двигателя тресе на задна

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

двигателя тресе на задна

Мнение от jack71 » 27 апр 2006, 17:39

но само на полусъединител. като отпусна докрай спира тресенето. ама е много силно. при потегляне на първа разтриса но много слабо. дали е изметнат притескател?? има ли някой идея.

Peter_CLX
потребител
потребител
Мнения: 198
Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Peter_CLX » 27 апр 2006, 18:25

По-скоро демпфер в съединителя е заминал, ама може да провериш и окачването на двигателя - някой тампон може също да е причина за по-силното тресене на задна.

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 27 апр 2006, 23:29

Възможно е да ти е заминал аксиалния лагер. Аз съм имал такъв случай.Беше ми се износила самата основа налагера където се плъзга по вала.Незнам дали се изразявам точно, но така се беше износил че при натискане на съединителя самия лагер не натискаше равномерно всички палци на пружината и диска не опира равномерно. Беше ми се износил неравномерно та смених и лагера и диска. Ти усещаш тресене на задна защото пускаш по внимателно и задържаш повече съединителя. Докато при потегляне напред ако подаваш повече газ и пускаш по бързо педала нямада ти тресе. Поне при мен беше така.
Според мен е от лагера.

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 28 апр 2006, 09:51

преди две седмици свалях ск. кутия. лагера ми изглеждаше ок. нямаше хлабина...затова и не го смених. мързеше ме пък и бързах да я сглобя и не прегледах притескатела и феродото а само пружините. бяха леко протрити при лагера където опира но не чак близо до счупване.
я я пак това за демпфера на съединителя?аз така точно не ги знам .. наричам ги онова желязо тук и онова желязо там. :oops: та кое желязо е това??
главния проблем е че не ми се сваля вече ск. кутия. нещо ми писна за 2 седмици 2 пъти. а пък е тежка ма.. и. а аз съм хилка не кат снайпериста :)

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 28 апр 2006, 10:15

При заминал аксиален не трябва ли да се усеща пулсиране като се натисне леко съединителя на самия педал, а не двигателя да трепери?
Изображение

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 28 апр 2006, 11:21

абе би трябвало наистина да е като пулсиране щото като натискаш съединителя тогава лагера зацепва в пружините на притискателя и ако не върти гладко и равномерно предава биенето и към лоста на жилото на педала... абе теории които на практика изглеждат другояче.
та кое желязо беше демпфер??

Peter_CLX
потребител
потребител
Мнения: 198
Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Peter_CLX » 28 апр 2006, 15:29

jack71 написа:абе би трябвало наистина да е като пулсиране щото като натискаш съединителя тогава лагера зацепва в пружините на притискателя и ако не върти гладко и равномерно предава биенето и към лоста на жилото на педала... абе теории които на практика изглеждат другояче.
та кое желязо беше демпфер??
Демпфер, от това което знам аз за съединителя, представлява пружина, или по-точно няколко пружини (например 6), разположени концентрично около централния отвор на феродовия диск. Функцията на тези пружини е да обират точно такива колебания в трансмисията при зацепване на съединителя (при потегляне). Т.е. връзката между самия феродов диск (пръстена) и вторичния вал не е твърда, а има известен ход на малък ъгъл между двете. И ако се е получило например някакво заклинване в този механизъм, резултатът ще е такова тресене при потегляне. Предполагам че със смяна на феродовия диск проблемът ще се реши.

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 28 апр 2006, 15:45

ахаааа. това ти ми било демпфер. ония пружини на феродовия диск. и ся кво пак трябва да я свалям . аман . утре на кафе може да свърша тая работа. (ако не ме мързи) е благодарско за просветлението.
offtopic абе не ми маркира нещи непрочетените нови теми :?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта