблем с FLEX TYPE а поствам предимно вечер от компютарен клуб МАТРИЦАТА(явявам се малко геимър , освен балък ).
А това за превода ...трябва да съм бил къорав....
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 19 мар 2006, 01:25

snaiperisto написа:1.....Абе колицата си е хубава (като изключим шкембе чорбата в охладитената система )
2....та се наложи да правим цигански работи с един приятел (рязане на тръби и наставяне с моркучи ).
3....явявам се малко геимър , освен балък.
4....А това за превода ...трябва да съм бил къорав....
Ей човек,ставам ти върл фен да знайш,кефиш ма яко :lol: :lol: :lol:
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 19 мар 2006, 03:02

...ХА ХА ХА ..... ми аз съм си готин...дааа
...дрън-дрън...мноо важно...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта