ключа на габаритите-
-
- потребител
- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
ключа на габаритите-
След поредено разглабяне на ключа за тез проклети габарити стигнах до извода че трява да се постави реле.Вчера докато свалях проблемниа ключ от колата на едно приателче се зачудих защо се спичат и това е защото няма реле и сичкото ток минава през тези пластинки.Сичко е ОК но при вкл.тока на запалване на лампите е голям и се получва нагарянето.Веднъж нагорял положението се влушава и накрая-спек -
-решение слагане на допалнителен ключ за габарити
-копуване на нов
-ремонт на стариа-някога нестава щото този ден не ти върви и чупиш нещо
-решение слагане на допалнителен ключ за габарити
-копуване на нов
-ремонт на стариа-някога нестава щото този ден не ти върви и чупиш нещо
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 18 фев 2006, 19:11
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 DISEL
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Има и четвърти вариант - от моргата.
И аз имах проблем с габаритите и осветлението на таблото.
Оказа се комбинирания ключ на колонката зад волана.
Вътре имаше нагоряло едно кабелче което играе ролята на мост на самата платка - след като го разглобих се видя.
Проблема е със сглобяването. Мнооого пипкава работа. Немах нерви и
след много несполучливи опити го счупих и взех един ключ от морга за 40 лв.
При мен ключа е един общ за всичко (чух че за някой модели били от две части но не съм сигурен).
Този ключ имам чувството, че е направен за еднократна употреба. За да го сглобиш ти трябват 100 ръце и пак не се знае дали ще стане.
И аз имах проблем с габаритите и осветлението на таблото.
Оказа се комбинирания ключ на колонката зад волана.
Вътре имаше нагоряло едно кабелче което играе ролята на мост на самата платка - след като го разглобих се видя.
Проблема е със сглобяването. Мнооого пипкава работа. Немах нерви и
след много несполучливи опити го счупих и взех един ключ от морга за 40 лв.
При мен ключа е един общ за всичко (чух че за някой модели били от две части но не съм сигурен).
Този ключ имам чувството, че е направен за еднократна употреба. За да го сглобиш ти трябват 100 ръце и пак не се знае дали ще стане.
- kurshuma
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
- Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
- Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
- Контакти:
- Status: Извън линия
на мен не ми се включваха фаровете и го разглобих като видях трите кабела дето отиват кам ключето за фаровете бях поразен нямаха никаква изолация(бяха се стопили)изолирах ги и зглобих слизам до колата пробвам и к*р нищо по различно
Пак разглабяне и вече по изнервен свалих капачката на лосчето и кво да видиш две елементарни контактни пластини (ош контакт и следователно нагряване)угънах ги малко и воала след като зглобих отново целия ключ всичко беше наред
ААА колата беше Ескорт 1,8Д от 91 лято

Пак разглабяне и вече по изнервен свалих капачката на лосчето и кво да видиш две елементарни контактни пластини (ош контакт и следователно нагряване)угънах ги малко и воала след като зглобих отново целия ключ всичко беше наред

ААА колата беше Ескорт 1,8Д от 91 лято

Купи си Форд и бъди щаслив
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта