Харчи много бензин при палене!!!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Харчи много бензин при палене!!!

Мнение от TIN » 26 апр 2006, 07:51

Здравейте,
след диагностиката в МП ( казаха, че ламбдата е за смяна), се появи един проблем!
Колата е с газова уредба, но пали на бензин.....е.....започнах с 5 литра да паля по 4-6 пъти и свършват...!!!!
Имам чувството че като е студена, на палене гълта по литър!!!
На газ разхода е идеален....около 7,5/100 на дълго....градско почти нямам....а и не я натискам повече от 100-110

Някакви идеи ?
Дали е от Ламбдата или има и още нещо ?

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 26 апр 2006, 09:23

По-скоро си мисля, че ти е развален допълнително монтирания клапан за прекъсване на бензина при преминаване на газ. В този случай колата работи на газ, но пуска и бензин. Провери си като начало този клапан.

PS - темата е за АГУ а не за тук

:twisted:

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 26 апр 2006, 09:28

Ако беше така нямаше ли да харчи бензин и по време на движение ?
Случва се само до като паля....
Минавам 200км.....след като превключа на газ и бензина не мърда!

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 26 апр 2006, 09:29

Ами то си пуска по малко бензин докато караш на газ.
Ти нали не чакаш 30мин. да ти загрява колата?!

Edit:
става въпрос да пуска по съвсем малко бензин - да речеме 1 литър на 100км. - това се случва и не може да се забележи освен по "изчезващото" гориво

:twisted:
Последна промяна от Brock на 26 апр 2006, 09:41, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 26 апр 2006, 09:37

Brock написа:Ами то си пуска по малко бензин докато караш на газ.
Ти нали не чакаш 30мин. да ти загрява колата?!

:twisted:
Ти с бензин и газ омешани карал ли си ?
Тя се дави, киха и не може да се изфорсира.
С автоматично преминаване на газ ли е системата?
И да не ти тече от някъде бенз?

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 26 апр 2006, 10:01

Ами явно не е карал!!
не ти ли се е случвало да задави при преминаването от бензин на газ ?
Дори не си го помислям това да съм карал едновременно на бензин и на газ....
С автоматично преминаване е .....
Не тече бензин от никъде.....бих забелязъл....
бензина в резервоара е толкова че бих усетил промяната даже и с един литър....т.е .дори Brock да беше прав....
Паля излизам от гаража.....паля вкарвам и отчита промяна....
като прехвърли на газ и мина 200 км...ако пускаше колкото и малко да е би отчело все пак!!
Възможно ли е да е от ламбда сондата ?

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 26 апр 2006, 10:08

Щом е с автоматично преминаване гледаш ли я колко време бачка на бензин? Мотора ти не е малък и студен ще харчи ако го настъпваш докъто загрее и мине на газ.

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 26 апр 2006, 10:14

paci написа:Щом е с автоматично преминаване гледаш ли я колко време бачка на бензин? Мотора ти не е малък и студен ще харчи ако го настъпваш докъто загрее и мине на газ.
Идеята е че харчи много дори като я запаля и изкарам от каража....и после запаля и вкарам отново...т.е .за 5 метра....отчита сериозна разлика....от поне литър
колкото до автоматичното преминаване над 2000 я чувам как щтраква газта престава да мига и тръгва колата на газ....
На газ минавам веднага при тръгване...сега лятото....т.е .тръгвам на бензин вдигам 2000 оборота , отпускам газта( педала) ....преминава автоматично на газ, вкл втора и продължавам...

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 26 апр 2006, 10:14

paci написа:Щом е с автоматично преминаване гледаш ли я колко време бачка на бензин? Мотора ти не е малък и студен ще харчи ако го настъпваш докъто загрее и мине на газ.
Като се замисля, май си прав - 5-6 паления по 10км са си 50-60км. Всичко това при разход на студено 10/100 и ето ги къде отиват тези 5-6 литра :roll:

Edit: е за 5мин един литър си е направо невероятно, колкото и да не ти бачка ламбдата и квото ще да е - това е всеедно някой да сипва бензина с шише в дросела :shock:
:idea: Имай впредвид, че стрелката на бензиномера не е точна, особено що се касае да отчете с точност 1-2-3 литра


:twisted:

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 26 апр 2006, 10:19

Не знам....но направо .....ще трявба да се кара на сервиз явно...

