Моля за мнението ви- странна тръбичка под оста на дросела

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
cefo
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 16 ное 2005, 21:26
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 I
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Моля за мнението ви- странна тръбичка под оста на дросела

Мнение от cefo » 29 апр 2006, 18:24

Колеги, вижте снимката и ,ако знаете-пишете: от тръбичката от време на време засмуква въздух-чува се , двигателя ми работи лошо на ниските обороти . Като запуша тъпата тръбичка с пръст , почва да работи равномерно за известно време Въпроса ми е закакъв е ... тази тръбичка ,
трябва ли да е свързана с някакъв клапан ,или си виси така , ако трябва да смуче въздух,защо не го взема след въздушния филтър , а направо отвън -с прахоляците ? Посочена е със стрелката .
Предварително ви благодаря .
Прикачени файлове
снимки 006.JPG

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 29 апр 2006, 18:30

Колега не си писал какъв е точно двигателя ти. Иначе се сещам за 2 неща - от тази тръбичка към MAP Sensor(ако има такъв) или вакумен регулатор на делкото (ако има такъв)

Потребителски аватар
cefo
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 16 ное 2005, 21:26
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 I
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от cefo » 29 апр 2006, 18:58

Двигатела е 2.0 I 1989 г. Ако може да кажеш какво е това МАП ,че не съм наясно.

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 30 апр 2006, 03:03

Аз не ги рабирам Фордовите мотори (с изкл. на моя) ама това ми прилича на самотен щуцер...потърси си маркуча който е бил там...сигурно и той виси самотен някъде .
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 30 апр 2006, 13:55

cefo написа:Двигатела е 2.0 I 1989 г. Ако може да кажеш какво е това МАП ,че не съм наясно.
Сега тва I моно или пълна инжекция е? 8 или 16 клапана?
На моноинжекцията има MAP (Mainfold Absolute Pressure) Sensor - той мери налягането в смукателните колектори. Предишната ми фиеста 1,1 моно имаше такъв сензор. Сегашната е 1,6 16V пълна инжекция и няма такъв.

Нека някой колега със сиера с двигател като твоя да си погледне къде му е свързана тази тръбичка и да ти пише.

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 01 май 2006, 17:12

Както казва snaiperisto там е имало нещо включено. Потърси го.

От там не поема никакъв въздух! Това е вакуумен изход за управление на нещо си - въпроса е какво е било това нещо си. Ако не го намериш - най-добре запуши отвора. Намери късо парче маркуч и му сложи болтче от едната страна а от другата го мушни в тази тръбичка.

А това, че двигателя не работи нормално на празен ход когато тръбичката е отпушена е съвсем в реда на нещата :wink:
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 01 май 2006, 17:48

Така като гледам двигателя е двувалов 8 клапана :) около 120 конйъ ;) 16 клапанова сиера освен косуърт нема. Иначе би било хубаво ако има колега със същия двигател да цъкне една снимка на неговия 8)
Изображение

Потребителски аватар
cefo
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 16 ное 2005, 21:26
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 I
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от cefo » 02 май 2006, 19:17

Благодаря на всички колеги. В крайна сметка му сложих тапата и мотора си заработи като нов. Колегата Disk се оказа прав :D Гадния щуцер явно е имал тапа, която е паднала. Браво и на колегите от Moto Pfoe, които изобщо не чатнаха за какво става въпрос :lol:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 02 май 2006, 20:15

cefo написа:Браво и на колегите от Moto Pfoe, които изобщо не чатнаха за какво става въпрос :lol:
Сега и ако поясниш от кой град...не че има голямо значение...

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 02 май 2006, 21:43

kEFi написа:
cefo написа:Браво и на колегите от Moto Pfoe, които изобщо не чатнаха за какво става въпрос :lol:
Сега и ако поясниш от кой град...не че има голямо значение...
=)): =)): =)):

Никога не съм ползвал услугите на МП и нямам мнение, но дано не е чак толкова некачествена услугата им.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
cefo
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 16 ное 2005, 21:26
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 I
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от cefo » 02 май 2006, 21:46

Стара Загора бе колеги , а двигатела ми е 8 клапана 4 цилиндъра и бошова инжекция-пълна . Абе да живее форума - колко можем да си помагаме ,че нали знаете приказката заоня майстор ,дето не му знаели името ....... Още веднъж ви благодаря за мненията

runtavguz
потребител
потребител
Мнения: 197
Регистриран: 25 ное 2005, 19:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,3mi.`95, центр. закл., ел стъкла, 2Airbags SRS, LPG system
Местоположение: Sofia, д`ге
Status: Извън линия

Мнение от runtavguz » 02 май 2006, 21:59

колегата имаше предвид да си редактираш профила...нанеси данните там
:idea:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] и 49 госта