Въпрос за водна помпа

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2510
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Въпрос за водна помпа

Мнение от Любо » 23 мар 2006, 17:22

При смяна на ремъците обикновено сменяме и ролките (паразитни и обтегателни). До тук добре, но шайбата на водната помпа не играе ли също ролята на ролка? Трябва ли да се смения и водната помпа при смяна на пистовия ремък (при мен е пистов, предполагам че при някои от вас не е, но това е подробност) или само шайбата? Или....?

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 23 мар 2006, 17:48

По принцип се сменя цялата помпа. Незнам доколко вярно е това.
Но за тук (БГ) съм чувал, че можи на 2 смени на ангренаж да се смени и помпата. Те другаде не си карат толкова дълго колите...

arabiata
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 25 яну 2006, 17:40
Модел на автомобила: Фиеста
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от arabiata » 24 мар 2006, 20:17

Колега,ако трябва да сме принципни се сменя и вод.помпа.Тя също представлява една ролка/лагер който се върти толкова колкото и неговия брат в ролката/

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2510
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 26 мар 2006, 10:45

И предполагам същото важи за хидравличната помпа?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 34 госта