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 26 апр 2006, 10:30

TIN написа:Не знам....но направо .....ще трявба да се кара на сервиз явно...
И с какви оплаквания ?
Ако аз съм майстор и ми дойдеш с тези оплаквания ще те разкарам щото незнанеш точно какво и е? На безнин е можеш ли да я застопориш и да я покараш и да видш как ще е. Направо бих те разкарал щото нищо няма да напраим щото няма и какво да правим и ще ми висиш на главата и ше викаш после, че съм некадърен. 5 мин викаш а може и да не са 5 мин, може ти да си в грешка в засичането.

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 26 апр 2006, 10:35

Докторе, сърби ме тук и тук и тук! Я иди се изкъпи. :)
Отивам при един майстор оня ден и го карам да свършим една работа той неще. Каза "няма ти взема парите и като излезеш от двора на сервиза и проблема пак да се яви, няма да стане по този начин". НО знам какъв ми е проблема и какво искам.
Не казах ти сам да си диагностицираш колата а какъв е проблема, че да идеш на майстор.
Спирам с размислите по твоя проблем защото не съм чувал подобно нещо и каквото имах като база опит ти го казах и пак ме съмнява, че ти нещо си в грешка.
Дано изкочи някой с идея да ти помогне.
paci :
:oops: опа :oops:
Извинявам се но вече съм мод и по погрешка съм натиснал промени вместо отговор.
Съжалявам за кашата
:oops:
Ще се старая да не се повтори :oops:
Всичко горе е мое писане не на TIN !!!

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 26 апр 2006, 10:38

ако гаража ти е под наклон.....
Аз съм забелязал на моята когато е леко наклонена изменение в стрелката с 2мм.Напълни резервара повечко,да кажем за 20лв ще ти доиде до първата стрелка и тогава гледаи.Резервата лъже понякога.И аз си мислех че моята гори бензин,но от зимата съм сложил за 20лв,минал съм към 1000км с този бензин и има спад с 3мм(при равно място).
И най добре ще я засечеш ако напълниш резервара до макс и след 10 пления го допълниш.Така ще отчетеш най вярно.

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 26 апр 2006, 10:41

mrdds написа:ако гаража ти е под наклон.....
Аз съм забелязал на моята когато е леко наклонена изменение в стрелката с 2мм.Напълни резервара повечко,да кажем за 20лв ще ти доиде до първата стрелка и тогава гледаи.Резервата лъже понякога.И аз си мислех че моята гори бензин,но от зимата съм сложил за 20лв,минал съм към 1000км с този бензин и има спад с 3мм(при равно място).
Имам предвид наклона не е от него...бях сипал до първата чертичка..т.е.. 1/4, изчезна бързо....

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 26 апр 2006, 10:50

Колега, напълни едно шише от литър с бензин. Вземи един маркуч и го монтирай на бензиновата помпа. Закрепи шишето някъде на двигателя, запали и гледай колко отива.......
Ако решиш да го правиш гледай да не излееш бензина, като махаш маркуча откъм резервоара към помпата.
:idea:

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 26 апр 2006, 10:53

Валбой,това да нее трабант да му мушнеш маркуча в шишето....... *00134* *00120*
Извинявай че се смея,но това ме разби.До колкото имам знания,помпата е потопена в резервара и прави налягане от там,в шишето како налягане ще направи незнам.

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 26 апр 2006, 11:07

При всички положения не е виновна ламбда сондата за изгорелия бензин. Това не означава че работи а просто при паленето и в процеса на загряване компютъра не се интересува от нейните показания. Започва да я включва в сметките когато е загряла колата а там вече си на газ.

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 26 апр 2006, 14:22

*00118*
mrdds написа:До колкото имам знания,помпата е потопена в резервара и прави налягане от там,в шишето како налягане ще направи незнам.
Ако е така незнам...... При мен помпата не е в резервоара......... *unknw*

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 26 апр 2006, 14:37

И при мен е така за 3 месеца ,само за запалване 15 литра бенз.По принцип докато е стодена пръска повече бензин(ас мога да видя щото сум моно,като сваля филтара)То се и усеща като превклуча на гас веднага след запалване и двигателя утихва а иначе тресе .Имам и ндикатор на ламбдата и наблудавам ,че сместа е мно бедна на кислород.(това на бензин).Щом превклуча на гас и показаниата се оправят

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 26 апр 2006, 15:16

NIKJAMa написа:При всички положения не е виновна ламбда сондата за изгорелия бензин. Това не означава че работи а просто при паленето и в процеса на загряване компютъра не се интересува от нейните показания. Започва да я включва в сметките когато е загряла колата а там вече си на газ.
Хм, до колкото знам ламбдата подава на комп. информация за сместта, т.е. трябва да го прави и при студен двигател ?
защо да не я включва в сметките тогава ?!!!!!!!!!
Не е ли възможно да му подава грешна такава ...и за това да се получава това... ?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта