За МП

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

За МП

Мнение от TIN » 18 апр 2006, 12:03

Да ви се оплача от МП...

Закарах колата там с 2 проблема...прекъсва при студен двг и теч на масло...
За маслото - като научиха какво съм сложил 5w30 тънко билода го сменя и теча ще спре.....да ама не стана...
И сега си тече...
Чвно ще трявба да сменям гарнитурата на Главата..
Закачиха я на диагностика....за прекъсването казаха ламбда сонда за смяна....
Като предварително няколко пъти казаха че можело и нищо да не открият.....
До като бях при приемчиците....чух един техен разговор.....купил си някой си джип Волво...за 180 000....разваля се...гаранционнен.....и единия приемчик вика на другия..."блъскахме ама не можахме да разглобим...." нещо си там....и казали му на онзи "не можем да го оправим" че като вдигнал един скандал.....:)
Направил ги луди....
Това в МП в Пловдив....
Та...извода е ....в МП само за резервни части и Диагностика на мотора....

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 18 апр 2006, 12:16

Абе ако питаш мен, провери си на друго място ламбдата, че не веднъж съм чувал за смяна на работеща. Иначе пак тънко си минал ако питаш мене...
Изображение

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 18 апр 2006, 12:36

Верно е това,и аз вече няма да стъпна там.Големи мошенници бе *00142* .На мен ми срязаха маншона на полуоската за да го ремонтират после.
А искам да питам колегата ТИН,смени ли гарнитурата н а главата и оправи ли се теча?Аз нямам теч отникъде,обаче маслото ми бързо намаля(не го е изгорила зашото това не сее случвало преди,явно е изтекло),нямам и течове по/под колата.Ако избие гарнитура на глава дали маслото ще влиза в антифриза?
На теб къде ти течеше?

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 18 апр 2006, 13:06

mrdds написа:Верно е това,и аз вече няма да стъпна там.Големи мошенници бе *00142* .На мен ми срязаха маншона на полуоската за да го ремонтират после.
А искам да питам колегата ТИН,смени ли гарнитурата н а главата и оправи ли се теча?Аз нямам теч отникъде,обаче маслото ми бързо намаля(не го е изгорила зашото това не сее случвало преди,явно е изтекло),нямам и течове по/под колата.Ако избие гарнитура на глава дали маслото ще влиза в антифриза?
На теб къде ти течеше?

Не съм я сменял, смених маслото с 10W40 но продължава да тече....теча започва някъде над изпускателния колектор (под шпилката ...там където влиза черната тръба, някъде отдолу...казаха ми че пречината е гарнитурата на главата...) погледни тук:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3444" onclick="window.open(this.href);return false;
Качил съм снимки на ДВГ-то..
Колкото дали ще влиза в антифриза не знам...но имам теч на антифриз...смисъл губи го до определено ниво и ми предстои да огледам къде изчезва....
Дали не изтича и той по малко о там!!!
Изчаквам със смяната на гарнитура за да видя няма ли все пак да се окапе ...понеже целия ДВг е олят отдолу...т.е. от стичането и да престане да тече....
Ще ходя и на канал.....изпарителя ми е монтоиран отдолу....( защо ли са решили така Италианците), за да погледна не тече ли там някъде.....
Това е ....

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта