Connect with your social network account
Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
-
desko
- потребител

- Мнения: 95
- Регистриран: 16 апр 2006, 20:01
- Модел на автомобила: siera 1.8 карбуратор 88г. ohc 90кс.
-
Status:
Извън линия
Мнение
от desko » 16 апр 2006, 20:08
купих си сиера 88г а оборотомера и работи когато си поиска даите идея от каде взима импулси каде да му тьрся кабелите мерси предварително
Последна промяна от
desko на 27 сеп 2006, 17:46, променено общо 1 път.
-
Mondeo18TDI96
- потребител

- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Mondeo18TDI96 » 17 апр 2006, 10:12
Миналата седмица ми се развали генератора (оборотомера спря напълно!) - оказа се че оборотомера "взема" импулси от едната фаза на генератора.
Виж си генератора - ако има куплонг с много кабелчета - някой от тях може би е за оборотомера - почисти куплонга (лош контакт!?) !
-
paintman
- потребител

- Мнения: 102
- Регистриран: 23 фев 2006, 17:42
- Модел на автомобила: Ford SieRRa 2.0i 113hp 89g
Ford Focus 1.8tdci 115 02g
Ford Fiesta 1.25i 82hp 11g
Ford Focus 1.6Tdci 90hp 09g
Ford Focus 1.0 125hp 18g
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от paintman » 17 апр 2006, 10:22
на дизела е от генератора на беизина е от бобините или поне така си мисля че беше.

-
desko
- потребител

- Мнения: 95
- Регистриран: 16 апр 2006, 20:01
- Модел на автомобила: siera 1.8 карбуратор 88г. ohc 90кс.
-
Status:
Извън линия
Мнение
от desko » 17 апр 2006, 19:16
благодаря на всички помогнали ще погледна там
-
desko
- потребител

- Мнения: 95
- Регистриран: 16 апр 2006, 20:01
- Модел на автомобила: siera 1.8 карбуратор 88г. ohc 90кс.
-
Status:
Извън линия
Мнение
от desko » 20 апр 2006, 20:21
ништо не става кадели не рових всички кабели разрових и неште тоя оборотомер някои да има нови и свежи идеи по случая

-
desko
- потребител

- Мнения: 95
- Регистриран: 16 апр 2006, 20:01
- Модел на автомобила: siera 1.8 карбуратор 88г. ohc 90кс.
-
Status:
Извън линия
Мнение
от desko » 20 апр 2006, 20:24
колата е 1.8 сиера карбуратор с хол датчик
-
Mondeo18TDI96
- потребител

- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Mondeo18TDI96 » 20 апр 2006, 21:29
Както може би си разбрал - генератора е свързан с оборотомера само при дизела.
Ако искаш да ти помогнат - мисля че трябва да положиш усилие да си формулираш правилно питането - поне за какъв модел/двг/
година ...
виж тук ел. схеми за сиера:
http://faq.ford77.ru/info/manual.htm
-
desko
- потребител

- Мнения: 95
- Регистриран: 16 апр 2006, 20:01
- Модел на автомобила: siera 1.8 карбуратор 88г. ohc 90кс.
-
Status:
Извън линия
Мнение
от desko » 21 апр 2006, 18:08
значи колата 88-89г 1.8 карбуратор мотор OHC 66киловата седан таблото от ватре е перфектно не пипано и магистралите са здрави някаде по кабелите е ама кам бобината незнам кои ходи от таблото са два зелени единия отива в бушоните другия кам бобината ама във бушоните няма сложено реле или квото и да било и шах
-
desko
- потребител

- Мнения: 95
- Регистриран: 16 апр 2006, 20:01
- Модел на автомобила: siera 1.8 карбуратор 88г. ohc 90кс.
-
Status:
Извън линия
Мнение
от desko » 26 сеп 2006, 20:36
проблема е решен след като изгорих един явно това си е дефект разглобих таблото и се оказа че плюса му е пукната споиката е изгорих го докато го тествах купих си друго табло и там съсштия проблем е този път го реших
-
nikolovvd
- потребител

- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
-
Status:
Извън линия
Мнение
от nikolovvd » 27 сеп 2006, 10:17
При този тип оборотомери (на Скорпиото е абсолютно същия само е завъртян на 5-10 градуса) сигнала идва от бобината. В Неделя правих проба с оборотомер на Сиера за един колега от форума и ме би ток от клемата на оборотомера, т.е. има високо напрежение.
-
bigdady
- потребител

- Мнения: 168
- Регистриран: 03 окт 2006, 14:16
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0i 122 hp седан
- Местоположение: София-Младост
-
Status:
Извън линия
Мнение
от bigdady » 04 окт 2006, 19:31
ще ми кажеш ли точно как реши че неразбрах много мнго прблема защото моят е абсольтно същият
NO PAIN NO GAIN
-
nikolovvd
- потребител

- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
-
Status:
Извън линия
Мнение
от nikolovvd » 05 окт 2006, 08:58
Преди да преминеш към смяна или нещо друго, си свали оборотомера и с един спрей за почистване на контакти пръсни на тримера с който се настройва точното показание на оборотомера. След това го развърти малко, но гледай да запомниш основното му положение, за да не се налага да търсиш стробоскоп или друга специална апаратура за настройка на показанията.
Ако имаш поялник, няма да е лошо да повториш спойките на платката. Много е вероятно да са се окислили и да имаш студени спойки.
-
bigdady
- потребител

- Мнения: 168
- Регистриран: 03 окт 2006, 14:16
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0i 122 hp седан
- Местоположение: София-Младост
-
Status:
Извън линия
Мнение
от bigdady » 05 окт 2006, 11:37
мерси колега 6те пробвам
NO PAIN NO GAIN
-
Mr.Scorpion
- потребител

- Мнения: 265
- Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
- Местоположение: Сливен
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Mr.Scorpion » 06 окт 2006, 00:48
Nikolоvvd извинявай че заради мен те е ударил тока?
Поне така разбрах де а оборотомера тръгна ли?
-
desko
- потребител

- Мнения: 95
- Регистриран: 16 апр 2006, 20:01
- Модел на автомобила: siera 1.8 карбуратор 88г. ohc 90кс.
-
Status:
Извън линия
Мнение
от desko » 21 окт 2006, 10:48
откритието беше следното разглабяш оборотомера и плюсовия кабел към платката го оглеждаш добре ако трябва с лупа гледаш споиката ако е пукната презапояваш внимателно и готово
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта