двигателя тресе на задна
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
двигателя тресе на задна
но само на полусъединител. като отпусна докрай спира тресенето. ама е много силно. при потегляне на първа разтриса но много слабо. дали е изметнат притескател?? има ли някой идея.
- Georgiev
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Възможно е да ти е заминал аксиалния лагер. Аз съм имал такъв случай.Беше ми се износила самата основа налагера където се плъзга по вала.Незнам дали се изразявам точно, но така се беше износил че при натискане на съединителя самия лагер не натискаше равномерно всички палци на пружината и диска не опира равномерно. Беше ми се износил неравномерно та смених и лагера и диска. Ти усещаш тресене на задна защото пускаш по внимателно и задържаш повече съединителя. Докато при потегляне напред ако подаваш повече газ и пускаш по бързо педала нямада ти тресе. Поне при мен беше така.
Според мен е от лагера.
Според мен е от лагера.
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
преди две седмици свалях ск. кутия. лагера ми изглеждаше ок. нямаше хлабина...затова и не го смених. мързеше ме пък и бързах да я сглобя и не прегледах притескатела и феродото а само пружините. бяха леко протрити при лагера където опира но не чак близо до счупване.
я я пак това за демпфера на съединителя?аз така точно не ги знам .. наричам ги онова желязо тук и онова желязо там.
та кое желязо е това??
главния проблем е че не ми се сваля вече ск. кутия. нещо ми писна за 2 седмици 2 пъти. а пък е тежка ма.. и. а аз съм хилка не кат снайпериста
я я пак това за демпфера на съединителя?аз така точно не ги знам .. наричам ги онова желязо тук и онова желязо там.

главния проблем е че не ми се сваля вече ск. кутия. нещо ми писна за 2 седмици 2 пъти. а пък е тежка ма.. и. а аз съм хилка не кат снайпериста

-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
- Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Демпфер, от това което знам аз за съединителя, представлява пружина, или по-точно няколко пружини (например 6), разположени концентрично около централния отвор на феродовия диск. Функцията на тези пружини е да обират точно такива колебания в трансмисията при зацепване на съединителя (при потегляне). Т.е. връзката между самия феродов диск (пръстена) и вторичния вал не е твърда, а има известен ход на малък ъгъл между двете. И ако се е получило например някакво заклинване в този механизъм, резултатът ще е такова тресене при потегляне. Предполагам че със смяна на феродовия диск проблемът ще се реши.jack71 написа:абе би трябвало наистина да е като пулсиране щото като натискаш съединителя тогава лагера зацепва в пружините на притискателя и ако не върти гладко и равномерно предава биенето и към лоста на жилото на педала... абе теории които на практика изглеждат другояче.
та кое желязо беше демпфер??
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта