Бутала

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
okm
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 18 апр 2006, 21:35
Модел на автомобила: Orion 1.8TD 1992
Status: Извън линия

Бутала

Мнение от okm » 18 апр 2006, 21:40

От къде мога да купя леки бутала, защото оригиналните си отиват а не са турбо-бутала а аз съм сложил турбо от Sierra.

редактирано: Disc
Колега, под прозорчето в което си пишеш мненията има "Превод латиница --> кирилица". Кликваш го и Войла... автоматично превежда за теб!

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4787
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 18 апр 2006, 22:11

писането на латиница е неуважение към колегите във форума :!:
прочети првилата *0031*
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 19 апр 2006, 06:58

Е когато си в Гългария може да посетиш Мото Пфое илинякой от специлизираните магазини и да си поръчаш или да си купиш Бутала.


Регистриран на: 27 Фев 2006
Мнения: 40
Местожителство: София


Модел на автомобила:
Ford Пуснато на: Пон Фев 27, 2006 12:22 Заглавие: Магазин за авточасти

--------------------------------------------------------------------------------

Колеги отворих магазин за авточасти.
Предлагаме марките: FERODO- спирачна система ;MOOG- окачване ;GOETZE-гарнитури и гумички на клапани;SPIDAN- карета и маншони;VALEO- съединители ;UFI-филтри за коли и камиони;DAYCO-ремъци ; AE- ремъци, бутала(всичко за основни ремонти) ; SKF- лагери, ремъци, ролки; BOSH- електроника и филтри; GABIEL- амортесиори коли и камиони;SACHS- амортесиори; BILSTEIN - амортисьори; SWAG- ролки, ремъци, тампони по окачване ;PAYEN- гарнитури и семеринги ;LPR- спирачки; GLYCO- лагери за ДВГ И др.

Членовете на клуб Форд се ползват с отстъпки!

кв. Дървеница, бул. Андрей Ляпчев 11, телефони: 02/9744998, 0889/988876.

http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3141" onclick="window.open(this.href);return false;
Дано съм ти помогнал
*00133*

okm
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 18 апр 2006, 21:35
Модел на автомобила: Orion 1.8TD 1992
Status: Извън линия

Мнение от okm » 19 апр 2006, 21:23

Pi6a ot izwyn Bylgariq i kato natisna towa buton4e mi kazwa 4e ima gre6ka w syrwara na komputara.Qwno ne moje da naprawi wryzka do Bylgariq. Pi6a ot u4lili6tr, kato se pribera,otiwam na rabota i nqmam wreme da pi6a ot moq komp.Taka 4e sorry o6te wedny6, nqmam namerenie da pi6a s neuwajenie, kolega!!

Потребителски аватар
Паци
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 20 мар 2006, 18:49
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16V Zetec S 90Hp
Status: Извън линия

Мнение от Паци » 20 апр 2006, 05:44

okm написа: nqmam namerenie da pi6a s neuwajenie, kolega!!
И аз се извинявам, че правя оф топик но KREDOR-a не бачка ли ?
двукратно напомпване на Shift-a или winlogo+shift трябва ти сменя клавиатурните подредби.
Съжалявам, че така тука (в смисъл не на ЛС) но ако има и други четящи от чужбина и се притесняват заради кирлицата да намерим решение.

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 20 апр 2006, 18:35

Какво налага употрбата на по-леки бутала? Това че си сложил турбо ли? Това е несъстоятелно изявление. Купи си оригинални бутала и ги смени. Само внимавай - на повечето дизелови двигатели (разбирай различни марки автомобили) буталата за турбо варианта са със по-дебел често и с по-дълъг бутален болт, което налага подмяна и на биелите!
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

okm
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 18 апр 2006, 21:35
Модел на автомобила: Orion 1.8TD 1992
Status: Извън линия

Мнение от okm » 25 апр 2006, 19:56

Знам за оригиналаните бутала ама вземи и прочети малко литература. По-леки бутала се използват за турбо варианти и разликата е че са ПО-ЛЕКИ от тези на форд. Олекотяване на двигателя води до увеличаване на въртящия момент и по-бързото развиване на обороти.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта