Mondeo 1.8TDI

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Димитар
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 11 апр 2006, 09:54
Модел на автомобила: Mondeo 1.8ТДИ
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Mondeo 1.8TDI

Мнение от Димитар » 11 апр 2006, 10:12

Понякога при 1500-2000 об/мин. се появява висок шум {подобен на чукане на аванс на руски автомобил}.МОЛЯ ПОМАГИТЕ

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Мнение от Mondeo18TDI96 » 11 апр 2006, 21:37

Напиши нещо повече:
- на място като форсираш появява ли се
- кога се появява, колко често ...
- топла/студена
- има ли някакви други "странни" признаци: пушеци/масло/...
- шумове ..
- турбото наред ли е
- ремъци сменял ли си скоро ?
- губи ли мощност по време на чукането ...

Аз лично не съм наясно - какво е "чукане на аванс" (предварително подаване на искрата - преди буталото да е в ГМТ !? ...) и как звучи :D

Преди два дни и моята издаваше слаби "странни" звуци - от лагерите на генератора (който предния ден Здаде багажа) ...

Димитар
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 11 апр 2006, 09:54
Модел на автомобила: Mondeo 1.8ТДИ
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от Димитар » 12 апр 2006, 09:32

Появява се почти при всякакви условия,наи-често при температура 40-60,при загрял двигател почти не се появява.Леко протушва,масло не гори,други шумове няма.Турбото е на 6 месеца<чисто ново>,ремъците на 3000км.Мошноста почти не се променя.
<Чукане на аванса>-това е детонивно изгаряне на горивната смес.Но при дизела няма как да стане.Зареждам на Лукоил.

Потребителски аватар
apock
потребител
потребител
Мнения: 374
Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от apock » 12 апр 2006, 09:35

Да не е вибрация от изпуснал тампон (на двигателя) или предадена към купето поради друга причина.
Аз също имам шум и вибрация в купето (понякога), но трябва да се разглоби, за да се види кое е за притягане :-)

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 12 апр 2006, 10:03

Аз пък си мисля за прецакани разпръсквачи *00147*
Може леко да са позапушени с добавка пробваи лик и моли от всеки лук оил ти препоръчвам :idea:
Купи си Форд и бъди щаслив

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 12 апр 2006, 11:53

може и горижна помпа да е!

Димитар
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 11 апр 2006, 09:54
Модел на автомобила: Mondeo 1.8ТДИ
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от Димитар » 12 апр 2006, 19:17

Тампоните са наре.от 2 год.ползвам добавка на кастрол.

Димитар
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 11 апр 2006, 09:54
Модел на автомобила: Mondeo 1.8ТДИ
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от Димитар » 12 апр 2006, 19:21

От МП казаха ,че е от клапана на ГНП,проверих го-задрав,проверих и ел. веригата за слаби връзки и прекъсвне-наред.

Потребителски аватар
zayo bayo
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 25 сеп 2005, 10:54
Модел на автомобила: Escord 1.8 TD 1996
Местоположение: Yambol
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от zayo bayo » 13 апр 2006, 19:23

Димитар написа: <Чукане на аванса>-това е детонивно изгаряне на горивната смес.Но при дизела няма как да стане.Зареждам на Лукоил.
Абе може да чука и то хубаво си чука аванса на нашите двигатели защото мисля че с ескорта имат еднакви двигатели.поне системата за обратно засмукване на изгорели газове.Чел съм че по този начин падала температурата на горене и не се отделяли вредни емисии/особенно вредни/.
Та ако има проблем в тази система засмуква с въздуха повечко аспусни газове от там по малко кислород респективно богата смес и ето ти чукане на аванс че и мощноста пада.
Та имай го и този вариянт като причина за проблема.

Потребителски аватар
iavor84
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 19 мар 2006, 21:14
Модел на автомобила: FORD ORION 1.8D '89
FORD MONDEO 1.8 i 16V
Местоположение: velingrad
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от iavor84 » 14 апр 2006, 15:11

сподед мен може да е и от центровката в зацепването на ремъците.аз имах същия проблем когато сменях ремъци.Майстора пробва да ми "направи" центровката уж по-добре да работи, като врътна колелото на вала малко и се получи един такъв мн дразнещ шум на клапаните при студен двигател,както ти казваш като при руските коли. Върнах го на старото положение и си е наред сега. Имай и това в предвид!Можи и да греша-толкова разбирам-лично мнение. :oops:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта